Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Buffalo Rally - Port Elizabeth. From many moons ago.  (Read 1768 times)

Offline 2StrokeDan

• I've been to paradise, but i've never been to me....
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • RD350 and Rossi!!!!!!
Re: Buffalo Rally - Port Elizabeth. From many moons ago.
« Reply #40 on: February 06, 2020, 06:46:52 pm »
Who remembers Mad Martin ....now there was a character.
Did a few of those Buffs in my time.

Remembers Mad Martin well, he still featured on the front page of an old BikeSA on his customised Z1000. :thumleft: :thumleft:

I do believe that biking has none of those types left, pity.

Offline woody1

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #41 on: February 06, 2020, 08:03:38 pm »
I just had a second look at the video and old memories started comming back after all these years.
I still remember my mother always telling me to go and enjoy myself......just make sure I am not on the back page of the Sunday paper the Raport. :3some:
Second memory was on my trip there from JHB. I was sleeping over in Bloem. Told my BIL to wake ne up at 04h00 because I am going to the Buff. When he woke me up he told me it was minus 4 and I should consider staying. WHAT and miss a Buff......NEVER. I nearly died of the cold that morning but I got to PE to enjoy the rain and the mud.
Then on the mass ride the local traffic officers decided to have a GATSOMETER speed trap. So the okes rode very close formation and some oke in the middle just happens to pull some sparks with his centre stand and ripped the two gatsometer pipes clean off.
Then there was this oke with his big Goldwing I think. All the panniers everything on the bike. So he puts his front wheel against one of the poles lining the road. Slipped the clutch to do a burnout. Problem is that his wet front wheel and the wet pole did not work together. They missed each other. The bike went forward between the poles leaving all the panniers behind.
Another was standing at the food tents those okes with the scramblers covered everybody with mud.
Those were good old days. :laughing4:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Sprocketbek

« Reply #42 on: February 06, 2020, 08:06:14 pm »

Remembers Mad Martin well, he still featured on the front page of an old BikeSA on his customised Z1000. :thumleft: :thumleft:

I have lots of slides that I need to scan........I won't be home for a few months but really need to get around to it  ::)

Slappes (Slabolebski?), then Stb crowd,,,,Muis, Hond, Sog (like in female pig), Andre Lubbe (of shoe factory fame).........delinquents of note  :imaposer:
KTM 990 Adv
KTM 640 Adv

Offline Dustbiter

« Reply #43 on: February 06, 2020, 08:10:12 pm »
Thank you @ethanvr and @Gérrard - I should have checked the basics: the Buff was held in PE at the Humewood Camping Ground in 1977 - 1979 (and was in Bloemfontein in 1975 & 1976), so the photos must be from '77 or '78, and as I was in the army in 1979 it was unlikely that I took these in 1979.

I have therefore altered my original reply. (I had just thought, as I had bought my first SLR - an Olympus OM1 - in 1975 that I had taken the photos then).
Bikeless at present
Previously: 1973 Honda SS50 - Port Elizabeth
                  1979 BMW R65 - East London
                   1996 BMW R1100GS - Grahamstown

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #44 on: February 06, 2020, 08:12:09 pm »

I have lots of slides that I need to scan........I won't be home for a few months but really need to get around to it  ::)

Slappes (Slabolebski?), then Stb crowd,,,,Muis, Hond, Sog (like in female pig), Andre Lubbe (of shoe factory fame).........delinquents of note  :imaposer:

:thumleft: :thumleft: Sippie Theron op sy GT750 Suzbox,  ou "Sog" was n bynaam van twee Adendorff broers, die jonger een was Andre, oftewel "kleinsog". :imaposer: Die wheelie king Fred Lewis,

homself altyd voorgestel as Lewis, met n L, nie n D nie.

Dit was die dae van die MMK [Maties Motorfiets Klub. Maar min van die lede was student-materiaal. :eek7:

Offline Sprocketbek

« Reply #45 on: February 06, 2020, 08:29:11 pm »
Dit was die dae van die MMK [Maties Motorfiets Klub. Maar min van die lede was student-materiaal. :eek7:

[Ahem]...Ek was op 'n stadium voorsitter van die MMK (ook bekend as Morsige Meisies Klub) want die charter het bepaal dat dit 'n studente klub is, en buitestaanders mag ook lede wees. Ek was die enigste lid wat 'n ingeskrewe student was........ons kon elke jaar met behulp van die subsidie 'n lekker spitbraai hou by die brandweerstasie  :biggrin:

Edit: Quote " Die wheelie king Fred Lewis, homself altyd voorgestel as Lewis, met n L, nie n D nie."
Ek en Fred het saam fiets gery (Van der Stel Klub) en Hans Degenaar het hom die bynaam gegee "Pieletjies"  :lol8:
Goeie laughs gehad oor die jare.........
« Last Edit: February 06, 2020, 08:48:55 pm by Sprocketbek »
KTM 990 Adv
KTM 640 Adv

Offline Man from Nam

« Reply #46 on: February 06, 2020, 10:16:51 pm »
Ek het die laaste Buffalo rally in PE in 79 en eerste eerste een in Maseru gedoen al die pad van Windhoek af.  Ek het daardie tyd n Kawa 650z gery. Met die PE rally het ek in die reen gery van Kalkrand tot in PE en het amper verkluim van nat en koue.
Na die rally was Suiswes baie ver met ons moee lywe, min slaap en babelaas.
Een van die ouers wat saam met ons Buff toe was het na die Maseru buff Kaapstad toe gery om sy ouers te gaan kuier en naby George agter onder n lorrie in gery. Hy was lank in n koma en is later  oorlede.
Bring ou memories terug.
Life is great LIVE IT!!

Offline fixit

« Reply #47 on: February 06, 2020, 11:14:03 pm »
Thanks for that vid Jugs! Brought back some memories :thumleft:

That narrator sounds like Jamie Uys or as I would imagine 2SDan would sound if i ever got to talk to him?  :lol8:

Done a number of buffs in my life too. First one in Bloem in 76. Still went with my dad :laughing4:. Firts time I saw titties in real life!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #48 on: February 07, 2020, 07:04:41 am »

[Ahem]...Ek was op 'n stadium voorsitter van die MMK (ook bekend as Morsige Meisies Klub) want die charter het bepaal dat dit 'n studente klub is, en buitestaanders mag ook lede wees. Ek was die enigste lid wat 'n ingeskrewe student was........ons kon elke jaar met behulp van die subsidie 'n lekker spitbraai hou by die brandweerstasie  :biggrin:

Edit: Quote " Die wheelie king Fred Lewis, homself altyd voorgestel as Lewis, met n L, nie n D nie."
Ek en Fred het saam fiets gery (Van der Stel Klub) en Hans Degenaar het hom die bynaam gegee "Pieletjies"  :lol8:
Goeie laughs gehad oor die jare.........

Regtig goeie ou dae.  My heel eerste motorfiets, n Suzuki A80, het my Pa vir my gekoop by die sogge se Pa, oom Adendorff. Ek onthou nou, groot sog se naam was Leon Adendorff, en hy het n tyd lank

gewerk as Yamaha verkoopsman by van der Merwe se Yamaha handelaar in Birdstraat, oorkant waar die taxirank vandag is.

Offline Big E

• Bike: BMW R1200GS
  • Hou my BigE dop...ek wil vir jou ñ trick wys
« Reply #49 on: February 07, 2020, 07:15:55 am »
 :sip:
Nou kyk nou net waar het daai hond loop lê!

Offline Altie7deLaan

• Bike: Husqvarna (all models)
  • Choose orange. Choose Stihl.
« Reply #50 on: February 07, 2020, 07:23:19 am »
Ek onthou hoe een Paarl ou my vertel het hoe hy saam met `n klomp Stellenbosch bikers `n hele paar jaar gelede Buff toe is, dit was nog die Katana dae.
So vertel hy hulle ry hier N2 langs PE se kant toe, en soos dit nou maar gaan begin die groep al hoe kleiner raak langs die pad soos die manne begin vassteek vir kuier.
Hy vertel my hoe hy toe Knysna inry vroegaand, net voor donker, terwyl die goue randjie nog so oor die horison sit.van die sons ondergang.
En langs die pad sien hy die silhouette van `n biker wat langs sy bike staan, kop agteroor en drink uit `n wyn kan. :imaposer:
xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs

Kaboef:  "Ek dink BMW gooi drank in hul koffie en muffins. Want as jy dronk is, koop jy enige kak."

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #51 on: February 07, 2020, 07:42:25 am »
Daai eerste Buff in Maseru was KOUD. Ek onthou nog die Saterdag oggend het ek vir my n Basutu kombers gaan koop. Daai kombers het laaaaaank diens gedoen in die familie.
Ek wonder of ek die storie moet vertel van die ARM DRUKKERS van daai Rally

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Roxtar

• REV IT UP
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Aka Sprocket Face
« Reply #52 on: February 07, 2020, 09:23:51 am »
My dad lived and attended all those rallies... Buf, Skunk and a host more... I still have a Skunk Rally sign board from 1976 hung in garage as a momento he brought home... think it was in Rhodesia those days...
Long live the Underdog.........

Offline BuRP

« Reply #53 on: February 07, 2020, 10:37:40 am »
Ek wonder of ek die storie moet vertel van die ARM DRUKKERS van daai Rally

Jy vra nog?
JA!
Sparta MC50, 46 other 50cc's, Garelli Tiger Cross, Jawa 250, Kawasaki S1 250/3, S2 350/3, H1 500/3, H2 750/3, Suzuki GT380/3 - 10 year gap - KDX200, BMW 1150GS Adventure, Honda CBR600RR, Honda XR650R 2007 & 2003, Honda CRF230, Yamaha BWS100, BMW F800GS Adventure, Husqvarna 701 Enduro, KTM 790 Adv R, KTM 2020 XC-W TPI 300 Six Days, KTM 2014 500 EXC-W Six Days, KTM 790 Adv R Rally ordered

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #54 on: February 07, 2020, 10:42:02 am »
Ek onthou hoe een Paarl ou my vertel het hoe hy saam met `n klomp Stellenbosch bikers `n hele paar jaar gelede Buff toe is, dit was nog die Katana dae.
So vertel hy hulle ry hier N2 langs PE se kant toe, en soos dit nou maar gaan begin die groep al hoe kleiner raak langs die pad soos die manne begin vassteek vir kuier.
Hy vertel my hoe hy toe Knysna inry vroegaand, net voor donker, terwyl die goue randjie nog so oor die horison sit.van die sons ondergang.
En langs die pad sien hy die silhouette van `n biker wat langs sy bike staan, kop agteroor en drink uit `n wyn kan. :imaposer:

En ou Ettienne van die Paarl, kan nie sy van onthou, op sy Z1000 met sy laaitie agerop, en die laaitie se PW50 dwars agterop die Z. :eek7:

Ou Ettienne is/was so n ou bekende in die paarl, hy gaan na die begrafnis van n kleurling bouer van die dorp, en op die begrafnis staan ou Ettienne, vol wyn, en hy se-vra vir die omstanders; "Kry n man

dan nie n badge op die rally nie?"  Selfs die oorledene se familie het net gesmile, Ettienne was mos almal se pel.

Offline EssBee

• Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #55 on: February 07, 2020, 10:50:29 am »

Yes, well not me, but a mate of mine was there and he had some stories about Mad Martin. Had a Kawa 900 if I recall.

Offline Tommy Transalp

• Bike: Honda XL650V Transalp
  • The Older I get... the Faster I WAS!
« Reply #56 on: February 07, 2020, 11:01:42 am »

Yes, well not me, but a mate of mine was there and he had some stories about Mad Martin. Had a Kawa 900 if I recall.

I remember Mad Martin at the Impala Rally reversing his Kawa into the skallow end of the pool, putting it on the centrestand and revving the bike in 5th gear, spraying water out in a huge ark until the friggen pool level dropped! :laughing4:
Everyone stood in the spray with their dops to cool down... :ricky: :lol8:
I live in my own world...
But it's ok... they know me there!
Honda XLV 650 Transalp
Honda CRF230
Royal Enfield 500 Classic

Offline EssBee

« Reply #57 on: February 07, 2020, 11:09:53 am »
I think I must scan and post some of my 1981 Buff pics here. Just for a laugh.

Offline EssBee

« Reply #58 on: February 07, 2020, 11:17:05 am »
From the Nomads website....1980 Maseru.

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #59 on: February 07, 2020, 11:20:00 am »

I remember Mad Martin at the Impala Rally reversing his Kawa into the skallow end of the pool, putting it on the centrestand and revving the bike in 5th gear, spraying water out in a huge ark until the friggen pool level dropped! :laughing4:
Everyone stood in the spray with their dops to cool down... :ricky: :lol8:

Sjoe Tommie, ek onthou daai een nog so goed soos gister  :laughing4: