Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: What do I need to know about 2016 - 17 Africa Twins  (Read 5008 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
  • Bike: KTM 790 Adventure R
Re: What do I need to know about 2016 - 17 Africa Twins
« Reply #160 on: April 24, 2020, 03:31:44 pm »
Ek sou n duplikaat geel vorm vra saam met die blou vorm wat hy jou wil gee.  Geel is oordrag, blou is registrasie.  Daai gele is so belangrik soos die registrasie sertifikaat homself.  Dealer of nie, ek vertrou maar moeilik.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ek vertrou ook moeilik mense Kobus.  En my moer is t kort om met probleme te sukkel na ek die fiets gekoop het. Ek het nou die handelaar (Joel's Motorcycles) 'n epos gestuur van al die dokumente wat julle voorstel.  Ek glo nie daar sal 'n probleem wees, lyk my hy het 'n goeie reputasie by vorige kopers.  Dis eintlik die blerrie grendelnonsens wat neuk.

@Manic, PM my bietjie jou nommer as jy nie beswaar daarteen het nie asseblief.  Ek kan doen met 'n artillerie "spotter" naby aan die frontlinie.  En siende dat jy en eiers omdraai (en spek eet) groot maats is, lyk my jy is die man om aan my kant te h.  :biggrin:

Joel is hier op die forum. Jy sal GEEN kak met hom he nie.  :thumleft:
http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?action=profile;u=25192
« Last Edit: April 24, 2020, 03:33:45 pm by Manic »

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: What do I need to know about 2016 - 17 Africa Twins
« Reply #161 on: April 24, 2020, 03:59:38 pm »
Ek moet s dis my gevoel ook Manic.  Ek glo nie daar sal probleme wees nie.  Die man het 'n goeie reputasie soos ek s. Dit tel vir baie.
'Tis the times plague, when madmen lead the blind.

King Lear