Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Klawer to Oases in the Cederberg, Western Cape , South Africa  (Read 442 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Duif

• Member
  • **
  • Bike: BMW R1200GS
Klawer to Oases in the Cederberg, Western Cape , South Africa
« on: November 12, 2019, 09:32:42 am »
For those who need to see more detail on the condition of the road to Wupperthal, Eselbank  to Oases.
Burger Geustyn, Adriaan Farmer and Chris Smit - Motorcycle trip from Klawer to Oases in the Cederberg and back over the Uitkyk Pass, Algeria to Clanwilliam.  I was able to cut a lot of video footage, but thought  their are a lot of youtube viewers that would like to see a larger part of the road conditions  to Eselbank. and Oases. Open link.

&t=2368s

Offline Duif

• Member
  • **
Re: Klawer to Oases in the Cederberg, Western Cape , South Africa
« Reply #1 on: November 12, 2019, 09:36:02 am »
Op 12 Oktober 2019 het ek, Adrian Farmer en Chris Smit weer van Klawer na Wupperthal, oor Eselbank na Oases gery met ons motorfietse. By Oases het ons net n koedrank geniet, aangesien ons teen die pad worsie gebraai het. Ons het van Oases gery met die grondpad na Dwarsrivier, Uitkyk pas oor na Algeria - Bosboustasie en vandaar na Clanwilliam. Ek het n video aanmekaar gesit van ongeveer 2 ure en dit op youtube gelaai. Ek weet dit is lank, maar wou n beter en geheel prentjie van Eselbankpas gee, vir die wat dit nog nie gery het nie en dit in die toekoms wil doen. Hoop iemand geniet dit 😁

Online Ri

• Bikermouse
  • Senior Member
  • Bike: Suzuki DR650
  • DR650 Admirer
« Reply #2 on: November 12, 2019, 09:51:36 am »
Dankie vir die moeite. Is die hele rit video 2 ure lank, of net die Eselbank/Wupperthal gedeelte?
Tales of the Purple Turtles: Ride Reports
PROJECT SAS WILDEHOND III Contributions: R Snyman Capitec Savings Account 1545860511 Balance (2017/12/07): R3,190.23 - R1,600 for steel purchase

Offline Duif

• Member
  • **
« Reply #3 on: November 12, 2019, 10:15:57 am »
Dit is die hele trip, maar die grootste gedeelte is Wupperthal en Eselbank.

Offline Matewis

• Senior Member
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
« Reply #4 on: November 12, 2019, 10:36:28 am »
Lekker man!! ek wil dit ook nog aanpak!
Dont go where the path my lead  Go instead where there is no path and leave a trail ~ Ralph Waldo Emerson
https://kettingsaag.wordpress.com/
https://witvosblog.wordpress.com/

Offline Duif

• Member
  • **
« Reply #5 on: November 12, 2019, 01:23:25 pm »
Lekker man!! ek wil dit ook nog aanpak!
Die rowwe terein en die landskap tonele, maak dit die moeite werd. Ek is gukkig naby en het dit nou al vele kere gery, maar elke keer is dit anders en steeds bevredigend.

Sent from my MAR-LX1M using Tapatalk

Offline MRK Miller

« Reply #6 on: November 13, 2019, 04:31:54 pm »
Ok ek het nog nie video gesien nie maar gaan definitief kyk. En dink anyway dit is n awesome plan en ek dink nog steeds mense moet meer sulke videos maak, al is daar n klomp fotos in die video ingewerk. Iemand moet dit dan net bemark aan s maar die sauk. Kyk watter groot aftrek het voetspore. Maak dokumentere oor bike spore. Daar gaan so baie mense op trips elke week. Dit sal baie beter weees as verdomde 7 de laan, want mens sal so baie dele van die wereld uit verskillede mense se o sien. Dit moet natuurlik n pg gradering ook h vir die meer dors manne en vroue :laughing4:. Dit is nou iets wat elke dag sal kyk
I would rather fall a thousand times, and keep riding, than to stop riding and never fall

Offline Duif

• Member
  • **
« Reply #7 on: November 17, 2019, 09:47:05 am »
Ok ek het nog nie video gesien nie maar gaan definitief kyk. En dink anyway dit is n awesome plan en ek dink nog steeds mense moet meer sulke videos maak, al is daar n klomp fotos in die video ingewerk. Iemand moet dit dan net bemark aan s maar die sauk. Kyk watter groot aftrek het voetspore. Maak dokumentere oor bike spore. Daar gaan so baie mense op trips elke week. Dit sal baie beter weees as verdomde 7 de laan, want mens sal so baie dele van die wereld uit verskillede mense se o sien. Dit moet natuurlik n pg gradering ook h vir die meer dors manne en vroue :laughing4:. Dit is nou iets wat elke dag sal kyk
Ek stem saam, ek sit en kyk ook maar die meeste na toere van ander mense, op youtube. Geniet dit om te sien waartoe die bikes, groot en klein, in staat is. Leer ook baie deur ander se video's. Ons het soveel mooi in ons land. Ek is so bevoorreg om oo n plek te bly, waar min wil bly, maar van hier is daar soveel mooi roetes. Cederberge met klomp opsies van roetes, Gifberg, Brand se berg, Sprinbokvlakte, Die Hel bergpas, Kookerboomwoud, Tangwa, Katbakkies. Alles grond en dan is dit Lambertsbaai, Doringbaai, Elandsbaai, Strandfontein en Gert du Toit se baai, Brand se baai en nog soveel meer. Hierdie is alles plekke om na te ry en wat ons net dagtrippies van maak. Dit is hoekom ek bevoorreg is en glo daar is baie wat so bevoorreg is. Wil dit als nog op kamera vasvang, ook nou maar begin met die video, het altyd net fotos geneem.

Sent from my MAR-LX1M using Tapatalk