Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: What do I need to know about 2016 - ‘17 Africa Twins  (Read 5236 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: What do I need to know about 2016 - ‘17 Africa Twins
« Reply #140 on: April 24, 2020, 09:05:03 am »
So ek vat 2 geel vorms lisensiekantoor toe? Een namens hom inhandig en een namens my?

Nee net 1. Verkoper se besonderhede ingevul en geteken, sonder n datum en joune agterop sonder die datum

Dors, jou padvaardigheid is geen probleem, hy sal loop soos stroop.

Soos Valbaas se, maar jy soek dan ook 'n afskrif van sy ID en dan natuurlik die oorspronklike registrasie vorm van die voertuig (logbook).  En dan natuurlik die vorm om die voertuig weer te lisensieer. 

Oppas net, met die laaste voertuig wat ek onlangs verkoop het moes ek die voertuig hier by my plaaslike verkeer de=registreer, die koper kon dit nie namens my doen in die Baai nie.  Toe ek hom hier de-registreer was die besonderhede op ENATIS en hy kon toe die voertuig op sy naam sit. 
Laasgenoemde smaak my is die nuutste, hulle hou mos daarvan om dinge wat gewerk het te verander net om dit moeilik vir jou te maak.   :eek7:

Maar op die ou end van die dag behoort jy ook nie probleme te he met die vernadering van eienaarskap nie, dit gaan maar net die papierwerk (admin) wees wat mooi moet loop. 

Sterkte in elk geval.   :thumleft:

@VaalBaas, @Vis Arend Ek wou nie 'n ander fred skaak nie so dra maar die gesprek hiernatoe oor.
'Tis the time’s plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #141 on: April 24, 2020, 09:07:55 am »
Het nou met die handelaar gesels.  Hy sê hy sal die geel vorm (verandering van eienaarskap) invul en in die Baai by die Poskantoor inhandig (blykbaar kan dit by een van 4 poskantore daar gedoen word, nie nodig vir lisensiekantoor toe nie.  Hy sal dan die blou vorm vir my gee (ROV = registrasievorm) saam met die eienaar se ID boek afskrif.

Dan kom doen ek padvaardigheid op GRT en lisensie en oordrag van eienaarskap.  Is ek reg so?  Is dit redelik veilig?

King Lear

Online VaalBaas

• Grey hound
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • Sogenaamde Vleismeester
« Reply #142 on: April 24, 2020, 09:13:09 am »
Johan, maak net seker wanneer jy die padwaardigheid kan doen. Dink(nie nou heel seker) jy het 2 weke van datum op geelvorm ingevul om oordrag te doen
2006 Hp2 # 882 #1555 #1784 - 2008 R1200 GSA -  2009 R1200 S - 1998 R1200 C - 2020 RnineT Pure
2012 TW200
My eertse foutjie KTM RC8 en toe nog n 525 ook
Project Bikes - 2003 Yamaha 350 Banshee SE - 2006 Yamaha 200 Blaster SE - TW200
As ek nie gister gedoen wat ek gedoen het nie, het ek nie vandag geweet wat ek weet(en ek weet nog steeds nie wat ek doen)

Online Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Grey hound
  • Bike: Honda CRF-250 Rally
« Reply #143 on: April 24, 2020, 09:30:55 am »
Het nou met die handelaar gesels.  Hy sê hy sal die geel vorm (verandering van eienaarskap) invul en in die Baai by die Poskantoor inhandig (blykbaar kan dit by een van 4 poskantore daar gedoen word, nie nodig vir lisensiekantoor toe nie.  Hy sal dan die blou vorm vir my gee (ROV = registrasievorm) saam met die eienaar se ID boek afskrif.

Dan kom doen ek padvaardigheid op GRT en lisensie en oordrag van eienaarskap.  Is ek reg so?  Is dit redelik veilig?

Dis veilig so, van hulle Poskantore doen dit, maar kyk net daai  verval periode soos deur VB genoem.   :thumleft: 
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L - Sold,   Honda CRF250Rally back in the stable,   BMW K1200LT.

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #144 on: April 24, 2020, 09:44:18 am »
Dis 'n effense neukery want meens is nie seker wanneer die padvaardigheidsplekke weer gaan oopmaak nie.   :-\. Sal maar 'n plan maak.  Dankie vir julle raad  :thumleft:

King Lear

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #145 on: April 24, 2020, 09:44:58 am »
Net 'n vraag: wat gebeur as daai 2 weke op is voor die padvaardigheid gedoen is?

King Lear

Online Bikerboer1973

• Race Dog
  • Bike: Honda XL1000V Varadero
  • Fiets Loos!
« Reply #146 on: April 24, 2020, 09:57:41 am »
Dan ry jy 'n onwettige motorfiets tot hy getoets en lisensies betaal word, sal dalk 'n boete ook moet betaal maar is nie 100% oor dit nie.

Dors, vra net die handelaar dat hy bietjie moet wag voor hy die geel papier in gee, net tot wanneer julle weet die toets sentrums is oop?
« Last Edit: April 24, 2020, 09:58:59 am by Bikerboer1973 »

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
  • Bike: KTM 790 Adventure R
« Reply #147 on: April 24, 2020, 09:58:00 am »
Net 'n vraag: wat gebeur as daai 2 weke op is voor die padvaardigheid gedoen is?

Niks. Hou op stress. :thumleft:

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
« Reply #148 on: April 24, 2020, 09:58:58 am »
Dors, vra net die handelaar dat hy bietjie moet wag voor hy die geel papier in gee, net tot wanneer julle weet die toets sentrums is oop?

As hy by n Handelaar gekoop het, moet die ou mos in elk geval alles doen. Hom registreer, lisensie uitneem die hele tooty.

Online Bikerboer1973

• Race Dog
  • Bike: Honda XL1000V Varadero
  • Fiets Loos!
« Reply #149 on: April 24, 2020, 10:00:14 am »

As hy by n Handelaar gekoop het, moet die ou mos in elk geval alles doen. Hom registreer, lisensie uitneem die hele tooty.

Dis juis wat Dors nie voor wil wag nie, hy wil dit self doen en nou al gaan haal.

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #150 on: April 24, 2020, 10:02:38 am »
Netso @Bikerboer1973, ek is nou al gatvol voorgesê deur dié spul regeringsamptenarre.

Teoreties ja, maar dan moet ek nog hoe lank wag voor ek my skoeter kan kry.

King Lear

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
  • ChrisL .. aka...Chris Louw
    • dustriders.co.za
« Reply #151 on: April 24, 2020, 10:10:50 am »
Dors moet net nie nou staan en buyers gemors kry nie, ek sal nie die teleurstelling kan verwerk as jy nie die bike koop, ek is blerrie opgewonde man!!!! ;) :peepwall: :thumleft: :drif: :lol8:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #152 on: April 24, 2020, 10:17:11 am »
Neewat Chris, ek wil net nie die lekker van skoeter koop met adminprobleme bederf nie.  Klaar gereël om volgende Vrydag te gaan haal.  :biggrin:

King Lear

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
« Reply #153 on: April 24, 2020, 10:29:37 am »
Dors, meeste dealers reel n roadworthy sonder dat die fiets eers by n toetstasie uitkom.
Jy kan die bike vat en waai.

Die Dealer moet als vir jou doen, hy moet registreer en lisensie uitneem.
Dan moet hy die disc en nr plaat vir jou koerier. Die sluit als die Admin/On the Road fee fooi in, wat jy sien jy seker voor betaal het op jou Invoice.

As jy fiets kom haal, maak net seker jy gee die ou n Bewys van Adress, of wat ookal jy gebruik vd plaas adres, en dat hy n kopie van jou ID het.

Papierwerk kan nie n probleem word nie. Die Dealer sort als uit v jou. Jy laai net en waai.
Ek sou al more in die Baai gewees het as ek jy was  :biggrin:

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #154 on: April 24, 2020, 10:41:55 am »
Ek sou ‘n duplikaat geel vorm vra saam met die blou vorm wat hy jou wil gee.  Geel is oordrag, blou is registrasie.  Daai gele is so belangrik soos die registrasie sertifikaat homself.  Dealer of nie, ek vertrou maar moeilik.

Sent from my iPhone using Tapatalk
"If you have men who will only come if they know there is a good road, I don't want them.  I want men who will come if there is no road at all."

-David Livingstone-

Online VaalBaas

• Grey hound
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • Sogenaamde Vleismeester
« Reply #155 on: April 24, 2020, 10:43:37 am »
Waar is Stoetie as mens hom nodig het......?
2006 Hp2 # 882 #1555 #1784 - 2008 R1200 GSA -  2009 R1200 S - 1998 R1200 C - 2020 RnineT Pure
2012 TW200
My eertse foutjie KTM RC8 en toe nog n 525 ook
Project Bikes - 2003 Yamaha 350 Banshee SE - 2006 Yamaha 200 Blaster SE - TW200
As ek nie gister gedoen wat ek gedoen het nie, het ek nie vandag geweet wat ek weet(en ek weet nog steeds nie wat ek doen)

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
« Reply #156 on: April 24, 2020, 11:07:22 am »
Dors, enige kak hier stuur details, ek gaan draai sy eiers om sy nek. Moenie stress nie.

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
  • ChrisL .. aka...Chris Louw
    • dustriders.co.za
« Reply #157 on: April 24, 2020, 11:12:51 am »
Dors, enige kak hier stuur details, ek gaan draai sy eiers om sy nek. Moenie stress nie.
Manic jy is mos lus om bietjie uit te kom gaan laai daai bike en vat hom gou deur vir Dors dis mos binne provinsiele aflewering ;) :peepwall: :deal: :lol8:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #158 on: April 24, 2020, 12:51:19 pm »
Ek sou ‘n duplikaat geel vorm vra saam met die blou vorm wat hy jou wil gee.  Geel is oordrag, blou is registrasie.  Daai gele is so belangrik soos die registrasie sertifikaat homself.  Dealer of nie, ek vertrou maar moeilik.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ek vertrou ook moeilik mense Kobus.  En my moer is té kort om met probleme te sukkel na ek die fiets gekoop het. Ek het nou die handelaar (Joel's Motorcycles) 'n epos gestuur van al die dokumente wat julle voorstel.  Ek glo nie daar sal 'n probleem wees, lyk my hy het 'n goeie reputasie by vorige kopers.  Dis eintlik die blerrie grendelnonsens wat neuk.

@Manic, PM my bietjie jou nommer as jy nie beswaar daarteen het nie asseblief.  Ek kan doen met 'n artillerie "spotter" naby aan die frontlinie.  En siende dat jy en eiers omdraai (en spek eet) groot maats is, lyk my jy is die man om aan my kant te hê.  :biggrin:

King Lear

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #159 on: April 24, 2020, 12:54:22 pm »
Dors, meeste dealers reel n roadworthy sonder dat die fiets eers by n toetstasie uitkom.
Jy kan die bike vat en waai.

Die Dealer moet als vir jou doen, hy moet registreer en lisensie uitneem.
Dan moet hy die disc en nr plaat vir jou koerier. Die sluit als die Admin/On the Road fee fooi in, wat jy sien jy seker voor betaal het op jou Invoice.

As jy fiets kom haal, maak net seker jy gee die ou n Bewys van Adress, of wat ookal jy gebruik vd plaas adres, en dat hy n kopie van jou ID het.

Papierwerk kan nie n probleem word nie. Die Dealer sort als uit v jou. Jy laai net en waai.
Ek sou al more in die Baai gewees het as ek jy was  :biggrin:

Geen oppie pad fooie nie.  Ooreenkoms is hy sal al die papierwerk en padvaardigheid doen, ek doen met daai dokumente lisensiëring en registrasie hier op GRT op my koste.

Maar nou wil ek nie tot in lengte van maande wag om my skoeter te kry nie wanneer almal weer op hulle poste is nie.  So nou moet 'n boer 'n plan maak met sny hier, plak daar, plooi op 'n ander plek.

King Lear