Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Bokveld vir oulaas skoonveld.  (Read 1293 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
Re: Bokveld vir oulaas skoonveld.
« Reply #20 on: December 27, 2018, 04:03:05 pm »
Daai foto van die groot driepoot en die kookpot langs hom, laar my opnuut wonder, wat doen n kok met n pot laat hy so lyk? :eek7:

Lyk amper of die pot al n paar maal met die wassery per ongeluk die valle af is.

Online Bokveld

« Reply #21 on: December 27, 2018, 04:17:57 pm »
       So breek die tyd aan om die volgende been van ons tog aan te pak,die Caprivi.Ons besluit om Kasane oor te slaan as bestemming en liewer by Katima te gaan slaap.Namwi Island is ons beste kamp van die trip.Jan Lotz en Herbert Schubert is die eienaars en laat ons sommer dadelik tuis voel.Daar word n slag wasgoed gewas en kontak met die huis bewerkstellig.Dis n pragtige aand op die wal van die Zambesi.

Online Bokveld

« Reply #22 on: December 27, 2018, 04:49:15 pm »
      Die manne van Namwi Island beveel aan dat ons die C49 suid vat en n lekker bakdraai ry via Linyanti en Sangwali na Kongola.By Divundu draai ons weer suid om by Ngepi te kamp.Weereens stoei ons met n tweespoor sandpad om by die kampplek op die wal van die Okavango te kom.Wim moet op een stadium n verwoede brak by n stat afweer.Gelukkig los die brak my ,want hy sien seker ek is klaar half dood.
     Ngepi is volgens my oordeel maar onder gemiddeld.Daar is n verskil tussen rustic en vervalle vir my.Aan die positiewe kant: die bier was welkom en koud en hulle het ons laaste US$ 's aanvaar as gedeeltelike betaling.Die volgende oggend was die sand darem makliker met afgeblaaste bande en hernude energie.

Online Bokveld

« Reply #23 on: December 27, 2018, 05:10:09 pm »
    Ons is weer vir die soveelste keer terug in Botswana.Wes van die delta af na Ghanzi.Die pad is soms onrybaar swak langs die delta en rondloperdiere is n nagmerrie.Nader aan Ghanzi is daar groter beesplase en die pad is toegekamp.Ons kamp agter die Kalahari Inn en daars n lekker swembad en gras.Dis Sondag en Wim trek al die proppe uit met n driegang maaltyd.Voorgereg: sardiens en kaasdip op beskuitjies.Hoofgereg: kerriegroente en weense worsie gesimmereer op sy gasstofie en elkeen n mango vir nagereg.Die volgende oggend spadeer ons die laaste Pulas op Botswana se goedkoop petrol.

Offline NoRush

« Reply #24 on: December 27, 2018, 05:31:00 pm »
 :sip: EK lees lekker saam aan die trip Bokveld.

Online Bokveld

« Reply #25 on: December 27, 2018, 06:12:50 pm »
     Voor die trip het ek veiligheidshalwe vir Man From Nam gekontak,want smaak my die man het hom die vorige keer vervies toe ek nie by hom aangekom het nie.Ek dink hy kon sien ons is dors,toe hy ons kom ontmoet aan die oostekant van Windhoek,want hy vat ons terstont na Joe's Beerhouse toe vir n bruisdrankie of twee.Die aand word ons trakteer op die heerlikste vleisgeregte.JC erken dat vleis eintlik sy ding is.Terwyl ek en Wim teug aan ons bier ,braai hy van skaapstertjies,sosaties,wors tot by reuse T-bones.Wim kom net halfpad met sy T-bone,maar ek gee oor voor ek by die hoofdis kom.Die res word vir ons ingesit vir padkos die volgende oggend.JC vergesel ons die volgend dag tot by Rehoboth,waar hy ons met n koffiejie groet.Dankie JC vir jul gasvryheid.Dit was great..
      Die volgende aand braai ons weer T-bone op Grunau.Wim se stoel gee in en ek wonder net of die Windhoek-ete nie dalk iets daarmee te doen het nie.

Offline eberhard

• Senior Member
  • Bike: Moto Guzzi (all models)
  • Time takes a cigarette...
« Reply #26 on: December 27, 2018, 09:27:41 pm »
So ‘n interessante terloopsheid:

Jou foto’s van Livingstone en die valle maak my dink hieraan. Hierdie is ‘n uitknipsel uit die boek Captain Singleton deur Daniel Defoe.  Defoe (van Robinson Crusoe / Pierce Brosnan faam) het nooit die Britse eiland verlaat nie. Hy het in hawekroeë uitgehang en biere vir die seemanne gekoop en na hulle verhale geluister. Dit is waar hy al sy inligting vandaan gekry het vir sy boeke.

Wat Defoe hier beskryf is ‘n rivier wat sy karakter ontdek het deur met die kus van Mosambiek weg van Lourenco Marques af noord te seil. Die karakter (Singleton) draai toe in die rivier op met die doel om Angola toe te seil. En kom op hierdie waterval af. Defoe het die inligting so in die laat 1600s na die vroeë 1700s bekom. Die boek self is 1720 uitgegee. Twee honderd jaar voor Livingstone die valle “ontdek” het.
« Last Edit: December 27, 2018, 09:43:30 pm by eberhard »
eberhard
Agostini 1000
R90S
R80/7
R75/5 Big Boy 150 Vuka 110

Offline Altie7deLaan

• Senior Member
  • Bike: Husqvarna (all models)
  • Choose orange. Choose Stihl.
« Reply #27 on: December 28, 2018, 08:56:31 am »
Ag lekker oom Kallie.
My siel is verkwik nog voor ek tot aan die einde van bladsy 1 gelees het.

xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs

Kaboef:  "Ek dink BMW gooi drank in hul koffie en muffins. Want as jy dronk is, koop jy enige kak."

Offline Manic

• Vendors
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #28 on: December 28, 2018, 10:41:28 am »
 :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
1250 HP GSA
H2 Supercharged
990 SM

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #29 on: December 28, 2018, 10:51:22 am »
Ag nee wat oompie Bokveld ek dink jy moet so bietjie langer aanhou aan daai bloue, jou en Stil Wim se bloue maak dan so n mooi span? ;) :thumleft:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Online Bokveld

« Reply #30 on: December 28, 2018, 11:43:33 am »
     Op Mariental gesels ek met mense van Mata Mata wat oppad is na Swakop vir n troue.Dit voel altyd vir my of Namibia se mense almal mekaar ken.So verneem ek toe sommer na die manne van Koes se welstand en of Aroab se predikant darem al vordering met Oujan gemaak het.Hulle lag lekker,want dit sal blykbaar n dapperder engel vat om Oujan te tem.
      By Noordoewer steek ons die 7de grens binne 2 weke oor.Ons laaste kamp is by Klawer,waar Wim vir oulaas die chakalaka pot maak.
      Ek doen nabetragting.My gees is geblus vir lang trippe soos die.Dis nie meer soos die erste solo pogings nie.Ek het baie minder fotos geneem en met minder mense gesels .Ek sal eers uitrus en dan n besluit neem.Nou,na 2 weke weet ek,ek het die hoofstuk afgesluit en gaan die boek toemaak.Die nuwe bike moet verkoop word en ek en die ou groene sal steeds kort ekskursies onderneem.
       Dankie aan almal wat my trippe die afgelope 8 jaar gedeel het.

Offline XT JOE

« Reply #31 on: January 02, 2019, 07:19:36 am »
Hi Kallieman
Dit is weer een jou pragstikke-baie goed geskryf- al die "quirky comments" soos hule in engels se tot die vw onder seil observasie 10 uit 10 :) :). , ook al die fotos- seker twee keer meer as vantevore. Dit was n groot trip en ek dink dit is wat jou so bietjie op gemaak het al is dit n paar weke na die tyd - persoonlik dink ek dat die mal verkeer op paaie waar jy was dalk iets daarmee te doen het. Ek verstaan die twee goeie bikes situasie - moet van een ontslae raak en ou Kalula is nog goed vir baie myl.
« Last Edit: January 02, 2019, 07:21:01 am by XT JOE »
BEER IS PROOF GOD LOVES US.

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #32 on: January 02, 2019, 08:09:10 am »
Kallie, as jy sukkel om te besluit watter een om van ontslae te raak, koop n derde een en verkoop hom dadelik weer.

Dan het jy die verkoop een opgelos.

Offline Operator

• is a Forum Vendor and a
  • Forum Whore
  • Bike: Husqvarna (all models)
  • Official Vendor
    • Vendor
« Reply #33 on: January 02, 2019, 08:24:50 am »
 :sip: