Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Motorcycle trips in Northern Namibia what is important, and what is not?  (Read 1745 times)

Offline Hardy de Kock

• Vendors
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    • De Rust Outdoor
Re: Motorcycle trips in Northern Namibia what is important, and what is not?
« Reply #20 on: August 18, 2019, 08:04:10 am »
I reply as s0omebody who would love to join one of your Damaraland trips having read the various ride reports.

1 Would you rather fly in, and have your bike trailered by us to Windhoek, or is it something you would prefer to do yourself?. Keep in mind that this will eat at least an extra three days into your available leave time.Personally I would prefer to fly in as currently I don't have the extra leave time available. It seems you are flexible enough for the customers to date with guys having done both. My alternative would be to take a few days traversing Botswana by bike if I had the time. That would clearly require more than 3 days.

2. Would you prefer traveling with the crew (and your bike)? Keep in mind that this will eat at least an extra days into your available leave time. As mentoined abov3e probably not.

3. Are you happy with camping or would you prefer a mix of camping and lodging? Keep in mind that lodging is relatively expensive in Damara and Kaokoland. A mix as the odd lodge night can help restore a broken sleep cycle  when you get realy exhausted

4.What is the longest day (hours riding) that you would want to do per day? (Understand that we depart from Windhoek, and need to get to the North West from where we enter the desert via Van Zyls Pass). This means the first three days means longer hours in the saddle, and distances varying between 200 and 320 km. Distances vary depending on the conditions. A long day would be 7 hours saddle time as an exception with preferred days being below 4 hours saddle time. This is obviously excluding stop times.

5. Would you expect to braai every night, or are you happy with a braai every second night?
I would not have to braai every night. It would be easier for the caterers on the long days to be able to just heat up a Bolognaise or Lasagna. It would be quicker and also probably easier than hanging around waiting for the fie to be ready.

6. Are you interested in getting daily information on the places we visit, the culture, fauna, flora and other interesting info, or would you prefer to focus on the riding only?Definitely. A pre-ride briefing pack and possibly a highlights daily briefing at breakfast. Knowing to look out for the stone men for instance would be useful.
:thumleft: :thumleft: :thumleft:

Offline mike gs

• Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #21 on: August 18, 2019, 08:13:13 am »
Hardy this thread has just made me all the more desperate to join you on a trip. There are so many things other than your ride that conspire against it though......leave/length of time away from home/cost etc etc. It sounds like an awesome adventure. I think your recipe is perfect. One day.........

Sent from my SM-J810F using Tapatalk

Love life!

The following users thanked this post: Hardy de Kock

Offline 2StrokeDan

• I've been to paradise, but i've never been to me....
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #22 on: August 18, 2019, 08:22:28 am »
Guys, a friend of mine's big dream was to go on an all-expenses paid Zambian fishing trip, the sort that caters to every whim.

He realised this dream through sacrificing some other stuff, having people give him cash donations for his 60th, etc.

All I am saying is that if you want to go on a Hardy trip, there may be a way to.

You just have to read the reports to see that you will be taking away the most wonderful memories from it.

And that excuse of being away from the spouse for too long? What, are you welded together? :pot: :pot:

Offline Kamanya

• Global Moderator
  • Bike: KTM 950 Adventure S
  • Andrew to everyone
« Reply #23 on: August 18, 2019, 12:52:51 pm »

1 Would you rather fly in, and have your bike trailered by us to Windhoek, or is it something you would prefer to do yourself?. Keep in mind that this will eat at least an extra three days into your available leave time:

Fly.

2. Would you prefer travelling with the crew (and your bike)? Keep in mind that this will eat at least an extra days into your available leave time.

N/A
But being in the vehicle if I was to drive up is good fun too. Besides, that stretch to Windhoek from about Vanrynsdorp is not a great road to ride.

3. Are you happy with camping or would you prefer a mix of camping and lodging? Keep in mind that lodging is relatively expensive in Damara and Kaokoland.

Camping all the way.

4.What is the longest day (hours riding) that you would want to do per day? (Understand that we depart from Windhoek, and need to get to the North West from where we enter the desert via Van Zyls Pass). This means the first three days means longer hours in the saddle, and distances varying between 200 and 320 km.

Out at dawn, in camp around 4. I don't like taking the direct routes and would want to have the riding experience be the dominant factor
Optional side routes to explore, e.g. old mines and places of interest.

5. Would you expect to braai every night, or are you happy with a braai every second night?

One really big braai towards the end. From time to time woul dbe cool, but I'm all for whatever is easiest and filling.

6. Are you interested in getting daily information on the places we visit, the culture, fauna, flora and other interesting info, or would you prefer to focus on the riding only?

Absolutely. But as pre-reading and part of optional side routes.

I wonder where that road goes? And that, has usually made all the difference. Appologies to Mr Frost

You want to have a stable Picture & Video host?

https://secure.smugmug.com/signup.mg?Coupon=7ovFBQhdrwnZw

Online Ebs

« Reply #24 on: August 20, 2019, 12:36:13 pm »
1 Would you rather fly in, and have your bike trailered by us to Windhoek, or is it something you would prefer to do yourself?. Keep in mind that this will eat at least an extra three days into your available leave time:

If flights are more than R3000 travel with crew

2. Would you prefer traveling with the crew (and your bike)? Keep in mind that this will eat at least an extra days into your available leave time.

see above.

3. Are you happy with camping or would you prefer a mix of camping and lodging? Keep in mind that lodging is relatively expensive in Damara and Kaokoland.

Lodge first and last night camp the rest

4.What is the longest day (hours riding) that you would want to do per day? (Understand that we depart from Windhoek, and need to get to the North West from where we enter the desert via Van Zyls Pass). This means the first three days means longer hours in the saddle, and distances varying between 200 and 320 km.

Short - short - Long - Short -Short - Long ride

Braai every second is 100%

6. Are you interested in getting daily information on the places we visit, the culture, fauna, flora and other interesting info, or would you prefer to focus on the riding only?

Night before, dont like to stop too much, there for the ride 
BMW GS800 AVD
KTM 300 '02
KTM 640 AVD '06
Honda CR 250 '96
Suzuki DR 125 S '82

Offline Zanie

• Bike: Honda CRF-250 Rally
« Reply #25 on: August 20, 2019, 09:41:03 pm »
1. Would you rather fly in, and have your bike trailered by us to Windhoek, or is it something you would prefer to do yourself?
2. Would you prefer traveling with the crew (and your bike)?

Given that it's difficult for those based in Cape Town to get the bike to the designated drop-off point (think it was Loxton?) and is also quite a detour to meet up with the crew (in Loxton) to ride in convey, we'd prefer to make our own way to Windhoek and back. We managed the drive back in one day, no speeding required, but it was a super-long day.

3. Are you happy with camping or would you prefer a mix of camping and lodging?
I liked the current set-up: rooms for the first/last night and camping otherwise. Sleeping under the stars was epic. I could also do camping all nights if required.

4.What is the longest day (hours riding) that you would want to do per day?
I'm on a ride to ride. Thanks to your crew, which takes all admin hassles (Where to stay? Where to get food/fuel?) off our minds, I'm happy to put in a full day's riding every day. The days never felt too long, even the one where we 'got lost'. ;)

I like variety, so no need for an every-night-braai, but I'm happy with any hot meal. As Lance loves to say, I'm on a seafood diet: I see food, I eat it. All meals were yummy.

Your ad-hoc responses to our queries on the way was perfectly adequate. I think that leaves it up to people to ask, if they're interested. Some may be more into culture, others into birding, yet others into plants, etc. If any additional info is provided, I think it could be beforehand or informally.

Offline Rickus

• Bike: KTM 950 Adventure S
« Reply #26 on: August 22, 2019, 11:11:55 am »
Neewat my maat jy het n wenresep....die ekonomie druk maar oral en ongelukkig is dit die luxuries wat eerste afgeskeep word.
Ek dink die enigste manier om kostes te sny en die besparing te laat deurvloei na jou paket-koste toe is om te skaaf aan jou logistieke kostes en die aantal dae van die trip, sonder om weg te neem van die experience.
1. Ek stel voor jy maak weg met die tente...kry eerder n groot canvass of stretchtent material wat opgeslaan kan word as dit reen (behoort spasie oop te maak)
2. maak die menu meer eenvoudig en koop local om minder yskaste saam te ry (as jy met 1 minder voertuig hoef saam te ry gaan dit n moerse besparing wees.....sleep dalk eerder n wa agter die double cab en sny die Iveco uit)
3. Ek glo jy het seker al gekyk daarna om jou basis "Windhoek" te skuif nader aan Damaraland BV. Uis ???
4. Net n voorstel.....as jou kliente invlieg tot op Walvis en julle loop haal hulle daar om tot by jou basis te kom (dalk Uis...dalk Henties) en van daar in die wildernis in te gaan kan dit dalk die 12 dae trip na 10 dae verkort...(ek weet jy sal n goeie prys met Basil by Uis kan beding vir groep verblyf)

Hier by ons is die suksesvolle operateurs maar die manne wat in Euros betaal word....(dalk moet jy leer Duits praat en vir die rykgatte cater  :biggrin:)

OMVAL EN OPTEL.....

Offline Hardy de Kock

• Vendors
    • De Rust Outdoor
« Reply #27 on: August 23, 2019, 01:54:36 pm »
Neewat my maat jy het n wenresep....die ekonomie druk maar oral en ongelukkig is dit die luxuries wat eerste afgeskeep word.
Ek dink die enigste manier om kostes te sny en die besparing te laat deurvloei na jou paket-koste toe is om te skaaf aan jou logistieke kostes en die aantal dae van die trip, sonder om weg te neem van die experience.
1. Ek stel voor jy maak weg met die tente...kry eerder n groot canvass of stretchtent material wat opgeslaan kan word as dit reen (behoort spasie oop te maak)
2. maak die menu meer eenvoudig en koop local om minder yskaste saam te ry (as jy met 1 minder voertuig hoef saam te ry gaan dit n moerse besparing wees.....sleep dalk eerder n wa agter die double cab en sny die Iveco uit)
3. Ek glo jy het seker al gekyk daarna om jou basis "Windhoek" te skuif nader aan Damaraland BV. Uis ???
4. Net n voorstel.....as jou kliente invlieg tot op Walvis en julle loop haal hulle daar om tot by jou basis te kom (dalk Uis...dalk Henties) en van daar in die wildernis in te gaan kan dit dalk die 12 dae trip na 10 dae verkort...(ek weet jy sal n goeie prys met Basil by Uis kan beding vir groep verblyf)

Hier by ons is die suksesvolle operateurs maar die manne wat in Euros betaal word....(dalk moet jy leer Duits praat en vir die rykgatte cater  :biggrin:)

Jis Rickus
Ek hoop dinge gaan al beter met die droogte daar. Niks diekant nie.

1. Jy het al die Iveco self gepak, en weet dus wat daar aangaan. Die probleem is dat daar altyd een of twee mense in 'n groep is wat hul eie tente soek. Meeste ouens vra die eerste aand 'n tent en daarna nooit weer nie, soos jy weet.
Ek verstaan jou "bivvie" idee en gaan bietjie daaroor dink.

2. Ek koop alles in WH. Dit is in my opinie die regverdige ding om te doen. Ek koop partykeer Vaalbaas se sosaties en vat dit saam, maar dis al. Die Double Cab of kombuiskar onderskep party dae die ryers om 'n warm middagete langs die pad te maak. Ek sien nie hoe Gene' dit met so 'n groot wa gedoen gaan kry nie. Die mense bring ook nooit net die toegelate bagasie saam nie. Op die onlangse trip wat ons gedoen het met Mark Taylor se groep het 12 ouens se kamptoerusting en klere die Iveco volgepak soos op Quest. Die Iveco is ook baie ligter op brandstof as die Cruisers - BAIE (Moet ook byvoeg dat dit nie almal was wat hul trousseau kiste saamgebring het nie.

3. Die ideale situasie vir my is om Namibia toe te trek, nie net 'n basis daar te kry nie. Is dit goedkoper om walvis toe te vlieg as Hosea Kutako?
Die probleem met die dae korter maak is die feit dat jy iets gaan moet uitsny, en dat dit die hele trip opdonder.
My duits is soos my engels.
Ek bel jou more - wil asb met jou gesels oor 'n ding.
Dankie baie

Offline 171steve

• Bike: KTM 990 Adventure
Hardy ek wil nog baie graag die trip doen saam ons groep vriende, van wat ons lees op die forum dink ek nie enige iets kan verbeter nie almal wat al saam was praat met groot lof van hoe organiseerd en goed beplan dit is.

Ek stem saam met Rikus n stretch tent kan spasie spaar en perfek werk as ouens nie opsie het van n eie tent nie sal hul dit waarskynlik nie eers mis nie. As daar n manier is om een voertuig minder te gaan sal dit eerste prys wees.

As dit koste kan spaar om nie ouens in te ry vir n middagete nie en selfs te sny aan die menu vir middagete sal ek se om n basiese kospakkie saam te ry vir elke dag is 100% solank jy goeie ontbyt en aandete kry kan mens maar vir middagete net die basiese inneem om deur te trek na die aand
-
(Almal mag dalk nie dieselfde hieroor voel nie maar dis wat ons altyd doen vir ons multiday trips in lesotho ons is dalk nie beter gewoond nie maar dit werk nog altyd baie goed vir ons) klink dalk eenvoudig maar om selfs R50 te sny op n middagete pakkie pp vir 15 ouens oor 10 dae is al klaar R7500 besparing

Maar wat die koste aan betref is dit ongelukkig wat dit is, als raak duurder en dit bly n besigheid as dit nie ekonomies sin maak nie gaan jul nie die toer kan doen nie, afskeep prys gaan gepaard met afskeep toer en as jy so ver gaan om Namibie te sien wil jy als sien, meeste ouens gaan waarskynlik nie weer namibie binnekort besoek nie en wil so veel as moontlik inneem op so n trip.

Ek dink die beplande rigtersveld trip is n uitstekende alternatief vir n moontlike korter goedkoper opsie wat vir n groter groep kliente haalbaar sal wees wat koste en verlof tydperk betref.

« Last Edit: August 23, 2019, 11:26:20 pm by 171steve »

Offline 171steve

Laat julle die bikes opvat

2. Would you prefer traveling with the crew (and your bike)? Keep in mind that this will eat at least an extra days into your available leave time.
Hoor wat se die ouens as daar van die groep is wat tyd het en saam wil ry teen minmale fooi kan dit dalk beide help spaar

Kamp is

4.What is the longest day (hours riding) that you would want to do per day? (Understand that we depart from Windhoek, and need to get to the North West from where we enter the desert via Van Zyl’s Pass). This means the first three days means longer hours in the saddle, and distances varying between 200 and 320 km.
8/9 ure dit help baie as mens vroegoggend kan wegspring vir dae met lang ure

Elke 2de aand sal werk wat ookal maklikeste werk vir die crew

Interessante inligting sal lekker wees om te hoor
« Last Edit: August 23, 2019, 11:37:44 pm by 171steve »

Offline $TYRES$

• Bike: BMW R1200GS
  • The worlds smallest Giant!!!
« Reply #30 on: August 27, 2019, 07:30:44 pm »

*Vlieg is beter,  jou gat gaan klaar seer wees na 2 tot 3dae se ry tot in Windhoek. Tensy jy jou eie Baas is.

*Nee wat los die stres vir Specialized Adventures hulle weet wat om te doen.

*1ste en laaste aand lodge lekker warm water en skoon bed,  die res camping dis mos Africa en jy gaan ook mos nie met Harley daar gaan rond donner nie,  jy wil Africa se sterre sien.

*Perfek ,  beweeg maar net so vinnig soos die stadigste ou in die groep.

*Braai elke aand dis mos waar jy mekaar leer ken en waar die slim stories uitkom of tenminste darem net vuur

*VERSEKER Dit is wat die trip besonders.

Ek was bevoorreg om die eerste Honda Quest te kon ervaar saam met Hardy en sy Specialized Adventures span ONGELOOFLIK!
AS jy ooit so trip wil doen moenie huiwer nie dis life changing,  as jy nie nou die geld het nie,  staan vroer op en werk harder sodat jy kan spaar vir een,  sal nooit spyt wees nie😀😃😉

Offline Just Blip It!

• Forum Vendor
  • www.adventureriderssa.co.za
« Reply #31 on: August 28, 2019, 05:36:00 pm »
Hardy, I reckon that the way you did our trip for us was pretty much the winning recipe. Maybe, for me, I would like to take the shortest route straight up north and cut out maybe 2 nights out getting there and spend an extra night or 2 in the north west Kaokoland desert  where you don't see many tourists. (as we did discuss) Otherwise the trip you offer is pretty much perfect. The team you employ are top class, you shared your vast knowledge and love for the area which was much appreciated. Its great to know more about where you are riding it adds to the experience and the memories.
Riding Africa's lesser traveled tracks, discovering true adventure!
2007 KTM990 Adventure S
2012 KTM 990R Adventure.

Offline Hollywood

« Reply #32 on: August 29, 2019, 08:05:52 am »
Jis Meneer!

Jou span is topgehalte. Ek glo ook dat mens nie daarmee moet lol nie. Dit is hulle, en die wyse waarop die trip ondersteun word, wat die ervaring juis so uniek maak. Almal se sente raak maar yl... dis moeilik, so ek verstaan dat mens die inkoop bedrag moet sny om meer ryers te trek. Die enigste logistieke verandering waaraan ek kan dink is om die hoeveelheid back-up voertuie te verminder, maar dan weereens... mors mens met die formule wat jou trip so uniek maak.

Die enigste ander opsies is om dalk die harde rydae te verleng, of om (soos Rickus voorstel) miskien die basis nader aan die Kaokoveld te skuif, of om die trip in twee segmente te verdeel en albei dan individueel uit te brei as korter Kaoko trips, elkeen met sy eie karakter. Ek weet dis Heiligskennis, maar ek speel "Devils advocate". As mens twee verkillende trips van so 8-10 dae elk het, een wat die sentrale Noorde favour, en 'n ander wat meer van Henties tot die Noord-Weste hanteer...? Beide wat die Kaokoveld as anker gebruik.

Is daar 'n mark vir twee sulke verskillende tipe trips? Soos wat julle met die Noord Kaap en Wes Kaap trippies doen in September?
Jys die een wat sal weet. Ek pis maar net in die wind.

Groete vir die span!
« Last Edit: August 29, 2019, 08:07:41 am by Hollywood »
Addicted to riding big bikes in tricky places.
Rode most of Southern Africa.
Currently riding a slightly pimped black Africa Twin Manual, named Fezile

Offline Hollywood

« Reply #33 on: August 29, 2019, 08:20:59 am »
...en soos wat $TYRES$ ges het...

As jy nog nooit 'n trip saam met Specialised Adventures gedoen het nie, kan jy nog nie vrek nie!! Jy MOET eers saam met hulle gaan ontdek, en jouself as mens verryk! As dit by wildernistoer kom, is @Hardy de Kock en sy span die beste adventure-bike toeroperateurs in Suidelike Afrika, sonder twyfel!

Dit was vir my 'n voorreg om eenkeer saam met hulle te toer, en dit was regtig een van die hoogtepunte van my lewe. 

Moenie jou geld op onbenullige stront spandeer nie. Spaar dit, en gaan toer saam met Specialised Adventures. Jy sal nooit weer dieselfde wees nie. 
« Last Edit: August 29, 2019, 08:24:42 am by Hollywood »
Addicted to riding big bikes in tricky places.
Rode most of Southern Africa.
Currently riding a slightly pimped black Africa Twin Manual, named Fezile

Offline ScooterBoy

« Reply #34 on: September 06, 2019, 12:31:40 pm »
Where are the moderators? Post like these should not be allowed!
I luv Nam. How must I now focus at work?!! Ek's nou sommer net lus.  :-\

Please notify us when you have this planned. Asking for a friend.
Some people are like a Slinky, not really good for anything but they do make you smile when you push them down stairs.

Online Baches

• Bike: Yamaha Super Tenere
« Reply #35 on: September 09, 2019, 01:27:17 pm »
Ek bly in Walvis en het die Kaokoland al 'n hele paar keer met 4x4's getoer. Ek stem saam met Ricus om eerder jou basis nader soos bv. aan Uis te skuif. Basil is 'n ou biker en sal uit sy pad uit gaan om jou te akkomodeer. Die trip daarvandaan is veel korter en jy kan soos Ricus se maklik 2 dae spaar. hier is my mening hier onder.

Ek bly hier maar sou voorstel vlieg Walvis toe. Is miskien effens duurder maar nader vir jou om te ry. Walvis het ook 'n lekker oornag kamp by Lagoon Chalets.

n.v.t.

Kamp. Nader aan die natuur en dis per slot van sake 'n adventure trip.

Hang af van die toestand van die pad. Slegte paaie gaan die spoed baie af bring. 300 km per dag is fine.

Braai. Ons bly mos in Afrika.

Beslis. Dit is mos deel van die toer.

Watter datums beplan jy vir die toer. Sal graag wil saam ry.
Yamaha XT1200Z Super Tenere
KTM 530 XCW
KDX 200
F650GS Dakar

Offline m0lt3n

• Ervare noob
  • Bike: KTM 1190 Adventure
« Reply #36 on: September 10, 2019, 09:11:04 am »

Adding my opinion as I would really like to do this some day.

I would prefer it to the edge of gatvol. You paid good money and leave to ride, so ride. 8 to 4 at least

I need to correct this cocky comment of mine...
I just finished 3 days on the bike, doing the Ben 10 challenge and I am tired. I am fitter then most and really don't see how so many manage 12 full days in the saddle!

So, vote changed to whatever has been working for you guys, as I haven't seen this complaint yet.
Dooie visse gaan saam met die stroom...

Offline charliepappa

• Life's a ride!
« Reply #37 on: September 11, 2019, 11:48:34 am »
 :sip:
R1100S Sport, R1200GS Adventure, R1100S Boxer Cup, F650GS, KTM 950 SE, R1200GS LC, Africa Twin DCT