Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Where are these old faithfuls?  (Read 9769 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
Re: Where are these old faithfuls?
« Reply #80 on: April 07, 2020, 12:10:09 pm »
Ek sien vir Draad!! :thumleft:

EK TREK DRAAD

One of the reasons why the forum has become a bit of a farce is because of posts like this one.  Waste of time, with no point

Another big reason is your over-seriousness. :thumleft:

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #81 on: April 07, 2020, 01:56:46 pm »
@Groenie

Ek loer af en toe in as ek sit en wag vir iets om te gebeur (Soos nou). Maar meeste van die tyd, maak ek iets gebeur. Ek kan nie eers TV kyk se tydmors handle nie. Jy het net soveel minute op aarde, en elk een wat jy mors, is gone vir altyd....

Ahh, the joys of ADHD. Ek voel jammer vir julle "normal"okes. Dis seker moer boring om net een stemmetjie in jou kop te hę

Welkom terug, en moenie so blerrie skaars wees nie.  Hier is baie sepies hier wat enige TV sepies loshande klop.  @2StrokeDan speel dikwels 'n leidende rol in meeste van hulle.  :peepwall: :lol8:
'Tis the time’s plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #82 on: April 07, 2020, 01:58:33 pm »
@Groenie

Ek loer af en toe in as ek sit en wag vir iets om te gebeur (Soos nou). Maar meeste van die tyd, maak ek iets gebeur. Ek kan nie eers TV kyk se tydmors handle nie. Jy het net soveel minute op aarde, en elk een wat jy mors, is gone vir altyd....

Ahh, the joys of ADHD. Ek voel jammer vir julle "normal"okes. Dis seker moer boring om net een stemmetjie in jou kop te hę

Bun Booyens het lank terug gese dat enige mens die reg behoort te he om nou en dan behoorlik verveeld te voel.

Is dit die selfde Bun Booyens wat by Remgro en WWF gewerk het?  Ek hoop nie so nie, want as julle ouens hier eers praat van "Oom Bun" dan sny dit bietjie diep.  :biggrin:

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #83 on: April 07, 2020, 02:03:44 pm »
@Mof voel seker heel tuis daar tussen Stellenbosch se skaaptroppe. Hy is beslis die skaaphond onder die lot daar.

King Lear

Offline IceCreamMan

• Pawn star
  • Forum Whore
  • Bike: Triumph (all models)
  • What me worry?
« Reply #84 on: April 07, 2020, 02:12:04 pm »
@Adventurer
@moosehead

:sip:

That is going back a long long way with Adventurer...another casualty due to personality clashes..

Born to lose, live to win!!

Offline Dwerg

« Reply #85 on: April 07, 2020, 02:20:23 pm »

EK TREK DRAAD

One of the reasons why the forum has become a bit of a farce is because of posts like this one.  Waste of time, with no point

Dax is actually the kind of person this forum proud to be known for. Went out of his way to help me out with a repair on a trip in the southern cape once and didn't know me from a bar of soap.

It's been so long that I struggle to remember his face but I will never forget that  :thumleft:
Current: KTM 690R
Previous: KTM 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

The following users thanked this post: BlueBull2007, dax

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #86 on: April 07, 2020, 02:46:59 pm »
How could I have forgotten about @Mother.  He was an asset to this forum.  Always enjoyed his posts, riding Harleys in the US, trips with his very old dad on his Harley trike.

The more I think and read here the more guys I recall who have slipped away.  :-\

King Lear

The following users thanked this post: BlueBull2007

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Castrated Dog
« Reply #87 on: April 07, 2020, 02:48:12 pm »

EK TREK DRAAD

Dax is actually the kind of person this forum proud to be known for. Went out of his way to help me out with a repair on a trip in the southern cape once and didn't know me from a bar of soap.

It's been so long that I struggle to remember his face but I will never forget that  :thumleft:

Then I spoke out of turn. Apologies Dax.

The following users thanked this post: dax

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Castrated Dog
« Reply #88 on: April 07, 2020, 02:53:09 pm »
@Groenie

Bun Booyens het lank terug gese dat enige mens die reg behoort te he om nou en dan behoorlik verveeld te voel.

Is dit die selfde Bun Booyens wat by Remgro en WWF gewerk het?  Ek hoop nie so nie, want as julle ouens hier eers praat van "Oom Bun" dan sny dit bietjie diep.  :biggrin:

Ek weet nie daarvan, maar Bun was die oorspronklike redakteur van "WEG!" tydskrif, en tot n paar jaar gelede redakteur van "Die Burger".  Omtrent so 60, dalk net-net ouer.

Offline Rossdog

« Reply #89 on: April 07, 2020, 02:56:41 pm »
You've also been quiet Dorsland…
'69 Model.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #90 on: April 07, 2020, 05:29:29 pm »
@Groenie

Ek weet nie daarvan, maar Bun was die oorspronklike redakteur van "WEG!" tydskrif, en tot n paar jaar gelede redakteur van "Die Burger".  Omtrent so 60, dalk net-net ouer.

Ja, dis hy daai.  Hy is waaragtig 'n ou oom.  :peepwall:

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #91 on: April 07, 2020, 05:30:55 pm »

I was just thinking I've become a real jabberchops here during the lockdown.  I miss your bushveld thread though.  :-\

King Lear

Offline frankmac

• Senior Member
  • Bike: Singer (all models)
  • You want my what??
« Reply #92 on: April 07, 2020, 06:34:06 pm »

I was just thinking I've become a real jabberchops here during the lockdown.  I miss your bushveld thread though.  :-\

Ja and he still owes us the story of his car thief cell mate.

http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=185833.msg3450538#msg3450538

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #93 on: April 07, 2020, 06:50:42 pm »
Damn! All this time and I never knew @Rossdog was 'n blerrie tronkvoël. :lol8:  That is a legendary tale.  Saddest thing is the polite and reserved comments it got.  All 15 of them..

These days a tale like that would be good for about 30 pages minimum. 

You're a bloody hooligan Rossdog.  Does your wife know about this thuggery?  :peepwall:  A hundred bucks would keep me quiet.  :lol8:

King Lear

Offline dax

« Reply #94 on: April 07, 2020, 08:40:27 pm »
Hey, no problem guys, and I am certainly no prude.  I can swear like a trooper, have plenty of other vices too, and have no saak with dirty jokes, as long as they are in context.  I just find posts like the one I pointed out, to be of absolutely no value, and actually made me feel dirty and ashamed to be a man.  Quite honestly, I really cannot fathom why anyone would post such a comment, other than trying to show the world that he's some kind of hero.

Dwerg, thanks for the support.  It was a pleasure helping you out that time, and I would do it again for anyone, except, next time break down in Plett, as I have relocated

Offline Rossdog

« Reply #95 on: April 08, 2020, 09:45:40 am »

Ja and he still owes us the story of his car thief cell mate.

http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=185833.msg3450538#msg3450538

:biggrin: :biggrin:I'd forgotten about this thread. It deserved at least as many responses as Trigger the panty sniffing dog.
'69 Model.

Offline Jughead

• Old rail tunnel, Cradock.
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • Port Elizabeth
« Reply #96 on: April 09, 2020, 06:58:15 am »
Where has @H8rlequin gone?  He would have good stories to while away the hours during lockdown.   >:D
I came here to drink milk and kick arse!  And i've just finished my milk.
http://www.dsmc.co.za        http://www.triumphowners.com/to-car/mkiii/
Supplier of Ticket to the Moon Hammocks   http://www.ticketothemoon.com             

The following users thanked this post: RobC

Offline Lem

« Reply #97 on: April 09, 2020, 08:01:06 am »
How could I have forgotten about @Mother.  He was an asset to this forum.  Always enjoyed his posts, riding Harleys in the US, trips with his very old dad on his Harley trike.

The more I think and read here the more guys I recall who have slipped away.  :-\

Ek gesels afentoe met hom op whatsapp. Hyt so 2 jaar gelede 'n vrugtesap besigheid oorgekoop, so hy werk weer. Ry ry nog bykans elke dag bike. Hy't so 'n aparte facebookblad waar hy aktief al sy bike trips deel.   :thumleft:
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Offline EssBee

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #98 on: April 09, 2020, 09:17:46 am »
Whatever happened to Plothond ?

Offline Dwerg

« Reply #99 on: April 09, 2020, 09:23:07 am »
Whatever happened to Plothond ?

I don't know him well but Gryshond talks to him every so often. Used to see him at the offroad races when I still took part
Current: KTM 690R
Previous: KTM 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

The following users thanked this post: EssBee