Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Ou Pos Roete 13/07  (Read 720 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Adriaan.theron

Ou Pos Roete 13/07
« on: July 18, 2019, 07:58:07 am »
Dags,

Na n onlangse skool reunie het ek en n paar van my klasmaats van 10 jaar gelede na n paar vuile cokes besluit dat ons n slag saam n draai moet ry. Ons besluit toe dat dit die ou pos roete moet wees. Voor die naweek het ek dit nog net een keer gery, maar dis beslis een van my gunsteling roetes om te ry. Tegnies, maar heel doenbaar en jy moet maar n paar wakker pies eet die oggend voor jy wegtrek.

Right, so die plan was om mekaar Saterdag oggend 07h00 in Wellington te kry, maar die manne wat uit die Kaap moes ry het bietjie langer gevat agv digte mis, of dalk was dit die brannewyn van die vorige aand wat gemaak het dat hulle nie lekker kon stjien nie. Sooo toe kry ons mekaar maar halfpad teen Bainskloof uit.

Ons kom toe 08h30 eers daar weg en vertrek Ceres toe. Daar het elkeen gou tenke volgemaak, ekstra petrol ingegooi en n lekker garage pie afgesluk. Padstal toe om die ander twee manne daar te kry. Hulle het uit die Koue Bokkeveld weggetrek en Katbakkies oorgeglip. In Ceres was dit n lekker koel oggend van so 4.5 grade. Heated grips is op full blast gestel en die oor is gedraai om net uit die koue te kom.

By die padstal het ons die res gekry, n koffie gedrink om darem net so ietwat te ontdooi en verder gery.

Moet my nou nie vra by watter afdraai ons afgedraai het nie, maar dis daar net voor Tented Camp sn links in. Daar waar die fokkol skouer hoogte groei. Dit het toe begin warmer raak en ons moes eers stop om so een laag se warm goed uit te trek.

Vandaar ry ons toe tot by ons eerste obstacle, die Doring rivier. Laas toe ek hom oor is was hy droog, maar nou het hy water en ronde rivier klippe onder die water, so dit kos toe maar mooi korrel om regop aan die anderkant uit te kom.

Almal is darem sonder teespoed daar deur en kon toe die pad verder aandurf.

Tussen die Doring rivier en Tra-Tra rivier was daar bietjie sand, n paar klippe en nog n rivier waarvan ek nie die naam weet nie. Ons was bekommerd dat  die Tra-Tra bietjie vol gaan wees, maar ons kon deurstap sonder dat die water by ons boots ingeloop het. Deur die rivier ry was maklik, maar die sand stuk daarna was bietjie meer van n uitdaging.

Toe kry almal warm, die laaste warm lae is uitgetrek, air vents is oop gezip en middag ete is geet.

Toe ons verder wil ry sien ons dat n 990 n baie ho fiets is, die een man het sommer so met die opklim slag omgeval, want hy kon nie sy been oor kry nie

Na die ligte middag ete was almal se honger eintlik net aangeskakel en daar is besluit dat ons maar by Cederberg Oasis moet uitkom waar n lekker hoop spare ribs vir ons sou wag. Ons het stop-stop gery en langs die pad maar n foto of twee geneem.

Ons is toe via Wupperthal en Eselbank Oasis toe en toe onsself gaan inbook. Mens kan duidelik sien dat honger die groot drywer was, want na die Tra-Tra rivier is daar nie eintlik veel fotos geneem nie. Daar gekom, doppie geskink, ribs bestel, ribs geet en toe vuur aangesteek. Lekker gekuier, ou stories vertel en baie gelag.

Die volgende oggend het ons n lekker Oasis breakfast geet en toe in die pad geval Ceres se kant toe.

By Op-Die-Berg kon die wat bietjie swaar was op petrol weer volmaak en daar het n paar bande pap geraak wat toe weer net opgepomp is sodat hulle die huis kon haal.

In Ceres het almal gegroet en gekyk hoe ver daar gery is. Van Ceres tot terug in Ceres was 370km. Dit was beslis een van die heel beste winersnaweke waarvoor mens kon vra. Daar was nie n wind, wolk of enige iets ongewens nie. Perfekte ry weer.

En dis maar dit. Ek sal die Pos roete elke naweek ry as ek kon. Oom Gerrit by Oasis het my vertel dat daar nog n verlengstuk van die roete ook is. So dit sal met ons volgende uitstappie gesoek word.

Tot volgende keer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

The following users thanked this post: GIDEON, wilfwalk

Offline Lem

Re: Ou Pos Roete 13/07
« Reply #1 on: July 18, 2019, 08:22:06 am »
as ek eendag daardie super ligte 250-450cc fiets het sal die posroete ook op my lysie wees  :deal:

dankie vir die deel  :thumleft:
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Online chopperpilot

• Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
« Reply #2 on: July 18, 2019, 08:35:25 am »
Lyk asof julle pret gehad het! :thumleft:

Dankie vir die deel hier.  ;)
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE

Offline GIDEON

• Born in the year of the Tiger
  • Senior Member
  • Bike: Triumph 800 XC
  • Bikes est dans mon sang
« Reply #3 on: July 18, 2019, 08:37:09 am »
BEVANGE!!

Nobody can be exactly like me. Sometimes even I have trouble doing it.

Offline Edgar

• The ultimate
  • Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #4 on: July 18, 2019, 09:02:10 am »
Jis dit lyk baie lekker! Mooi fotos ook  :thumleft: :thumleft:

Offline eberhard

• Senior Member
  • Bike: Moto Guzzi (all models)
  • Time takes a cigarette...
« Reply #5 on: July 18, 2019, 09:15:10 am »
Een moerse avontuur  :thumleft: :thumleft:
eberhard
Agostini 1000
R90S
R80/7
R75/5 Big Boy 150 Vuka 110

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #6 on: July 18, 2019, 09:46:57 am »
Ai dis lekker om daai wreld se riviere met water in te sien. :thumleft:
Gooi van die ander manne se foto's ook as hulle ooit geneem het.
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Malmoer

• Member
  • **
  • Bike: BMW F800GS
  • Either i find a way or I will make one!!
« Reply #7 on: July 18, 2019, 11:44:01 am »
Wanneer presies was daai trippie, rede ek vra is dat by Uitspan kraal om die Dooring oor te steek amper onmoontlik is. So dit sal goeie nuus wees, want ek dink hier is n paar manne wat dit beplan het.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit...... WHAT A RIDE"!!!!!!!

2011 F800gs (Current)
2007 G650 x challenge (Crashed!!!)
2008 YZ250wr (Sold)

Offline Adriaan.theron

« Reply #8 on: July 18, 2019, 11:49:37 am »
Wanneer presies was daai trippie, rede ek vra is dat by Uitspan kraal om die Dooring oor te steek amper onmoontlik is. So dit sal goeie nuus wees, want ek dink hier is n paar manne wat dit beplan het.

Die afgelope naweek. Die vorige keer wat ons dit gery het was die Doring byna droog en toe LOOP die Tra-Tra. Toe moes ons hor opgaan om deur te kom. Dit was heup diepte op die klipbank.

Laasjaar:

Offline JJ259

• Member
  • **
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #9 on: July 18, 2019, 11:59:35 am »
Ai man dit bly maar lekker :) Dankie vir die deel.
The only impossible journey is the one you never begin !!

Offline Heimer

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • Kan nie ALZ onthou nie
« Reply #10 on: July 18, 2019, 12:11:23 pm »
Like..

Ek sal dit liewer in die droogte probeer.

Matriek getuigskrif 1979: ........... is 'n vriendelike seun met volop selfvertroue. Hy tree soms vreemd op. Die skool se beste wense vergesel hom.

Offline Plaasseun

« Reply #11 on: July 18, 2019, 01:05:34 pm »
Dankie vir die deel Adriaan. Ek is die ou op die bmw 800 adventure wat julle naby Die Mond se afdraai gekry het.

Dink jy daardie rivier kruisings is breed genoeg vir 4x4 voertuie? Ons moes ons hele naweek roete wysig nadat die locals gese het die Doringrivier is te diep om oor te gaan :dousing:

Well done :thumleft: Toe ek net voor 12 hoor wat julle nog alles wil ry het ek gedink julle gaan eers nagdonker by Oasis inry.
Le vaatjie hou toe jou kraan en ek sien jou dalk vir 'n volle aan.

Offline Adriaan.theron

« Reply #12 on: July 18, 2019, 01:34:00 pm »
Dankie vir die deel Adriaan. Ek is die ou op die bmw 800 adventure wat julle naby Die Mond se afdraai gekry het.

Dink jy daardie rivier kruisings is breed genoeg vir 4x4 voertuie? Ons moes ons hele naweek roete wysig nadat die locals gese het die Doringrivier is te diep om oor te gaan :dousing:

Well done :thumleft: Toe ek net voor 12 hoor wat julle nog alles wil ry het ek gedink julle gaan eers nagdonker by Oasis inry.

Soos ons gery het, maklik. Ons het n groot Iveco 4x4 camper ding op die pad gekry, so n gewone 4x4 sal dit maak. Hy mag dalk net n tak krap of twee kry.

The following users thanked this post: Plaasseun

Offline edgy

• Bachelor Dog
  • Bike: KTM 790 Adventure R
    • A Stone's Throw Bed & Breakfast
« Reply #13 on: July 18, 2019, 01:54:22 pm »
This looks awesome! :thumleft:
www.astonesthrow.co.za

BEER..."I drink it when I`m happy or when I`m sad. I drink it when I`m alone. When I have company I consider it obligatory. Trifle with it if I`m not hungry and drink it when I am. Otherwise, I never touch it - unless I`m thirsty"

Offline Malmoer

• Member
  • **
  • Bike: BMW F800GS
  • Either i find a way or I will make one!!
« Reply #14 on: July 18, 2019, 02:41:42 pm »
Daai roete is def doenbaar met n 4x2(Bietjie moeiliker) of n 4x4. Ek het hom al n klomp keure gery maar met die bike. Maak gewoontlik n naweek daarvan.
Net oor Die Tra-Tra as jy regs gaan is daar n kliphuis so 300-400m weg langs die revier. Ons kamp gewoontlik daar. Ons kamp oop m.a.w. net in n slaapsak. Daar is Luiperds in daai omgewing so hou dit ingedagte.
Ek gaan die vrou en kind vat vroeg volgende maand en ek gaan hom ry. Sy het dit nog nie gesien nie. Mal oor die pos roete.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit...... WHAT A RIDE"!!!!!!!

2011 F800gs (Current)
2007 G650 x challenge (Crashed!!!)
2008 YZ250wr (Sold)

Offline Offshore

« Reply #15 on: July 18, 2019, 06:35:32 pm »
 :thumleft: Thanks for sharing, beautiful Area, nice Pics.

Offline skydiver

• Senior Member
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Free as a bird
« Reply #16 on: July 18, 2019, 09:15:15 pm »
Mooi man.
Gooi nog fotos.
Yamaha PW80, Honda MT5, Honda XR200, Kawazaki KDX200, Yamaha TTR250, Yamaha XT660R, BMW F800, BMW F650GS