Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: VIS ARENDE IS WEER NAMIBIA TOE, DAREM NET DIE SUIDE  (Read 3917 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Grey hound
  • Bike: Honda CRF-250 Rally
VIS ARENDE IS WEER NAMIBIA TOE, DAREM NET DIE SUIDE
« on: March 08, 2020, 03:49:29 pm »
Ek was so een of twee RR agter, maar haal nou in.   :biggrin:

Die een gaan in Afrikaans wees, ek het my Ingels op gebruik met die vorige een.

Die rr gaan oor so n gedeelte van die suide van Namibia wees.  Kom ek verduidelik hoe dit gebeur het. 

Ek en vroulief sit so een aand, heel vervelig, en sy kyk op daai gesigboek bedryf en vertel my hoe lekker dit daar in die suide van Nam ren.  Ek maak die voorstel en seg nou toe, laat ons gaan kyk.  Nou ja, drie dae later is ons gepak en reg om te ry, ons gaan ren kyk in Namibia.  Intussen sit ons vriendin, sy het n plaas in die Kalahari net so anderkant Kos op die D503, op ons se nekke om te kom kuier.  Sy is maar eensaam na die skielike en ontydige dood van haar man in Augustus.
Ek het so vinnige roete aanmekaar geslaan met ons vriendin in gedagte en ons vertrek.  Ons ry met klein bikes so besluit om tyd te spaar, ons trailer die bikes op na Kakamas.  Ons los die kar en trailer daar en ry verder met die scooters.   Hier wil ek net noem dat ons moer baie onfiks is, ons laaste behoorlike trip was deur die Karoo laas jaar Oktober se kant.  So ons beplanning het gepaard gegaan om effe fikser te word.    Afstande was dan ook so aangepas. 

Ons vetrek die oggend vroeg met n vrag padkos, trailer en bikes agterna.  Alles loop mooi, ons is opgewonde. 
So 60km voor Prieska neem ek die foto en stuur dit aan Ets.  Ons was al twee keer Prieska deur opsoek na die man, maar hy was elke keer nie daar nie.  Die keer kry ek n antwoord terug, wa julle?  Ek vertel hom so 20km voor Prieska.  Ons word genooi vir koffie. 

Ons stop in Prieska en gooi eers petrol, daarna  gaan soek ons die Hoof Krokkodel van Prieska.  Ons stop voor Ets se meubelwinkel en hy kom uit en groet ons asof ons ou vrinne is.   Ons word ingenooi vir een van die lekkerste koppies koffies wat ek nog gedrink het en ons ontmoet sy pragtige vrou.  Koffie word nogals bedien in KTM bekers.  Ons gesels te lekker en vergeet amper ons het nog n ent om te ry vir die dag. 

No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L - Sold,   Honda CRF250Rally back in the stable,   BMW K1200LT.

Offline Vis Arend

• Grey hound
Re: VIS ARENDE IS WEER NAMIBIA TOE, DAREM NET DIE SUIDE
« Reply #1 on: March 08, 2020, 03:51:07 pm »
Uiteiendelik groet ons met n swaar hart en beloof om weer binnekort te sien. 

Ons ry verder sonder voorval en bereik ons bestemming, die Mas in Kakemas.  Ons laai gou af en neem die kar en trailer na sy slaapplek vir die volgende paar dae.  Terug by ons plekkie braai ons lekker die aand en maak seker als is reg vir die volgende dag se rit.
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L - Sold,   Honda CRF250Rally back in the stable,   BMW K1200LT.

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #2 on: March 08, 2020, 03:54:51 pm »
DAG!

Roete vir die dag.

Ons roete vandag is van Kakamas op die N14 rigting Wes vir so 80 km voordat ons afdraai Onseepkans se rigting.  Oor die grens (RSA/Namibia) na Karasburg en dan tot by Grunau vir die dag.

Ons sukkel maar om te slaap die aand, dis bitter warm in Kakamas, ten spyte van die aircon wat hardloop in die kamer.  Ons is vroeg wakker en maak reg om te vertrek.  Ons sweet reeds voordat ons vertrek.  Rigting Onseepkans.       

Na sowat 80km draai ons regs oppad na Onseepkans, die grenspos tussen SA en Nam.  Tot my verbasing is n moerse stuk van die pad teerpad, ek dag altyd dis n stuk grondpad.  Maar ons is op die pad en karring aan.  Later ry ons by n sonplaas en ander bedryfghede verby en daar kom die grondpad nou.  Die grondpad begin mooi maar verander vining na lekker losserige sand, maar ons geniet dit. 

Offline boere

• Race Dog
  • Bike: Honda XL1000V Varadero
« Reply #3 on: March 08, 2020, 03:55:42 pm »
Nee o donner.

So ver gery en dit vir 3 foto's >:D >:D >:D >:D

Offline boere

• Race Dog
  • Bike: Honda XL1000V Varadero
« Reply #4 on: March 08, 2020, 03:56:22 pm »
Ok Mooi hier kom hulle nou sien ek :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #5 on: March 08, 2020, 03:57:24 pm »
Ons kom by n T aansluiting en slaan n regs, af na die Gariep.  Nou is die pad sommer hondkak.  die sand is nie die probleem nie, dis tanne uit skud se pad die.  Toe ons stop by die SA grens smaak dit my ek klim af van daai vibrator masjiene.  Ons loop so skud skud in by doane. 

Maar ons is vining deur, geen probleme en ons ry oor die Gariep.  Ons stop op die brug en neem so paar fotos, die een kant SA en die ander kant Namibia. 

Toe is dit aan na die Namibia grenspos.  Hier het ons ook nie probleme nie, vinnige en vriendelike diens, ons betaal sommer ons padtax ook. 

Deur die grens, ons is happy, ons is in die land van die melk en heuning.   Man, ek laaik die plek.  Als lyk sommer anners, tot die lug voel skoner. 

Ons stop so ent verder en vat n hap, sommer so vleisie en botterbrood met kouevleis, die oorskiet vleis is van gisteraand se braai in Kakamas.  Dit bly egter warm, ons sweet vir die vale.  Gelukkig staan ons onder n boom, daai koelte help so effe. 

Klaar geet en ons is oppad na Karasburg.  In Karasburg stop ons gou en gooi petrol, ons kry n Nam sim kaart vir the telefoon, ons moet darem kontak he met die res van die wreld. 
Van Karasburg wou ons so agterpad ry rigting Grunau, maar dis bitter warm en ons voel uitgeput.  Ons besluit daarteen en vat die maklike pad.   

Ons boek in by Grunau Hotel en eet sommer die aand daar. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #6 on: March 08, 2020, 03:59:38 pm »
Nee o donner.

So ver gery en dit vir 3 foto's >:D >:D >:D >:D

Geduld maat, geduld.   :biggrin: 

Bygese, dis seker een van my rr's wat die minste fotos het.    Die keer moet julle lees, nie net prentjies kyk nie.   >:D   :lol8:

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #7 on: March 08, 2020, 04:00:40 pm »
Net om terug te kom na die dag se ryery.  Vandat ons uit Kakamas vertrek het voel ek die bike loop nie lekker nie.  Niks fout by die enjin nie, dit voel net asof die bike skeef loop.  So elke nou en dan kry hy so wobble, asof ek op los sand ry, maar ek ry op die teerpad.  Toe ons die grondpad slaan toe sukkel ek eers, die bike loop die pad vol.  Ek ry agter die vrou en sy sleep, ek sukkel om by te bly.  Ek dog later nee man, het ek my mojo verloor, kan ek nie meer grondpad ry nie.  In Karasburg vertel ek die vrou hoe ek sukkel, dit was deels hoekom ons nie die agterpad Gruna toe gery het nie.  Ons klim toe daar op die teerpad, ek ry voor en sy agter.  Ek ry 90km/h, sodra ek vinniger ry kry die bike n wobble.  Vroulief hier agter my skreeu en raas dat dit bars.  Sy se ek moet die bike van agter sien.  Die ding loop skeef en ek ry soos n dronk man. 
In Gruna inspekteur ek die agterwiel.  Ek het net voordat ons vertrek het n nuwe agterband laat opsit met n ekstra heavy duty tube.  Ek weet die manne by my plaaslike bikeshop het gese hulle het hullese gatte afgesukkel om die band oor te trek, nogals gese ek sal die tyre nooit self afkry nie.  Dit is so effe groter tyre as wat die bike mee uitkom, n Mitas E09, 140/18. 

In elk geval, ek kyk so en daar sien ek die tyre het nie heeltemak geseat nie.  Omtrent n kwart van die tyre se rant is nog binne in die rim.   Ek ry gou garage toe, laat lug uit die tyre en prober die tyre se rant uit die rim te kry.  Wel daai ouens by die bikeshop was reg, ek kry daai ding nie gebeweeg nie.  Al uitweg, ek pomp die tyre kliphard, ek is later oor 6bar, niks wil pop nie.  Ek raak huiwerig en blaas af tot so 1.8 bar en ry maar terug hotel toe.Ek sal maar so moet aansukkel. 

Daar aangekom hoor ek die vrou praat met n man van Honda, Windhoek.  Toe sy aflui word daar vir my vertel n tyre is oppad van Windhoek na Keetmanshoop, dit sal more so 10 uur daar wees.  Sy weier volstrek dat ek verder so ry.  Die baas het gepraat, ek moet luister.  So dwaal ons nou so bietjie van ons roete af, maar maak nie saak nie, ons sal wel by ons eind bestemming uitkom. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #8 on: March 08, 2020, 04:02:30 pm »
Dag 2.

Vandag ry ons reguit deur van Grunau tot by Keetmanshoop.  Ek skat hulle behoort nie langer as n uur te vat met die tyre storie nie, dan sal ons aansleep tot by Helmeringhausen, as ons dit nie kan maak in die dag nie sal ons iewers langs die pad kamp maak. 

Die pad is reguit en eentonig, tog geniet ons die rit, ten spyte van die droogte wat die land aangeval het.  Ons sien die dood langs die pad, perde, donkies, in die veld sien ons ander bokkies ook dood.  Dis droog mense, bitter droog.  Dis nog nie eens 9 uur in die oggend nie en ons vrek van die hitte, nie n wolkie in sig nie.  Later sien ons n perd langs die pad, amper in die pad.  My vrou vra wat is dit, ek s n perd.  Sy kannie glo nie, sy begin sommer huil, sy s sy het nog nooit so maer dier gesien nie.   

Ons is so bietjie voor 10 in Keetmans en stop eers by die Wimpy vir n brekkie.  Daar klaar gaan soek ons die plek wat my band gaan vervang.  Daar gekom is die band reeds daar.  Ek help gou en in n japtrap is die agterwiel af.  Nou moet die eers na die tyre shop geneem word, hulle sal die tyre aftrek en die nuuf een opsit.  Ons wag sommer so op die sypaadtjie, in die kleinste moontlike skadu wat daar is.  En so wag ons, ek voel later soos n bedelaar soos ons daar sit. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #9 on: March 08, 2020, 04:04:14 pm »
En so wag ons.  Na so 2 ure vrae ek die man nou wat nou.  Nee se hy, die tyre plek het nog nie gebel nie.  Ek vra waar is die plek.  Hy vertel my.  Ek spring daar op die vrou se bike en gaan kyk.  Daar gekom sien ek dis etenstyd, niemand werk nie.  Ek vra die 1ste beskikbare man of hy iets weet van die bike tyre.  Ja mnr, daar staan hy, ons was nog net te besig gewees, ons gaan hom nou doen.  Dis donners warm maar nou is ek warm verby, moermeter hoogtes in.  Ek gryp die agterwiel  en loop met hom na daai masjien bedryf wat die tyres aftrek.  Die man is agterna en hy vat sommer oor, seker gesien hier kom moeilikheid.  Hy sien ook die tyre is nie lekker geseat nie en vra wat die probleem is.  Ek vertel hom.  Hy kyk toe of hy nie eers die tyre geseat kan kry nie.  Niks help nie, ek dink hy het die hele Keetsmans se seep opgebruik op daai tyre, niks help nie.  Na n lang gesukkel s ek toe nee wat, laat ons maar die nuwe tyre oortrek.  Die gaan toe maklik en daar sit die tyre mooi, orals geseat.   Ek se nou toe, stuur die wiel, ek wag vir julle by garage waar my bike staan.  Toe ek daar stop toe stop hulle so agter my gat.  Diens raak altyd beter nadat jy eers jou moer gestrip het.  Eintlike gawe mense gewees as ek so terugdink.  Ons sit vining die agterwiel terug en ek gaan vir n toetsrit.  Wat n verskil, voel sommer asof en n spinternuwe scooter het.  Ek los die ou band en tube daar en reel met ons vriendin om die later op te tel wanner sy weer deurkom Keetmans toe. 

Nou ja, na al die drama is dit te laat om nou pad te vat.  Ons kry n lekker self sorg  plekkie en boek in vir die aand.  Ons eet lekker en kry n goeie nagrus in. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #10 on: March 08, 2020, 04:06:04 pm »
Dag 3

Vandag is ons bestemming Helmeringhausen, ons oorspronklike beplanning maar net n ander roete tot daar.    So 80km Noord op die B1, dan links in n westelike rigting op die M98 verby die Bruckkaros krater wat aan jou regterkant sal sit, deur Berseba dan op die D554 tot by die aansluiting van die D414.  Hier links en reguit met hom tot by Helmeringhausen. 

Ek het al voorheen gedeeltes van die pad gery maar die D554 is nuut vir my, so ons het uitgesien na die stuk. 

Ons is op die teer en die wereld is nogsteeds bar en dor.  Weereens slaan die hitte ons vroegdag.  Weer sien en ruik ons die dood op die pad, hopenlik raak dit beter as ons eers afgedraai het van die hoofpad.  My fiets loop soos n droom, ek kan nie wag vir die grondpad nie. 

Ons draai af op die M98 en Bruckkaros l doer voor ons, jy sien hom eintlik al vandat jy uit Keetmans is oppad Noord.    Die grondpad is n fees, harde oppervlak met hier en daar so los gruisie of wat, die middelmannetjie loop ook mooi.  My fiets voel sommer tuis, vroulief gee gas en ek sit op haar agterent met n groot smile op my gesig.  Hopenlik is al ons strooi die afgelope twee dae nou iets van die verlede, dit kan mos nou net beter gaan. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #11 on: March 08, 2020, 04:08:00 pm »
Ons sleep by die krater verby en dan deur Berseba, daar is nie veel nie, ek sien nie eens n vulstasie nie.  Dan is ons op die D554.  Die pad oppervlak verander onmiddelik, rooi grond en sagter oppervlak as die vorige stuk.  Tipies Nam se D paaie.  Dit maak nie saak nie, die fietse is tuis op die pad.  Ons sleep n goeie gemiddelde spoed.  Dis verlate, jy sien net vlaktes, later ry ons deur so paar koppies en wragtag, hier bly mens.  Dit lyk soos Namas, nie veel van hulle nie, seker so 6 in totaal wat ek sien.  Een sit in die bloedige son, geen skadu, plat op sy gat langs die pad, hande uitgestrek vir kos of wat ookal hy bedel.  Dit moet n harde lewe wees.  Die dooie diere en nou die mense bly in n mens se gedagtes, jy bly wonder, maar ek probeer dit maar so gou moontlik te vergeet.   

Ons gaan deur so paar rivier driffies, in die een sien ek amper my gat deur die riviersand net om so sekonde of wat later deur die gehoorstuk te hoor my vrou is besig om dit te verloor.  Sy seg sy is besig om neer te slet.  Net so viing hoor ek weer nee wat, sy is het dit gemaak maar die onderbroek is moertoe.  Ek smile, weetnie of dit verligting is of dit die verskrikklike gil wat ek gehoor het nie. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #12 on: March 08, 2020, 04:09:28 pm »
 :biggrin:

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #13 on: March 08, 2020, 04:11:36 pm »
Die pad raak so ent verder sommer lekker sleg, meer klip as iets anders en verander sommer in n tweespoor, en hy is pen reguit, jy kan die hel aan die anderkant sien.  Hier tussen die klippe deur sien ons weer n arme perdjie, dink sy Moeder is nie meer daar nie, weet ook nie hoe lank hy/sy dit gaan maak nie. 

By die T aansluiting op die D414 stop ons onder n boom vir n ruskansie en n smoke break.  Hier l ook n karkas.  Die vrou stop sommer doer op die vlak in die son.   

Klaar gerook en gerus en ons is vort.  Die D414 is pragtig, jy ry so deur die berge en koppies met die pad wat sulke lang draaie maak.  Te pragtig.  Jy ry so al langs die Kurub rivier. 

Die dag raak lank en ons soek stop plek om n brekkie te eet, skadu bome is skaars.  Met so effe spoed ry ons verby n klein skadu boom.  Ek briek en s vir die vrou daar is ons brekkie plek.  Met die omdraai slag raak ek windgat en gooi n lekker S, maar ek konsentreer nie en die bike gly op die los gruis, trap weer vas op n harde stuk en die voorwiel is in die lug, ek los die vet en die bike se voorwiel sak, maar als is nou skeef skuins, die voorwiel vang n stuk los gruis en gee weg.  Ek is op pad Moeder aarde toe, my talente het my verlaat. 
Ek val op my linker knie, ek voel hoe ek 4 keer gly/hop op die knie, pyn skiet deur my hele liggaam, ek voel hoe die knie en my onderbeen wegdraai van my bobeen, smaak my hy wil afdraai.   Die bike swaai 180 grade om en ek l plat op die grond, kyk weer in die rigting waarheen ek oppad was. 

$#%@$%$$@@#, dis seer, ek het al baie in my lewe geval, maar ek het nog nooit soveel pyn gevoel na n val nie.  Ek sukkel orent, ek voel sommer klaar daars groot moeilikheid by die knieg.  My vrou is by en ons kry die bike regop.  Ek sukkel sukkel tot by die skadu boom en kry my sit.  Ek verwyder die broekspyp en sien ek is lekker nerfaf, en die knie is moers geswel.  My vrou is bekommerd, maar ek stel haar gerus, ek sal ok wees.  Ek rus en prober iets eet en drink, dit sukkel maar.  Intussen sluk ek n pil of wat, maar die help nie juis nie. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #14 on: March 08, 2020, 04:13:23 pm »
Klaar gerus en geet sukkel sukkel ek weer om op die fiets te kom.  Ek is uiteindelik op maar kry nie werklik die knie gebuig nie.  Ek laat hom maar so aan die kant afhang.  Ek vat die pyn en ruil die ratte vining tot 5de en hou hom daar.  Dis nog net so 60km tot by Helmeringhausen.  Ons ry sonder stop en Helemringhausen kan nie gou genoeg kom nie. 

Ons stop by die Hotel, ons sou die aand hier gekamp het.  Vroelief se egter nee, ons boek n kamer.  Uiteinde het ons n kamer en die vrou by die hotel bring ys om op die knie te sit.  Sy wil my sommer Luderitsz toe neem om die dr te sien.  En weier, sy gee my egter ander pynpille as die gewone panado wat ons het.  Ek l op die bed met n reguit knie, yssak op en daai pille klap my, ek raak aan die slaap en verggeet ek het pyn. 

Ek word kort daarna wakker, vroulief het beide fietse afgelaai en als reggepak.  Sy was so gaaf en het intussen lekker koue bier by die winkel oorkant die hotel gaan koop, en nog ys.  Soos die ys op die knie smelt, so word dit vervang, dit smaak my later my hele been is dood van die koue.  Die lyk darem of die swelling onder beheer is.  Ons draai later n verband om die knie en hoop van die beste, intussen gooi ek maar die pille soos die pyn sy kop wil uitsteek.    Intussen maak vroulief die geskeerde broek reg, boer maak n plan. 

Ons maak planne, gaan ons terugdraai of gaan ons aan.  Ek kan voel daars groot moeilikheid in daai knie.  Ek se vir die vrou ek sal in die oggend besluit of ons aangaan, ek sal dan kyk hoe ek voel en hoe die knie voel. 
Ons aandete is by die verblyf se kostes ingesluit, so ons eet soos properste toeriste daai aand.  Ons word bedien soos konings, ek sit net en eet, die knie kry rus.

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #15 on: March 08, 2020, 04:19:38 pm »
Dag 4

Ek het onder omstandighede nogals nie te sleg geslaap daai aand nie.  Ek word wakker en die knie voel nie te sleg nie.  Hy is nog kwaai styf en die swlling is effe af, ek kan die knie meer buig as gister.  Ons draai hom goed toe met verband en besluit ons kyk hoe ver ons kom, ons gaan aan. 

Vandag ry ons op die op die C14 rigting Noord, verby Maltahohe en nog op die C14 tot by Solitaire.
Die oorspronklike plan, voor die knie episode, was om ander D paaie, lekker sanderige paaie, tot by Solitaire te ry, maar met die knie wat so neuk besluit ons daarteen, ek glo nie die knie sal nog n val oorleef nie. 

Met groot ongemak kom ek uiteindelik op die bike en trek weg.  As ek eers sit dan gaan dit aan.  Ek kry darem die ratte verander en die voet kan rus op die voetrus.  Elke stop raak egter n nagmerrie. 
Ek sluk maar die pille en vir n laaste uitweg sluk ek weer een van daai lekker sterk pille wat die antie by die hotel my gegee het.  Daai pille help mooi, maar daar is net 2 oor.  Ek besluit om hulle te rantsoeneer, een elke dag, intussen maar die panados sluk. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #16 on: March 08, 2020, 04:21:48 pm »
Ons vorder egter fluks en kort voor lank begin ons die tekens sien van die onlangse reen.  Ons ry verby lelievlei en die water le plek plek.  Dis min maar dis iets om voor dankbaar te wees.  Ons sien miljoene skoenlapper, dis mooi, daars vog in die lug. 

Ons kom by Maltahohe aan en gooi petrol en gryp iets om tee et.  Ons eet sommer daar by die garage, dis die enigste skaduwee. 

Ons vat weer die pad, selfde ou gesukkel om op te kom maar die knie hou sover.  Dit raak weer dor, geen teken dat hier reen was nie.  Soos ons Bullsport nader sien ons weer tekens van die onlangse reen.  Weereens min, maar daar is verandering.   Ons stop tussen die berge en rus weer vir n slag, die knie pla en die donnerse dink beginne klop, weetnie waarheen hy wil gaan nie. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #17 on: March 08, 2020, 04:23:39 pm »
Ons vat weer die pad, dis vrek warm, ek het eina, gelukkig is dit nog net so 50km vir die dag.  Ek is dankbaar toe ons by Solitaire stop.  Dit voel sommer of daar n berg van my skouers af is.  En toe word ons gegroet deur een van die Corola virus se mense.  Hulle wil kiekies neem van die Honda.  Hulle pose en praat maar ek verstaan effol.  Hulle gee my vrou nogals n drukkie.    Ons boek kampplek en kry ons staan.  Ek rus eers en ons wag vir die dag se erge hitte om te bedaar voordat ons kamp opslaan. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #18 on: March 08, 2020, 04:25:08 pm »
Klaar gerus gaan koop ons vleis, ys, en hout.  Solitaire se winkel wat altyd vleis beskikbaar gehad het het omtrent niks.  Ek vra die vrou, sy se daar is twee pakkies daar in die vrieskas.  Sy se een is vark en die ander bees.  Ek bekyk die pakkies vol frostbite, ek het nie n keuse nie, ek koop maar, R400 vir daai twee klein pakkies.  Dit smaak my hulle vra amper R400 per kilogram.  Ys se prys is effe beter, maar die hout is R50 per sakkie, flippen klein sakkie, ek moet twee koop om die bietjie vleis gaar te kry, R100 later vir n land wat vol van die hout is.  Nee mense, dis skandelik, hulle buit die toeriste uit.  Daar en dan besluit ek dis die laaste keer wat hulle my geld vat, nooit ooit in my lewe weer koop ek by daai winkel nie, ek vrek eerder. 

Ons koop by die bakery die bekende Moose appeltert.  Pryse hier is billik en dit smaak lekker daarby.  Sal maar vanaand moet kyk hoe proe daai vleis. 
O ja, ek het n twee liter koeldrank gekoop as mix, vannaand gaan ek die knie se kak uitsort.  R30 vir daai koeldrank.  Maar dis ok, dit gaan vir n goeie doel.

Terug by die kamp slaan ons tent op, dit vat langer as gewoontlik maar dis gedoen.  Later is daai vleis ontdooi, albei pakkies is vark, smaak my die bees het ook in n vark verander.  En dis nogals gerookte vark (kassegriller) en moer klein, ek skat so twee happe dan is hy weg. 

Ons braai maar, ek is in elk geval nie baie honger nie, ek, die knie, die whiskey en daai twee liter gesels dik stukke. 

Ek is n man wat nie vol strooi is oor kos nie, maar daai vleis het maar gesukkel om by my keelgat af te gaan.  Maar dit is maar wat dit is, die oorskiet sal ons die volgende dag op die pad verorber. 

Ek kruip in, dit sukkel maar om grond toe te gaan met so stywe knieg, maar as ek l is dit lekker.  Kort voor lank is ek in droomland, hitte en al. 

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #19 on: March 08, 2020, 04:27:04 pm »
So bietjie geskiedenis van ons ervaring by Solitaire Kamp.

Ons het al vele kere hier gekamp, 4 keer om presies te wees, die was nou die 5de keer.  Die kamp was nooit die beste nie, maar vir die prys en wat jy gekry het was dit aanvaarbaar.  Die winkel was altyd lekker opgestock en jy kon amper als kry wat n kamper nodig gehad het.  Die ablusie blokke was seker minder gemiddeld maar jy het altyd warm water gehad. 
So drie jaar terug was ons weer daar om te kamp, toe is die kamp gesluit, hulle verskoning was dat hulle besig is om die plek te rewamp.  Mooi het ons gedink, dit sal gaaf wees.  Ons het gelukking n alternatiewe kamplek naby gekry.

Toe ons nou daar aankom verwag ons toe die nuwe kampplek.  Wat wou, die plek is erger as wat dit was, geen warm water by die ablusie nie, die krane wat by elke kampplek is nie meer daar nie, die toilette is dieselfde wat dit was, geen vullisdromme meer by die kampplek nie.  WTF.  Wat het hulle ge-rewamp, fokkol.  Dan praat ek nie eens van die winkel wat nou die minimum in het.  Toe ek die vrou vra hou julle nie meer vleis aan nie, se sy vir my hulle moet eers al die vleis in die vrieskas verkoop voordat hulle weer aankoop.  Nee man, hoe werk hulle besigheid. 

Ok genoeg gekerm, kom ons gaan aan.