Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Quick Shifter  (Read 956 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Beserker

• Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
  • Agito ergo sum
Re: Quick Shifter
« Reply #20 on: October 31, 2019, 12:45:55 pm »

I must say I disagree. I had my doubts before riding with one but after riding with it on some technical tracks I thoroughly enjoyed it. You can clutchlessly snap down into a lower gear if you're in the wrong gear or get a surprise.
Thats my 2c anyway.

Disclaimer: I do not own one but had the privilege of riding one for a multi-day trip from Joburg to Van Reenen, Memel and back.

:thumleft:  My experience as well - same disclaimer.

Rode @BuRP 's   :ricky:
My Ride  :ricky:  Angola   Namibia  Northern Cape  Kids

Offline teebag

• Senior Member
  • Bike: Vespa (all models)
« Reply #21 on: October 31, 2019, 12:49:16 pm »
I find myself trying to "quickshift" when riding the HP2 and it takes a few km to remember that I'm left with a normal clunky BMW shift  ;D

:lol8: same with DCT, dabbing away at the non-existent pedal and then you pull up for a stop with a regular box and forget to pull the clutch

Offline JesseH

« Reply #22 on: October 31, 2019, 01:09:02 pm »

:lol8: same with DCT, dabbing away at the non-existent pedal and then you pull up for a stop with a regular box and forget to pull the clutch

Jinne, I'm just starting to get back into this whole clutch thing again... :imaposer:
Ex Cagiva Elefant E750 1994
Ex Cagiva Gran Canyon 900IE 2000
Ex Triumph Tiger 800XC 2011
KTM 625 SXC 2007
KTM 950 S 2005

Online ETS

• Forum Whore
  • Bike: KTM 1290 Adventure S
  • Die Punda van Prieska
« Reply #23 on: October 31, 2019, 03:20:52 pm »
Once you had QS anybody will understand
If i had to explain you would not understand anyway......

Offline Yami Super 10

• Senior Member
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • 1200 Super 10
« Reply #24 on: October 31, 2019, 03:25:07 pm »

Seker dieselfde wat jy almal sÍ van n KTM ry :imaposer:
Geduld
Is n stadige manier om jou moer te strip!
Bikes: 2010 & 2019 ST1200
          2014 660XT

Online ETS

• Forum Whore
  • Die Punda van Prieska
« Reply #25 on: October 31, 2019, 03:36:42 pm »

Seker dieselfde wat jy almal sÍ van n KTM ry :imaposer:

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

;) ;D :biggrin:

Offline Sommer Ek

« Reply #26 on: November 01, 2019, 12:33:03 am »
Tegnologie is daar om dit vir jou geriefliker te maak.

XT500 van 82 het nie eens 'n brandstofmeter gehad nie. Petrol prop oopgedraai en die buke heen en weer geskud om te bepaal of daar brandstof in is.
Hoe bly was ons nie toe daar in brandstofliggie gekom het nie.

Vandag lees ons meer as te veel informasie van die skerm af. Selfs te veel vir 'n enkel skerm, jy moet tussen die skerms rondblaai om te bepaal hoe lank jy gery het en hoe lank jy staties was ens. Die besprekingspunt is nou watter skerm lees die maklikste met een oog opslag.

Dieselfde vir meganiese opgraderings.  Alles het met kabels en hefbome gewerk, Die remme en die koppelaar was 'n kabel, so ook die spoedmeter. Vandag is dit hidrolies en elektronies.

ABS was 'n groot besprekingspunt tot so 'n paar jaar gelede. Nou is dit al Dinamiese ABS.  Verstellings aan die onderstel was 'n ring met 'n klomp kepe op die skokbreker. Toe is dit Damping en springtravel met skroewedraaiers en groot knoppe. Toe elektronies, en vandag praat ons van "selfleveling" .

Dieselfde vir spoedbeheer Quick Shifters Ry modusse.

Dit alles dinge wat laaaaaang besprekingspunte was. Die uitslag is gewoonlik dieselfde; die man wat dit het glo daarby en die een wat dit nog nie het nie beskou dit as lewensgevaarlik / onnodig/ onvanpas / iets wat hy nie met sy tang en draad in die middel van die Sahara kan herstel nie.

My beleid is; Moenie tegnologie najaag nie, moet dit ook nie summier afskiet nie maar as dit oor jou pad kom gryp dit aan.

My voorspelling is dat elektiese aandrywing die petrolmodelle gaan dwing om CVT tegnologie of 'n ander vorm van automatiese ratkaste te gebruik.

The following users thanked this post: eberhard

Offline 2StrokeDan

• I've been to paradise, but i've never been to me....
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #27 on: November 01, 2019, 07:29:07 am »
Tegnologie is daar om dit vir jou geriefliker te maak.

XT500 van 82 het nie eens 'n brandstofmeter gehad nie. Petrol prop oopgedraai en die buke heen en weer geskud om te bepaal of daar brandstof in is.
Hoe bly was ons nie toe daar in brandstofliggie gekom het nie.

Vandag lees ons meer as te veel informasie van die skerm af. Selfs te veel vir 'n enkel skerm, jy moet tussen die skerms rondblaai om te bepaal hoe lank jy gery het en hoe lank jy staties was ens. Die besprekingspunt is nou watter skerm lees die maklikste met een oog opslag.

Dieselfde vir meganiese opgraderings.  Alles het met kabels en hefbome gewerk, Die remme en die koppelaar was 'n kabel, so ook die spoedmeter. Vandag is dit hidrolies en elektronies.

ABS was 'n groot besprekingspunt tot so 'n paar jaar gelede. Nou is dit al Dinamiese ABS.  Verstellings aan die onderstel was 'n ring met 'n klomp kepe op die skokbreker. Toe is dit Damping en springtravel met skroewedraaiers en groot knoppe. Toe elektronies, en vandag praat ons van "selfleveling" .

Dieselfde vir spoedbeheer Quick Shifters Ry modusse.

Dit alles dinge wat laaaaaang besprekingspunte was. Die uitslag is gewoonlik dieselfde; die man wat dit het glo daarby en die een wat dit nog nie het nie beskou dit as lewensgevaarlik / onnodig/ onvanpas / iets wat hy nie met sy tang en draad in die middel van die Sahara kan herstel nie.

My beleid is; Moenie tegnologie najaag nie, moet dit ook nie summier afskiet nie maar as dit oor jou pad kom gryp dit aan.

My voorspelling is dat elektiese aandrywing die petrolmodelle gaan dwing om CVT tegnologie of 'n ander vorm van automatiese ratkaste te gebruik.

Tegnologie pas die nuwer geslag van ryers soos n handskoen, om verskeie redes.

Ek sal volstaan met elektroniese inspuiting en ontsteking, en dit is alreeds n groot sprong van n XT500 met sy 6volt elektriese stelsel.

Elektroniese hulpmiddels is wonderlik, maar dit help my nie omdat ek nie wil leer nie. :ricky:

Maw, elektronika moet my help, nie meer werk gee nie. Dit breek in op rytyd as jy heeldag n skermpie moet druk en stoot.

Offline Beserker

• Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
  • Agito ergo sum
« Reply #28 on: November 01, 2019, 07:40:09 am »
Maw, elektronika moet my help, nie meer werk gee nie. Dit breek in op rytyd as jy heeldag n skermpie moet druk en stoot.

Daar is geen hulp vir jou nie....druk/stoot die skermpie na die "Off" setting vir als, en onthou jy kan dit doen omdat jou  gloves op die petrol pomp le..

Jy kan dit gebruik om minder gloves te verloor.
My Ride  :ricky:  Angola   Namibia  Northern Cape  Kids

Offline swakop_toe

« Reply #29 on: November 01, 2019, 07:41:20 am »
Would like to find out from fellow WD who has quick shifters on their bikes, does it really work........or is it just a nice to have :pot:

:sip:

Thinking, depending on what the outcome is, getting a unit fitted to my ST1200. But only if there ist not just a nice to have.
Is Droomers fitting your quick-shifter?
 Would love to have feel once you are happy?

Sent from my BBA100-2 using Tapatalk

Online OomD

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • #imstayingpositive
« Reply #30 on: November 01, 2019, 08:43:31 am »
Adding a QS to my GS/A when I had a bit of spare cash was one of the best things I've ever done to it. But, I would not have added it if I had to make a plan to budget and save for it. When a nice windfall came my way it presented the opportunity.

So, it's a great add-on. But, I've been shifting clutchless (up and down) since school days, never broken a gearbox, so never really saw the need. As Dan and others say, in drag races it's cool because you cannot shift that fast yourself.

Be careful though. I'm not sure if this is a thing with all bike's QS, but my GS/A blips the throttle on downshifts. All nice and well, until you rest your foot on the lever accidentally and the ECU thinks you want to downshift. The engine blips, you almost fall off the back (especially when shifting back to 2nd) and your eyes widen. A lot. Your ass tightens too. A lot.

Technical terrain... yeah it helps, especially if you are not used to cluthless shifts yourself.

It definitely ups the enjoyment level of the bike!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #31 on: November 01, 2019, 08:49:42 am »
We used to make our own quickshifters with the little microswitches out of irrigation equipment.

Simple bracket that fits the switch in close proximity to the gearlever, wired to cut the coil when you move the gearlever a certain amount.

My first attempt was on a RD350B, in 1980. Crude but it worked, and we could change gears 0,0000003 seconds faster than before.

Offline Asterix

« Reply #32 on: November 01, 2019, 08:51:01 am »
QS is like a aircon in a car, you don't miss it until you have it, then you cann't live without it, My 2c worth.
Ps. and is just sounds great when you gearing down

The following users thanked this post: ETS

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #33 on: November 01, 2019, 08:55:00 am »
QS is like a aircon in a car, you don't miss it until you have it, then you cann't live without it, My 2c worth.

I disagree, on gearing down it sounds like any Audi/Golf, from the Cape Flats.  Horrible. Fake too.

Offline manxkipper

« Reply #34 on: November 01, 2019, 09:34:15 am »
I must be old school then. Don't like it at all - it interferes when you just touch the gear shift lever accidentally. I don't like surprises.

Online ETS

• Forum Whore
  • Die Punda van Prieska
« Reply #35 on: November 01, 2019, 09:37:46 am »

I disagree, on gearing down it sounds like any Audi/Golf, from the Cape Flats.  Horrible. Fake too.

Maaaar-- on a KTM it sounds lekker!!! ::)

Offline Dwerg

« Reply #36 on: November 01, 2019, 09:42:51 am »
I didn't spec quick shifter on my 790 but it came with it in the end. It took a while to get used to but after that you cant imagine life without it.

On my 690 you can do clutchless down shifts no problem. Up is either old school seamless shift or clutch slip with throttle wide open  :ricky:

I am contemplating trading my 690 for a new one just for the quick shifter.
Current: KTM 690R
Previous: KTM 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

The following users thanked this post: ETS

Offline Yami Super 10

• Senior Member
  • 1200 Super 10
« Reply #37 on: November 01, 2019, 09:47:56 am »
Well, its seems as if there are much more positive point :thumleft:
So maybe I should spoil myself a bit :pot:
Geduld
          2014 660XT

Online ETS

• Forum Whore
  • Die Punda van Prieska
« Reply #38 on: November 01, 2019, 11:29:19 am »

Bederf jouself jou rowwe blikswem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) :thumleft:

Offline Yami Super 10

• Senior Member
  • 1200 Super 10
« Reply #39 on: November 01, 2019, 11:31:17 am »

Bederf jouself jou rowwe blikswem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) :thumleft:

:biggrin: :laughing4: :thumleft:
Geduld
          2014 660XT