Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Axes, Hatchets and Tomahawks  (Read 2704 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Tony the Boney

• Senior Member
  • Bike: BMW (all models)
  • Threw away the key and locked the door
Re: Axes, Hatchets and Tomahawks
« Reply #80 on: February 05, 2020, 04:01:02 pm »
 :sip:
The older I get, the earlier it gets late

Online Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Honda XR650L
« Reply #81 on: February 05, 2020, 04:15:30 pm »
Ek hou van sy kop. Weet jy watse kop dit is? Lekker breed met baie hout/metaal oppervlak op kante. Die hamer gedeelte is ook lekker flush en staan nie te hoog nie.  Like dit

Geen idee, het die koppe so gekry.  Die een waarvan ons praat is die een heel bo regs. 
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L..

Offline KiLRoy

• Rossi se Biaggi...
  • Administrator
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • We need a strong man. Strong like Stalin
    • Wild Dog Adventure Riders
« Reply #82 on: February 05, 2020, 04:18:09 pm »
O, so jy shape hom self so? Impressive.  Dit vat seker tyd? Grinder?
« Last Edit: February 05, 2020, 04:18:34 pm by KiLRoy »

Online Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #83 on: February 05, 2020, 04:18:09 pm »
Dan werk ek hom so tot die vorm wat ek wil he. 

« Last Edit: February 05, 2020, 04:19:48 pm by Vis Arend »
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L..

Offline KiLRoy

• Rossi se Biaggi...
  • Administrator
  • Bachelor Dog
« Reply #84 on: February 05, 2020, 04:19:28 pm »
Jeez, daais n nice shape.  Hoe split hy?

Offline Wayne

« Reply #85 on: February 05, 2020, 04:20:24 pm »
@Vis Arend what tools do you use to create these masterpieces?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

May the best of your today be the worst of your tomorrow.

Online Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #86 on: February 05, 2020, 04:23:18 pm »
Jeez, daais n nice shape.  Hoe split hy?

Onthou net, dis 'n klein byltjie, met die regte handle sal hy mooi split, maar jy gaan nie sommer moerse stompe gou baasraak nie.   :thumleft:

Online Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #87 on: February 05, 2020, 04:27:20 pm »
@Vis Arend what tools do you use to create these masterpieces?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Some of the tools needed, with a grinder or two.  I even used the belt sander to help on certain curves.    My latest addition is a belt grinder made by a friend on this forum.    Sadly, since I got the belt grinder I did not have time to attempt another axe.   :patch: :biggrin:

Offline Maverick

• Slacker Extraordinaire
  • Senior Member
  • Bike: BMW R100GS / Kalahari
  • Some multi-task. I multi-slack.
« Reply #88 on: February 05, 2020, 04:39:52 pm »
I took a snap of the little axe my FIL  gave it to me a while ago. He had this forever and not sure where he got it from though I recall a story of him bringing back from Nam when he was on the border back in the day.

Maverick Disclaimer: This thread is intended for the use of the individual(s) named above and may contain information that is confidential privileged or unsuitable for overly sensitive persons with low self-esteem, no sense of humor or irrational religious beliefs. If you are not the intended recipient, any dissemination, distribution or copying of this thread is not authorised (either explicitly or implicitly) and constitutes an irritating social faux pas.

Online Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #89 on: February 05, 2020, 04:52:17 pm »
I took a snap of the little axe my FIL  gave it to me a while ago. He had this forever and not sure where he got it from though I recall a story of him bringing back from Nam when he was on the border back in the day.

Most probs got it up north in the old Caprivi region.  They use it there often for all sort of tasks.  Was always looking for one and missed and opportunity to buy one, thinking I would get another one further on, no luck.  Eventually got a similar one in Botswana. 

The following users thanked this post: Maverick

Offline KiLRoy

• Rossi se Biaggi...
  • Administrator
  • Bachelor Dog
« Reply #90 on: February 05, 2020, 05:15:49 pm »
Another secret.  I like restoring old potjies.  Jy weet potjiekos potjies.  Maar net Falkirks. Gee hulle gewoonlik weg. Als so 3 gedoen.  Dis weer tyd.  Ek soek oues.  Soek no1 driepoot, no 10 en 14 platboom.  Ek sukkel maar met die proses. Weetie of ek dit regdoen nie.  Aan die einde bak ek hulle in die oond met olie binne en buite.  Dan loop ek maar weer droog in die slaapkamer vir so paar weke

Sal n thread nog eendag begin. Nie hierdie een highjack nie.  Om n ou pot weer mooi te maak gee my baie plesier. Daar is net iets eenvoudig en nederig in n pot. Ek hou daarvan

O, hoekom ek dit noem. Dit laat my dink aan wat jy met hierdie ou geroeste byle doen. Dis werklik pragtig op n vlak wat moeilik is om te verduidelik. Lelike eend na pragtige swaan...

Miskien verduidelik die boek dit so bietjie. - https://www.goodreads.com/book/show/461600.The_Nature_of_Things
« Last Edit: February 05, 2020, 05:19:34 pm by KiLRoy »

Offline ZooDog

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • ride everything hard
« Reply #91 on: February 05, 2020, 05:21:11 pm »
You should put an axe up for auction every other day on the group I reckon you could retire on the money
TIA. this is africa

Online Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #92 on: February 05, 2020, 06:01:23 pm »
Another secret.  I like restoring old potjies.  Jy weet potjiekos potjies.  Maar net Falkirks. Gee hulle gewoonlik weg. Als so 3 gedoen.  Dis weer tyd.  Ek soek oues.  Soek no1 driepoot, no 10 en 14 platboom.  Ek sukkel maar met die proses. Weetie of ek dit regdoen nie.  Aan die einde bak ek hulle in die oond met olie binne en buite.  Dan loop ek maar weer droog in die slaapkamer vir so paar weke

Sal n thread nog eendag begin. Nie hierdie een highjack nie.  Om n ou pot weer mooi te maak gee my baie plesier. Daar is net iets eenvoudig en nederig in n pot. Ek hou daarvan

O, hoekom ek dit noem. Dit laat my dink aan wat jy met hierdie ou geroeste byle doen. Dis werklik pragtig op n vlak wat moeilik is om te verduidelik. Lelike eend na pragtige swaan...

Miskien verduidelik die boek dit so bietjie. - https://www.goodreads.com/book/show/461600.The_Nature_of_Things

Dankie vir die leesstof Hein, sal hom deurblaai met tyd.   :thumleft:

Dis nou presies waar die ding jou vang.  Ek het al vir ouens byle begin maak en soos ek werk met daai stuk metaal stop ek net daar en vat 'n ander bylkop en gaan aan.  Daai een waarmee ek begin het bly myne, ons het "geconnect".  kan jou nie vertel wat dit is nie, dis maar net so. Ek gaan jou later terug bring na die post en wys waarvan ek praat.  :thumleft:

You should put an axe up for auction every other day on the group I reckon you could retire on the money

My thought were in that direction already, but don't know if it will be allowed.  The retirement part will however not work,   :biggrin:  it is more a passion thing and in any case, the money you make from it barely covers your cost.     

Offline Hardy de Kock

• Moderator
  • Senior Member
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    • De Rust Outdoor
« Reply #93 on: February 05, 2020, 06:04:55 pm »

Ja, jy is defnitief nie die enigste een nie - begin een van die dae met die een
« Last Edit: February 05, 2020, 06:07:06 pm by Hardy de Kock »

Offline KiLRoy

• Rossi se Biaggi...
  • Administrator
  • Bachelor Dog
« Reply #94 on: February 05, 2020, 07:03:44 pm »
Mooi man Hardy - sal laaik om notes the exchange.  Ek sukkel om die pot weer ‘swart’ te kry dieselfde as die res waar ek gegrind  het.  My een lieflingspot het ek in kak kondise by pantjieswinkel gekoop, sy rim het so 5mm diep chip uit gehad. Ek moes die hele  rim afgrind om die deksel te laat seel.  Daai rim is is nie so mooi swart soos die res nie. Tel ook makliker n roesie op.

Louis ek het n gedagte.

Jy bly mos daar naby Xhosa wereld. Daai madalas is koning met stick making. Gewoonlik met olienhout - wild olive. Hulle kerf oof daai diamond patrone.  Sal laaik van so hef op my byl?  Maak bietjie nuwe vriende dan kry jy vir ons n supplier of drie.  Ek sal ook laaik van n nice stick.  My laaste een uit olien gekerf op my vrou se oupa se plaas in kammieskroon. Wetie waar ek hom gesit het nie.

Or does anyone else know where to find/buy these?

https://www.farmersweekly.co.za/rural-insight/saving-xhosalands-stick-crafting-culture/

Offline KiLRoy

• Rossi se Biaggi...
  • Administrator
  • Bachelor Dog
« Reply #95 on: February 05, 2020, 07:19:33 pm »
Toemaar wat, probleem opgelos.

@Operator  lees bietjie die link van die die stick crafting hierbo.

Die ou verwys na Captain Jaco van der Merwe as die beste stick crafter wat hy nog teegekom het.  Dis ons skoolpel Joggie.  Louis, dis nou n interessant ou.  Half xhosa.  Dink hy is nog op Bisho.  Sal sy nommer by Daniel kry en hom n luitjie gee.  Louis jy is in vir n treat..  hoe ver is jy van Bisho?

Offline Rossdog

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #96 on: February 05, 2020, 07:27:46 pm »
Hier is my 1ste 4 byltjies wat ek gemaak het, dan so paar byl koppe wat reeds gemaak is en net die handle kort.  Ek sal later elkeen se geboorte met julle deel.   Sorry vir die k@k photo maar julle sal die idee kry.
:thumleft:

Shizer, seeing this, I realize I forgot to send you that lion scull and other odds & ends I promised you. Will put a package together for you this weekend.  :thumleft:
'69 Model.

Offline Hardy de Kock

• Moderator
  • Senior Member
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    • De Rust Outdoor
« Reply #97 on: February 05, 2020, 07:32:37 pm »
Rossdog - when are you showing your knives? Kobus and Louis told me that you have a lot of talent.

Offline Rossdog

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #98 on: February 05, 2020, 07:53:20 pm »
More enthusiasm than talent  :biggrin:

I posted a few pics under Show us what you made. I'll get more pics off my phone and post.
'69 Model.

Online Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #99 on: February 05, 2020, 08:19:18 pm »
Toemaar wat, probleem opgelos.

@Operator  lees bietjie die link van die die stick crafting hierbo.

Die ou verwys na Captain Jaco van der Merwe as die beste stick crafter wat hy nog teegekom het.  Dis ons skoolpel Joggie.  Louis, dis nou n interessant ou.  Half xhosa.  Dink hy is nog op Bisho.  Sal sy nommer by Daniel kry en hom n luitjie gee.  Louis jy is in vir n treat..  hoe ver is jy van Bisho?

So ver soos ek kon pis in my jong dae.   :biggrin:  Op my agterplaas, stuur daai man se goete.   :thumleft: