Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Taming the Tankwa...  (Read 1270 times)

Offline Sputnik080

Taming the Tankwa...
« on: May 20, 2019, 01:22:18 pm »
Soooooooo......

This is me, I'm not a big writer, and even less of a reader (apart from the forum), but I woke up this morning feeling I have to share this.

To give you some back ground and history, I'll try and paint a picture so you can experience it like we did.

Ons is n klomp Afrikaanse boere wat lief is vir bike ry, hard kuier, lekker speel en ons self geniet.
Ons is nie onverantwoordelik nie, 90% van ons het families.
There might be some strong language in some of the videos, so if you are slightly sensitive, best to rather skip this one.
I have only taken some of the media from the trip and screened most of it, but just a general disclaimer.

Also, the guys love having fun, be it revving, burning rubber, whatever the case may be.
They're all grown men who love their toys, and can afford them and maintain them.
Any crappy comments and I'll rather scrap the thread.
Enjoy it with us or pass on by.

Please bear with me, this is my first report, and I have no idea how I'm going to get everything uploaded.

Subject: Annual Tankwa Trip
Date: 17 - 19 May 2019

Weapons of choice:
3x GS/A 800 (Neil, Mike, Johan)
1x Africa Twin 750 (Carl)
1x Transalp 650 (Allan)
1x 800 Tiger (Henro)
2x GS/A 1200 (Daniel, Me)
3x 1190 (Steyn, Llewellyn, Nicol)
1x 990 (Corne)
1x 1200 Cross Tourer (Martin)
1x Super Tenerre (Divan)
1x Nissan Patrol (Backup - Jacques, Robert)
1x Toyota Hilux (Backup - Francois, Brendon)

Itinerary:

Friday 17 May 2019
Meet up at Engen Winelands 8:00AM, to leave 8:30AM
Head to Ceres, fill up at Shell
Straight trough Ceres and pull off at "Die Poort" to deflate tyres and start hydrating........
Head off to Padstal for some further hydration and to supplement our nutrition, other than the liquid diet
Head through to Middelpos and have a gooooood night

Saturday 18 May 2019
Leave Middelpos around 9:00AM heading to Sutherland
Have a lengthy hydration period because of the terrible 80km's from Middepos  :lol8:
Sutherland to Ou Berg Pass and braai some boeries
Finish the braai/hydration station and head to Gannaga Lodge
......have a good night

Sunday 19 May 2019
Leave Gannaga Lodge around 9:00AM
Stop at Padstal for long needed hydration
Head for Ceres and then jaag for home  :lol8:

This gathering originally started with a bunch of the guys above going to the Bike Burn every year.
2017 was the last time they did the Burn, so from 2018 they started arranging this trip, and kicked it off with a lekker klomp ouens.
This weekend was the anniversary......

A liiiiiiittle secret of mine....... the only offroad I've done was this trip last year (first experience), about 20/30 km's in December and now this trip.....skandelik, ek weet.

Ons 2 spoed vrate......Steyn & Martin......die ouens kan en mag maar, die Vader alleen weet.......insane.

So the excitement has been building in leaps and bounds from early February. By the end of February all the numbers and names/spots were filled, deposits paid en klaar.
We were in, we were going, dis vas gemaak, klaar betaal.
Now the 3 month waiting period starts............ :eek7:

So we get closer to the time and I think around mid April we had out first meeting at Pompkroeg (in Oakdale CPT), Mouton Van Zyl's place.
The details etc. are discussed and we toast the trip........a few times.
Next meeting.........Wednesday 15 May 2019.........Pompkroeg.......this time, bring your clothes etc with to load up the Patrol.
Celebrate the upcoming trip with numerous toasts........some stayed a bit later and started with some arm wrestling, ending in Daniel having a torn wrist ligament.....2 days before the trip. :-[
So......at this point in time I haven't been able to sleep for about a week from all the excitement (even though last year het ek my gat gesien).

The last 2 days at the office feels like forever, I want to start ripping my computer screen to pieces to get out of here.
Thursday comes, about the longest work day I've ever had.
Thursday night.......it's the final count down.....da da da dum.....da da da da da......I have family over for a quick braai.......
......who are we kidding, we are South Africans......daar is nie so iets soos 'n vinnige braai nie. Dinge raak lekker en ons eet eers om en by 12:30.
So.....I have a beeeeeeeg day ahead, I've had a long night, and I can't sleep because of excitement.

I get up Friday morning EN DIT IS SULKE TYD!!!!!!!!!
A kid having his birthday on Christmas day had nothing on me.

About 07:45AM Steyn rocks up, and we're off to the meeting point.
Gooi petrol en sien uit na 'n diep lekker trip!
14 bikes, 2 backups, klomp manne saam, Karoo, geen selfoon opvangs.........AMAZEBALLS

.....ek gaan nou eers probeer die fotos uitgesort kry dat ek dit gelaai kan kry......please be patient. :lol8:

« Last Edit: May 21, 2019, 12:46:28 pm by Sputnik080 »
History:
1) 2008 Vuka XT125 (sold)     2) 2013 Motomia Java 170 (sold)     3) 2000 Honda XRV750 Africa Twin (sold)     4) 1994 Honda CBR600 F2 (sold)     5) 2004 Honda XL650V Transalp (sold)     6) 2004 BMW R1200GS (current)

Offline caconcepts

• Bike: BMW R1200GS Adventure
Re: Taming the Tankwa...
« Reply #1 on: May 20, 2019, 01:24:02 pm »
 :sip:
DT50, XL500, F650GS Dakar, Honda NC700, F650CS, R1200GS x 2, R1200GSA x 3, K1200LT, G450X

Offline Grunder

• Muscles can't buy mad dog!
  • Bike: BMW F800GS
« Reply #2 on: May 20, 2019, 01:49:00 pm »
Hierdie kan lekker raak (of seker het lekker geraak? :snorting:)

:pot: :sip:
Knew a girl Pandora once, never got to see her box though...

Offline woody1

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #3 on: May 20, 2019, 01:51:12 pm »
 :ricky:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Online Offshore

« Reply #4 on: May 20, 2019, 02:06:19 pm »
 :ricky: Dankie

Offline Sputnik080

« Reply #5 on: May 20, 2019, 02:11:17 pm »
So Vrydag het aangebreek, dis sulke tyd, ons is almal by mekaar by die Engen Winelands, Henro kom bietjie later deur en Martin kry ons op Ceres (hy kom van Hermanus af).
Groet die manne en ontmoet die een of 2 wat ek nog nie ken nie.
Mense.......dit gaan lekker wees, gaaaaaaaaaawe klomp kÍrels so by mekaar!  :deal:

Ons trek weg en uiteindelik is ons oppad, die trip waarna ek (en almal anders) al so lank na uitsien.
Ons pak die pad so 130/140 km/ph N1, Wellington, Ceres, so lekker deur die teer draaie......but the best is yet to come!

We get to the Shell garage in Ceres, everybody fills up and move to the parking lot.
Guys do some final checks.........some need to top up with oil.......and then there's Llewellyn.......he always does everything in extremes. :lol8:
He fitted new tyres just before the trip, and what's wrong........all the air leaking out of his front wheel via the spokes.
Okay, first bump for the trip, but everyone still in a lekka mood.
Lucky for us, we have a great friend who also happens to be a top notch mechanic with us, Nicol.....we are so lucky!
Hier te lank en daar te kort, Llewellyn's tyre is sorted and we're off.

Next stop, Die Poort!

I will admit, that 40km tar road felt like FOREVER!

Finally, we hit the dirt!
I still feel a bit rusty, and with all the road works in progress after Afrika Burn, daar is 'n paar gate.

We get to Die Poort, grab a beer, or whatever your poison is and start the trip on a good note.
We have some "confidence juice", check/deflate the tyres, and have a lekka chat.
1 last one and we're off to the Padstal, ons is HONGER!

Confidence starting to build up, maar ek is gemaklik op so 100/120.

We get to Padstal, order food, get to the bar and have a lekka chill session.
The ouens are gelling lekka and we have a good time.
The newbie/s to the Padstal are inaugurated with their traditional "Lam Tjoppie".

Excitement has calmed down, ever so slightly, because we are now on the trip, finally!

Lekka boys lekka!

Photo 1 - Gathering at Engen Winelands
Photo 2 - Llewellyn's front wheel M.I.A. in Ceres (took it to a tyre shop to have a tube fitted, best temporary solution)
Photo 3 - Die Poort
Photo 4 - Die Poort
Photo 5 - Die Poort
Photo 6 - Padstal
Photo 7 - Padstal
Photo 8 - Padstal
Photo 9 - Padstal
Photo 10 - Padstal
History:
1) 2008 Vuka XT125 (sold)     2) 2013 Motomia Java 170 (sold)     3) 2000 Honda XRV750 Africa Twin (sold)     4) 1994 Honda CBR600 F2 (sold)     5) 2004 Honda XL650V Transalp (sold)     6) 2004 BMW R1200GS (current)

Offline Sputnik080

« Reply #6 on: May 20, 2019, 02:16:16 pm »
Hierdie kan lekker raak (of seker het lekker geraak? :snorting:)

:pot: :sip:

Vreeeeeeeslik........my grond spoed het amper verdubbel, ek het nie hierdie jaar geval nie, daar is beide aande van die manne kamer toe ......... vergesel ..........hulle het bietjie te veel hydrate :lol8:
No harm, no foul, almal het 'n mal tyd gehad.

.........dit was LEGEND
History:

Offline Sputnik080

« Reply #7 on: May 20, 2019, 02:42:27 pm »
We are fiiiiiinally done at the Padstal, had a lekka cheese burger en chips........I'm a sucker for a burger. :peepwall:
Everyone kits up aaaaaand we're off.

We gooi and we're gunning it, ry so stuk-stuk saam in klein groepies net om die stof in jou gesig tot 'n minimum te hou.

Almal het 'n gatskop tyd........TOE RAAK ONS DORS  :lol8:

Ons trek af and we re-hydrate.....once....or thrice

I must admit, I am very thankful I had my Camelback with me, very necessary........and no, clean water only.

We have a drink or 2 and we're off in sections towards Gannaga Pass/Middelpos.

At a point we spot some people along the road, hey look! It's Steyn & Nicol!
The wave us by to carry on, Nicol busy fixing Steyn's fuel pump plug that broke off.
Not too long and Steyn was wheeling past us again.......same old same.

Photo 1 - Pit stop
Photo 2 - Pit Stop
Photo 3 - Steyn sharing a bonding moment with a partially related farm board (his surname is Roode)
Photo 4 - Nicol fixing Steyn's bike
History:

Offline Black_Hawk

• BackroadRiderZA
  • Follow our blog: https://mytownsatoz.wordpress.com
    • My Towns A to Z
« Reply #8 on: May 20, 2019, 02:43:30 pm »
Baie dankie vir die deel Nico. Glad nie te slegte poging vir 'n 1ste ride report nie  :thumleft:
Follow our blog: https://mytownsatoz.wordpress.com

2010 F650GS (Sold), 2009 BMW F800GS, 2002 BMW F650GS (Sold), 1982 Honda XR 200R

Offline Sputnik080

« Reply #9 on: May 20, 2019, 02:45:27 pm »
Baie dankie vir die deel Nico. Glad nie te slegte poging vir 'n 1ste ride report nie  :thumleft:

Dankie mater! Waardeer dit baie!
So far so good, sal maar sien met die videos! :lol8:
History:

Offline Grunder

« Reply #10 on: May 20, 2019, 02:45:52 pm »
LOVE die braai tang en rooster op die pannier rack  :lol8: :lol8:
« Last Edit: May 20, 2019, 02:46:21 pm by Grunder »

Offline punisher

• DILLIGAF
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #11 on: May 20, 2019, 02:54:58 pm »
 O0
just wanna have fun , and ride ... and ....... ride

Offline Sputnik080

« Reply #12 on: May 20, 2019, 02:57:55 pm »
So ons het nou-al genoeg confidence juice in, dit is nogal nodig vir my (nie te veel nie, net 'n bier elke nou en dan om die litte los te hou en die nerves in toom te hou), anders is ek so styf soos 'n temperred steel bout.

Ek en Llewellyn hang so bietjie terug op 'n kol, neem bietjie die prag skone natuur in, the serenity, the peace and quiet, ek wag vir die meeste stof om te gaan lÍ voor ek weer weg trek.
Ek moet ook voor baie van die manne ry, want dis nie lank nie dan kom hulle weer verby.

Die laaste 50 kilos of so voor Middelpos was my beste ry vir die dag, wind stil, litte is lekker los, ek het 'n oop pad voor my sonder stof, DIT IS HEMELS!

Ek val in die pad en gaan op met Gannaga Pas, pragtig verby, heerlike roete, asemrowend.

Ek kom by die uitkyk punt en ek sÍ vir my self, SELF, jy beter stop vir 'n foto.
Ek park gou my yster perd (2004 GS 1200 wat gister oorgeslaan het na sy century toe) en neem die beeldskone natuur in vir 'n oomblik.
Dankbaar vir die geleentheid en dat ons Skepper ons seŽn met sulke mooie goed in die lewe.

Neem gou 'n paar fototjies tot ek Llewellyn se stof begin sien.....toe pak ek maar verder.

Llewellyn het dieselfde gedagte gehad.......staan daai Katoom en bekyk sy wÍreld.
« Last Edit: May 20, 2019, 02:59:44 pm by Sputnik080 »
History:

Offline Sputnik080

« Reply #13 on: May 20, 2019, 02:59:08 pm »
LOVE die braai tang en rooster op die pannier rack  :lol8: :lol8:

Dis Steyn se move daai!
Hy het al geval en als, maar DAAI equipment bly skadeloos.  :lol8:
History:

Offline Sputnik080

« Reply #14 on: May 20, 2019, 03:25:16 pm »
Dis Vrydag agter middag en ons kom by Middelpos aan.

Meeeeeense maar het ek nou 'n lekker dag gehad.

Trek in, stop sommer dadelik by die enigste pomp op die dorp......om vol te maak......en gaan park my yster op sy slaap plek.

Die manne is dors, so ou Hannes by die bar sort ons sommer gou-gou uit.
Hy onthou ons nogal van laas jaar, meeste van ons sommer op die naam, dit was nou vir my 'n mooi gebaar.
Ons is laas jaar eers hier by 2:00AM uit daai bar uit.........

Ek kry 'n verversintjie en dis nie lank nie toe kom stop Llewellyn.
Die arme man het toe wragtig in daai laaste 50 kilos voor Middelpos 3 of 4 pap wiele gehad.
Ons held op die trip, ou Nicol, spring in, en dis nie lank nie, toe is die voor wiel af, tyre af, ou tube uit en sommer 'n HD tube in, klaar gespeel nou!

Ons organiser, Daniel, was so gaaf en het selfs met die Oom van Middelpos gereŽl dat ons (lees Llewellyn) bietjie kan raas en fun hÍ.
Die Oom-hulle was so gaaf, hulle het selfs vir ons 'n bonfire gemaak, net daar in die middel van die pad.

Mense, dit is mos nou mense-mense, ons tipe mense.
Dit was so heerlik.

Met daai geselligheid kom 'n liedjie by my op......"Manne dis 'n voorreg, om 'n hardekool te deel......"

Ons het heeeeerlik gekuier daar om daai vuur, grappe het gevloei, ek kon sweer ek het 'n eend ook gehoor (a.k.a. Steyn) en daar was so boere rapper ook gewees (a.k.a.Steyn).

Maag spiere is seer gelag, die fogtigheijdies vloei, almal is lekker, net lekker.

Toe die koue so stadig maar seker begin sak en die bonfire se hout begin min raak, toe pak ons bar toe, en DAAR het die aand toe nou begin.

Daar het die nuwe gesigte en die ou gesigte leeeeeeekker vas gehaak en mekaar sommer goed raak gekuier.

Dit was nie lank nie toe beginne die shooters ook..........dankie Steyn en Llewelyn, julle ou staatmakers (nie dat almal van ons dankbaar is daarvoor nie). :lol8:
Tequila en Jagermeister was aan die orde van die dag.....soos altyd.

Op 'n kol laat weet ou Hannes die kos is reg, mense, ek kon sweer daar loop 'n stof pad deur daai bar, want toe is dit net stof en voete.

Ons het laas jaar diep lekker geŽet, en hierdie keer weer, regte boere plaas kos.
Soos altyd, het ek myself vervreet.

Ek trek sommer Middelpos toe net vir die kos.

Foto 9 is ou Steyn en Mike, Mike lyk amper identies soos Steyn se neef, en daai swart voŽl wat daar indring.........kom ons sÍ net hy het sy merk gemaak as "hydration aparatus".

Ou Mike was so gaaf om sy drone saam te vat die naweek, en hoe pragtig is dit nie, die hele Middelpos in 1 foto.
Dankie my Bra, absolute legend.

Ek het 'n paar videos wat ek ook wil oplaai, maar ek dink nie ek gaan dit gedoen kry in my timeline nie, so ek sal al die videos maar post op die einde, as ek hulle op kry.

Die balngrikste natuurlik.........Llewellyn wat so bietjie geraas maak met die Katoom en sy agter tyre sommer goed gee daar op 'n pad werke plaat (met toestemming).

Heeeeeeerlik mense, heeeeeeerlik!
« Last Edit: May 21, 2019, 12:41:19 pm by Sputnik080 »
History:

Offline GIDEON

• Born in the year of the Tiger
  • Bike: Triumph 800 XC
  • Bikes est dans mon sang
« Reply #15 on: May 20, 2019, 03:53:40 pm »
AWESOME :thumleft:

Nobody can be exactly like me. Sometimes even I have trouble doing it.

Offline Sputnik080

« Reply #16 on: May 20, 2019, 04:00:01 pm »
Na 'n BAIE suksesvolle aand op Middelpos is almal bed toe, eventually.
Een of 2 het 'n handjie nodig gehad, maar alles en almal is heel.

Ek is lekker pÍ (moeg) en skuif self bed toe, lekker warm gestort en ek is good to go.
Ek het dit rustig gevat, ek dink ek het laas jaar opgemaak vir 5 jaar.......
My room mate was gewees Corne, Vrydag en Saterdag aand.
Ek sÍ jou, kon nie vir 'n beter ou gevra het nie, ek mis amper sy gesnork!
Ons het darem al voorheen saam gerally ook....... :lol8:
Ek het baie stil probeer wees om hom nie te steur nie, hy is aansienlik vroŽr as ek bed toe, werk met 'n plan die skelm........mis al die shooters!

Dis Saterdag oggend en ons moet stadig maar seker klaar maak.

Ek is al vroeg wakker, maar lÍ so lekker in daai bed.
Uiteindelik staan ek maar op en loop so bietjie rond, drink 'n koffietjie (wat ek NOOIT doen nie) en gesels met van die manne wat al op is.
Ou Robert......toe ek so kort na 6 daar buite loop staan, kom hy terug van die Patrol af met sy koffie (Castle Light).
DAAI man van Rawsonville mag maar hoor.

Almal is uiteindelik wakker en half en half aan die gang, dis nie lank nie toe roep ou Hannes vir ons vir ontbyt, mense, was dit nou vir jou doeksag.
Verlede jaar kon ek nie my ontbyt geniet nie, hierdie jaar het ek dubbel en dwards opgemaak daarvoor.

Almal is gestort, aangetrek, gepak, gelaai, van die bikes idle al.......en skielik word ons terug geroep bar toe........Martin laat ons almal tande borsel (peppermint liquer shooter).
Riiiiiiight, dit was nou onverwags. :lol8:

Ons het so 80 kilos tot op Sutherland en ons val so stuk-stuk in die pad na ons vir ou Hannes-hulle bedank en gegroet het.
Dis amper hartseer om weer te ry.

Ons het 'n lekker lang dag van ry wat voorlÍ......and we're off!

Omtrent so halfpad Sutherland toe kry Martin so bietjie teŽspoed met sy nuwe agter tyre.
Hy is so gesny, ons het amper uit drank uit gehardloop met dit reg maak..........okay, darem nie heeltemal nie. :lol8:
Later kry ons ons local 4x4 expert involved en sommer gou-gou toe het Llewellyn daai sny gedokter, sommer slime ook.
Ek dink dit was so 5 plugs later.........
Toe ek sien die tyre is reg en die manne se glase is half, toe skiet ek vooruit agter die eerste groep aan. Net gewag vir daai stof om te gaan lÍ.
Heerlik is nie die woord nie, oop pad, nog so 40 kilos tot op Sutherland en dan weer bietjie re-hydrate daar by die Hotel........

Kom aan by Sutherland, en daar haak ons vas by die Hotel.
'n Geruime tyd later kom die backup vehicles daar aan.........met ou Martin agter op.
Daai plugs het toe nou ongelukkig uitgepop.
Saving Grace...........ons het darem 'n paar spaar wiele agter op die bakkie!
Slim mense die hoor! Dink aan alles.
Martin en Steyn se agter tyres is klaar, gaar, oor, verby, kas toe........
Ek het mos gesÍ hulle is die spoed vrate.........

Steyn wil net seker maak en gooi gou 'n kring daar voor die Hotel.
Hy vat sy bike en hulle gaan laai Martin se bike ook gou af daar by 'n tyre shop op die dorp om die tyres te laat ruil.
Hoekom moet ons nou self sukkel as daar dan nou 'n tyre plek is..............
GROOTSTE fout van die trip.
Arme Martin se Honda het nie 'n main stand nie, dis nie lank nie, toe loop lÍ daai Honda.
Daai mensies het nie geweet wat hulle doen nie.
EN dan het dit nog bitter lank gevat.
Steyn dink toe goed daarvan om sommer gou nog 2 kringe te gooi daar voor die winkel voor hy die ander tyre opsit.
Die local kinders het dit vreeslik geniet.

Ons is toe almal in die bar by die Hotel vir 'n wyle, spesifiek Martin om hom te probeer bedaar.........

Ons kuier lekker, 'n paar manne eet so ietsie en geniet die geselligheid.

Dis nie te lank nie toe skuif van die ouens so lank.

Volgende stop, Ou Berg Pas.......ons gaan NOU braai!

Ek hang nog bietjie agter.......wag vir daai stof om te gaan lÍ, EK RY MOS LEKKER SO!
« Last Edit: May 21, 2019, 01:13:46 pm by Sputnik080 »
History:

Offline Altie7deLaan

• Bike: Husqvarna (all models)
  • Choose orange. Choose Stihl.
« Reply #17 on: May 20, 2019, 05:46:23 pm »
Lekker pappie, vertel nog en nog pics ook.
Ek ken al lank vir Steyn en Nicol.
xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs

Kaboef:  "Ek dink BMW gooi drank in hul koffie en muffins. Want as jy dronk is, koop jy enige kak."

Offline Grunder

« Reply #18 on: May 20, 2019, 08:38:01 pm »
Dis hoe 'n man dit doen  :ricky:  :thumleft: :thumleft:

Offline Sputnik080

« Reply #19 on: May 21, 2019, 07:21:51 am »
Lekker pappie, vertel nog en nog pics ook.
Ek ken al lank vir Steyn en Nicol.

Daar is nog redelik om te vertel, so gee net kans.  :thumleft:
Ek het omtrent gister heel dag net aan hierdie bietjie geskryf.  :lol8:
Fotos is daar nog baie, ek het so 70 uitgesit om op te laai, alhoewel daar maklik 200 is.
Ek sal maar op die einde 'n ekstra post maak met net nog 'n paar fotos wat ek nou na die tyd gekry het, en dan hopelik die videos ook......

Ou Steyn en Nicol, lekker man!
Nicol ken ek darem al seker so 6/7 jaar en Steyn, ek en hy het met laas jaar se trip mekaar raak gekuier......en net nog nie rerig opgehou nie. :lol8:
History: