Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Raad asseblief: Hoe om engin cleaner merke op n swingarm te verwyder  (Read 646 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline RobC

• Bachelor Dog
  • Bike: Kawasaki KLR 650
  • Bloemfontein
Re: Raad asseblief: Hoe om engin cleaner merke op n swingarm te verwyder
« Reply #20 on: July 26, 2019, 03:04:45 pm »
Ek was ook nog al die jare my bikes met prepsol, maar ek verdun dit eers so 50/50 met water voor ek dit op die bike spuit en spoel dit dan weer binne so 2-3 minute af en het nog nie enige probleme of skade gehad nie.
Hierdie is soos die "wat is die beste olie" threads... :biggrin:
Het een keer vlekke gehad, maar was my domgeid... was die bike in koelte dan is daar geen probleem nie.

Moet bieg, die bike kry gewoonlik eers 'n was die dag waneer ek hom diens... :imaposer:

Offline Fuzzy Muzzy

• Merchandisers
  • Forum Whore
  • *
  • Bike: Honda TransAlp XL700V
« Reply #21 on: July 26, 2019, 03:07:02 pm »
Daa enjin cleaner het caustic soda in, sal als vlek  :'(..... kry eerdr iets soos DirtNurse/Prepsol wat gemaak is vir bikes ens wat nie metaal/plastics/sticker kits ens vlek nie.... ;)

Leuens als leuens. Prepsol vlek net so

en ek wil nie verder daaroor praat nie (dit juis probeer op aanraai van my geagte eerbare slim forum vriende!)

??? Snaaks...ek gebruik Prepsol al vir 5-6 jaar ORAL op al my bikes en nooit enige vlekke nie...maar dan laat ek dit nie vir te lank staan as die Prepsol opgespuit is nie...

prepsol maak pink strepe op jou screen.... Been there, got the T shirt. Res vd bike vlek hy nie. Het op my een bike die swart plastic trimmings op die klokke spierwit gevlek ook  :'(

Yes it will if you don't dilute it .. you could take chances and spray it on undiluted in the sun, but that's not recommended.. read the instructions  :deal:
Africa trip, Namibia, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania & Moz rr http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=61231.0

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #22 on: July 26, 2019, 03:37:23 pm »
Gaan ry in modder dan sien jy dit nie!! ;) :lol8:
Weer bewys, geen plaasvervanger vir ondervinding.
Net vir die rekord ek het laas jaar laas my bike gewas!! :peepwall: :o :(
Moet byvoeg ek het net nog drie keer vanjaar gery elke keer dieselfde 250 kilo grondpad roete rondom die pot. :(

Hoe groot is jou plot as die pad rondom 250km is?
My plot is 47 hektaar, maar rondom die pot ry ek gougou 250 kilos met min teerpad. Spring net twee keer oor die N2. Ry anti clocks om die pot dan is al die afdraaie regsom en my kanse om om te tip is minder!! :lol8: ;)
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Grumpleton

• Senior Member
  • Bike: KTM 950 Adventure S
  • Live life like there is no tomorrow, For F#$K sake
« Reply #23 on: July 26, 2019, 11:04:35 pm »
Get wurth IPA it will take those marks of your swing arm I use this product every day and swear by it itís not cheap but works
Bikes : 2003 KTM 950 adventure S, 2018 KTM 690 Enduro R , BigBoy Revival 150 for the dorp.

Sun, Wind and Sail and for those colder days, My Bike.
Live for today, because yesterday has gone and tomorrow may never come.

Offline ktmforever

« Reply #24 on: July 28, 2019, 05:36:03 pm »
Baie dankie vir almal se raad!
Ek gaan kyk wat werk dan laat weet ek
Don't count the days. Make the days count......

Bikes Owned:
Suzuki RV 90 x 2, Honda MTX 50 x 2, IT 490, DT 200, DT 125, CR 125, KTM 200 EXC, KTM 300 EXC, KTM 640 Adventure

Offline Noneking

« Reply #25 on: July 28, 2019, 05:59:20 pm »
Ek was ook nog al die jare my bikes met prepsol, maar ek verdun dit eers so 50/50 met water voor ek dit op die bike spuit en spoel dit dan weer binne so 2-3 minute af en het nog nie enige probleme of skade gehad nie.
Hierdie is soos die "wat is die beste olie" threads... :biggrin:
Het een keer vlekke gehad, maar was my domgeid... was die bike in koelte dan is daar geen probleem nie.

Moet bieg, die bike kry gewoonlik eers 'n was die dag waneer ek hom diens... :imaposer:

Nee wat, gebruik ook prepsol ook al jare. Op al my bikes met elke was. MAAR nooit in die son en nooit op warm motor of enige deel van bike wat vooraf deur son warm gebak is nie. Los dit vir 10 min op en spuit fiets af. Nog nooit ń merkie op ń bike gelos nie
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

NONEKING'S RIDE REPORTS - http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=226099.0

Offline Sylvester

« Reply #26 on: July 29, 2019, 09:04:05 am »
Wipe with WD40 and cloth.

If persistent, use 1300 grit sand paper and WD40
« Last Edit: August 07, 2019, 11:49:42 pm by Sylvester »
If force does not help, you are not using enough...