Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Wil jy werk of nie?  (Read 1662 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 1ougat

• The Commodore !!!
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • The Commodore
Re: Wil jy werk of nie?
« Reply #20 on: May 13, 2020, 10:32:17 am »
My storie is iets anders ... so ek het n V8 P6 3500 MGB met n Holly 4 barrel - lang ander storie -  lekker Sondag "wanneer ons weer mag ry " kar met n sound to match - my sleeper Cobra  :biggrin:

Probleem is die brandstof verbruik - die ding is nie swaar nie , hy suip - 45l tank kry ek nie 250km nie- so 20 l/100km  - Volgens die Interwebs moet ek so 8 l/100km kry .

Word genooi om my kar te kom uitstal by n ou se verjaarsdag party - saam met seker so 50 ander karre - vra rond oor wie kan n Hollie uitsorteer - so ontmoet ek vir Leon .

Leon is die ou tipe mechanic - hy praat baie en baie daarvan maak nogal sense - yes hy ken n hollie - en kan haar maar bring .

So land ek die dag by sy plek in die Strand - een van daai mini factories - plek vir so 4 karre en sy twee handlangers .
So vertel hy my sy proses - so ons moet alles check - dit kan die vacuum wees , die standaard pomp , die timing ,  die plugs en leads .....los haar by hom vir so n week dan kyk ons .
Terwyl ek daar staan kom n ou met n bakkie in ... die clutch slip en bel n ou ...hy moet nou weer ook sommer n ou gaan insleep .... so drop hy my af by die huis. Daai aand kry ek my eerste watsapp voice message ... so amper 10 minute lank .. yes die pomp gechek - geen probleem nie , die filter is vuil - so daar is roes in die petrol tank ... die vakuum is ok - more doen ons die timing ...
So kry ek daai week elke aand so n boodskap... timing het ons verander .. plugs is fine , die carb haal ons more af ....kon nie vandag iets doen nie ander karre is prioriteit ...more die rebuild van die carb

So hoor ek ook van die carb probleme ... die een vakuum pyp moes eintlik nie oop wees nie , dis hoekom hy so swaar is en .... so word daar lank uitgewy oor wat die impak kan wees ... gaan n rebuilding kit dalk moet koop ... hy het darm so n paar van die goed wat oorgebly het van n vorige rebuild - so sal net koop as dit nodig is ....

In my agter kop begin ek wonder oor hoeveel hierdie my gaan kos .... en geniet ek elke aand die stemboodskappe.

Einde van die week bel hy my ... ek kan haar kom haal . Volgende oggend is ek daar ... nou moet ek eers werk ... ek moet haar nou vol gaan maak en ry en kyk of alles reg is ... dalk moet ons nog aan die timing werk en word ek instruksies gegee oor hoe ek die verbruik moet toets ... maak vol en ry uit op die N2  ..... geen rekening nog nie .

Uiteinde van die toets was dat daar n pieng was in 5de en n hesitation in 2de ... maar petrol verbruik is onder 7 l/100km  :thumleft: :thumleft: Twee dae later is alles uitgesorteer en kry ek die rekening .

Kos my R3000 ingesluit die dele van die carb en petrol filter - vergelyking met die diens van my Caddy is die baie billik - effektief n diens van die kar waar alles van die timing , valves , geset en gechek is en n carb rebuild wat my petrol probleem opgelos het .

Hoe Leon werk - my kar was sy filler job - nie krities belangrik en ook nie roetine nie - iets waar hy sy brein en skills gebruik en dit duidelik geniet. Paar ure elke aand wanneer hy tyd kry na die dag se brood en botter jobs soos die clutches en gearboxes op die brood noodsaaklike bakkies van eenman sake wat baie belangriker is as myne. Maar die aandag wat my kar gekry het was uit die hoogste rakke en die customer ervaring was briljant.. en daar is selfs n "posetive business case " , sal seker soo 300 km meer uit my tank kry  ... soo heelwat anderse ervaring as joune Manic.

Soo as jy n Hollie met n v8 het wat aandag kort ... Leon is jou man ...  maar vra hom eers maar oor jets vir bikes wat nie loop nie  :spitcoffee:
Make mine a Boxer with a shaft!!!!
2006 R1200 HP2 !!!! - La Poderosa - "The Mighty One"
1965 R50/2
1996 R80 GS PD Classic
2010 1200 GS 1975 Suzuki AC50

The following users thanked this post: Manic, Rynet, Fudge

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
  • Bike: KTM 790 Adventure R
« Reply #21 on: May 13, 2020, 11:10:01 am »
Donít you find thatís the norm for pe
Really slow to react, no idea of customer service , and want money for nothing
Wish I was a bike mechanic , make Lottery money out of you 🤣
Good luck

In PE yes.

One day I heard a builder complaining about no work. So a friend got him out, to give a qoute to build him a nice braai outside and a few other things.
Dude rocks up there, checks out the scene, and then says sorry, the job is too small. He left without giving a qoute.

Offline Tman21

• Vendors
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • The I was like braaaap!
« Reply #22 on: May 13, 2020, 12:48:10 pm »
My storie is iets anders ... so ek het n V8 P6 3500 MGB met n Holly 4 barrel - lang ander storie -  lekker Sondag "wanneer ons weer mag ry " kar met n sound to match - my sleeper Cobra  :biggrin:

Soo as jy n Hollie met n v8 het wat aandag kort ... Leon is jou man ...  maar vra hom eers maar oor jets vir bikes wat nie loop nie  :spitcoffee:

Koffie op die QWERTY, lekker om so elke nou en dan op 'n Leon af te kom!
Dames, se my wat jou naam is . . .

Online RobD

« Reply #23 on: May 13, 2020, 01:12:58 pm »
Ek is nie vaak nie, so hier is n lang storie v julle. Party mense darem..............  :pot:   :pot:

Ek koop die Suzuki 125, kort n rebuildt. Ek hoor van n ou hier in ons dorp, almal beveel hom aan. Hy het n bike shop, en dis sy kos.Sien van sy fotos van bikes gebou, en dis WOW!   So ek bel hom.

Hy klink nie baie excited nie  :imaposer:

Ek moet hoor hy is moeg om te sukkel met almal se kak, hy weier om aan bikes te werk wat nie start as hulle by hom aankom nie. Hy is moeg v mense wat hom sente wil betaal, maar duisende rande se jobs wil laat doen.
Ek moet hoor hy werk nie v R100 n dag nie, hy is nie n hobo nie..... Eintlik het hy MY uitgekak vir 15 min lank oor die foon.

Na sy lang rant, ok cool, dont stress my bra, ek stuur die bike Kaapstad toe vir n nut and bolt  :biggrin:  :biggrin:

So ek moet nou mos my 2 strokes se jetting laat doen. Ek begin rondvra, almal beveel weer dieselfde ou aan. Ek vertel almal wat gebeur het, en ek gaan nie die ou bel nie, aikona, hulle kan dit nie glo nie. Se die man het seker net n slegte dag gehad. So vanmiddag vat ek n kans, en bel hom weer.

Al wat ek vra, doen net die jetting, ek sal betaal. Ek is nie suinig nie, ek soek my goed REG. Whatever it takes, ek sal betaal.

So ek word gevra wa kom die bikes vandaan?
Wie het die engines gebou?

Toe hoor ek dat al 3 se motors is moertoe. Hy kan my nou waarborg, dis MOERTOE  :imaposer:  :imaposer: Ek se v hom dis 3 new rebuilds, met Invoices supplied, no short cuts taken.
Ek se toe, doen net die jetting.

Hy vra weer, start hulle? Ek se ja.
Hy vra kan hulle ry? Ek se ja.

Toe moes ek luister, dat hy R8000 n week in sy workshop moet verdien. So as hy nou n week lank sukkel met 1 bike se jetting, gaan ek hom nou sy R8000 betaal vd week of nie, al is die bike nie eers reg nie, want hy werk nie verniet nie. Hy het ook rekeninge om te betaal. En hy is nou moeg, om met ander ouens se KAK te sukkel die heeltyd(bikes), wat nie weet hoe om bikes te jet nie. Hy moet altyd almal se probleme uitsort, en hy is nou moeg daarvoor.

Needless to say, hy sal nie my bikes Jet nie  :thumleft:

Maar.......ek was onder die indruk, om ander mense se kak uit te sort, bring v jou besigheid en geld in?
Ek was onder die indruk, dis hoe jy geld maak, en n naam opbou?
Ek was onder die indruk, dis hoekom jy n bike shop het?

Oh well, duidelik is ek verkeerd, en moet weer na die bikeshop storie gaan sit en dink dalk  :imaposer:

Miskien is daar waarheid in, dat die nuwe generasie mecanics, is eintlik net new part fitters, en as n laptop nie kan se wat is fout nie, dan kan hy nie die fout kry nie..

Wag n bietjie..... Die selfde etter wat jou geyser ingesit het?  :peepwall:

Offline Kuifie

• Brandslang Koning
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
  • Ek Laaik Ry
« Reply #24 on: May 13, 2020, 01:23:31 pm »
Ek is nie vaak nie, so hier is n lang storie v julle. Party mense darem..............  :pot:   :pot:

Ek koop die Suzuki 125, kort n rebuildt. Ek hoor van n ou hier in ons dorp, almal beveel hom aan. Hy het n bike shop, en dis sy kos.Sien van sy fotos van bikes gebou, en dis WOW!   So ek bel hom.

Hy klink nie baie excited nie  :imaposer:

Ek moet hoor hy is moeg om te sukkel met almal se kak, hy weier om aan bikes te werk wat nie start as hulle by hom aankom nie. Hy is moeg v mense wat hom sente wil betaal, maar duisende rande se jobs wil laat doen.
Ek moet hoor hy werk nie v R100 n dag nie, hy is nie n hobo nie..... Eintlik het hy MY uitgekak vir 15 min lank oor die foon.

Na sy lang rant, ok cool, dont stress my bra, ek stuur die bike Kaapstad toe vir n nut and bolt  :biggrin:  :biggrin:

So ek moet nou mos my 2 strokes se jetting laat doen. Ek begin rondvra, almal beveel weer dieselfde ou aan. Ek vertel almal wat gebeur het, en ek gaan nie die ou bel nie, aikona, hulle kan dit nie glo nie. Se die man het seker net n slegte dag gehad. So vanmiddag vat ek n kans, en bel hom weer.

Al wat ek vra, doen net die jetting, ek sal betaal. Ek is nie suinig nie, ek soek my goed REG. Whatever it takes, ek sal betaal.

So ek word gevra wa kom die bikes vandaan?
Wie het die engines gebou?

Toe hoor ek dat al 3 se motors is moertoe. Hy kan my nou waarborg, dis MOERTOE  :imaposer:  :imaposer: Ek se v hom dis 3 new rebuilds, met Invoices supplied, no short cuts taken.
Ek se toe, doen net die jetting.

Hy vra weer, start hulle? Ek se ja.
Hy vra kan hulle ry? Ek se ja.

Toe moes ek luister, dat hy R8000 n week in sy workshop moet verdien. So as hy nou n week lank sukkel met 1 bike se jetting, gaan ek hom nou sy R8000 betaal vd week of nie, al is die bike nie eers reg nie, want hy werk nie verniet nie. Hy het ook rekeninge om te betaal. En hy is nou moeg, om met ander ouens se KAK te sukkel die heeltyd(bikes), wat nie weet hoe om bikes te jet nie. Hy moet altyd almal se probleme uitsort, en hy is nou moeg daarvoor.

Needless to say, hy sal nie my bikes Jet nie  :thumleft:

Maar.......ek was onder die indruk, om ander mense se kak uit te sort, bring v jou besigheid en geld in?
Ek was onder die indruk, dis hoe jy geld maak, en n naam opbou?
Ek was onder die indruk, dis hoekom jy n bike shop het?

Oh well, duidelik is ek verkeerd, en moet weer na die bikeshop storie gaan sit en dink dalk  :imaposer:

Miskien is daar waarheid in, dat die nuwe generasie mecanics, is eintlik net new part fitters, en as n laptop nie kan se wat is fout nie, dan kan hy nie die fout kry nie..

Ek ken ook sulke mense. Hulle doen die wereld n guns om te lewe
"If the left side of your brain control the right side of your body, only left handed people are in the right mind"

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #25 on: May 13, 2020, 02:10:13 pm »
Ek werk vir R600 per uur en ek probeer onbeskaamtelik uit die "sukkeljobs" uit bly.

Hoe doen jy jetting as daar intake lekke is, of harde crankseals, of n stage 3 expansion box op n standaard barrel?

Maklik. Jy maak eers alles reg, dan doen jy jetting. :thumleft:

Nou kom ek by die hoof probleem.

Dit is dat dit gewoonlik die manne is wat so hard verkondig how hy goeie werk wil he, en sal betaal, wat die hardste huil oor prys.

The following users thanked this post: ktmmer

Offline Buff

« Reply #26 on: May 13, 2020, 05:17:11 pm »
Ja ou Manic, this is an interesting topic because it always spins both ways. Guys like you are few and far between, especially bringing in old bikes. Most collectors normally do their own work as that's part of the enjoyment of collecting. There's min okes with bucks to blow on full rebuilds of old boneys so the okes in the industry are maar lekka nervous when they get these kind of calls. Guys like Dux can show you 10 bikes standing in a workshop where work has been done and invoices sent and the owner skriks himself into another blood group at the repair cost and never comes to pick the bike up, despite the mackie laying out the cash & time to repair it. I see it on FB all the time as well... quote like "I've got R2500 to blow, who's willing to rebuild my YZ250's motor for me"... then they're moerse surprised when the thing runs like sh!t after the rebuid.

I even see it restoring old bicycles. Oke phones and want a full restoration on an old Raleigh from school days, been standing in his Dad's garage for 30yrs and he wants it as a momento. Tell him my starting price is R2500 before parts. He thinks I'm mad, he only paid R250 for the bicycle in 1990. Then I have to explain to him that just to polish a crank set takes me 2 hours etc. etc. Some people just have no idea and you have to weed these kinds out because they're normally the biggest thorns in your side after the job is complete.

Good luck boet, if I worked on bikes I'd have offered my services but I'm clueless when it comes to engines  ;D  But send your bicycles, I can tjune them like a 2T  ;)
« Last Edit: May 13, 2020, 05:18:31 pm by Buff »
Present bikes: BETA 300RR, KTM 690, Yamaha WR250F

If you're dumb you gotta be tough !!!

Offline Dux

« Reply #27 on: May 13, 2020, 05:43:13 pm »
As iemand 'n week vat om een bike te jet moet jy maar weet.

Ek het die gesprek erens anders gehaad nie te lank terug.  Mens moet, op referrals ook nogals deesdae mense smeek om jou geld te vat en dan boonop dit mag jy nie kwaliteit werkmanskap verwag nie.  Dis mos 'n connection gewees so automaties doen hulle jou 'n guns deur die jop te vat.

Not at all , I have had bikes to jet , you are told the bike is mechanically perfect , but when jetting doesnít have the desired effect you start looking around and you find other problems , like valve clearances way out , existing electrical problems , existing carb problems , blown crank seals on two strokes , worn reed valves on two strokes , and something I find a lot on two strokes is power valves installed incorrectly and this affects about 80% of the two strokes I work on . And two strokes can be particularly finicky to get the jetting sorted .
Now when I am asked to do jetting I insist on a service as well to cut down on potential wasted time .

Must be a CPT thing.

As for a 2T a service will help nul with jetting and the case as per above where invoices for complete rebuilds are provided which is what I referred to.

Jetting a bike is one thing and if the make model etc are known it should be a simple task however on the other end of the spectrum a bike without a piston or reedblock will take a bit longer to jet :deal:

Nope , I had a 2 stroke which arrived with invoices for a complete engine rebuild , but difficulty starting , I wasted way too much time on that one before I found a leaking crank seal , once that was sorted the bike was good .
Another bike had a complete engine rebuild but wouldnít start , stator coils were dodgy , had them rewound and the bike was perfect afterwards . BTW , both of those bikes from Jhb .
And how do you jet a 2 stroke properly when the power valves donít work properly ?

In my case, sort it out then please. More work, more money. Easy as that. If you work on it, and you see that its not only the jetting, but a few other things, sort it out. I will pay. I want them right!!

Im a full of shit oke. I will respray a whole tank to get rid of a chip mark. Thats how I am  :thumleft:

So why havenít you sent it to me yet ? :biggrin:
Motoworx
motoworx1@gmail.com
073 232 5389 / 065 967 4661
Unit 6 Viben square
8 Viben Road , Brackenfell

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
« Reply #28 on: May 13, 2020, 07:15:00 pm »
Ek werk vir R600 per uur en ek probeer onbeskaamtelik uit die "sukkeljobs" uit bly.

Hoe doen jy jetting as daar intake lekke is, of harde crankseals, of n stage 3 expansion box op n standaard barrel?

Maklik. Jy maak eers alles reg, dan doen jy jetting. :thumleft:

Nou kom ek by die hoof probleem.

Dit is dat dit gewoonlik die manne is wat so hard verkondig how hy goeie werk wil he, en sal betaal, wat die hardste huil oor prys.

Ek hoor jou Oom. Yes daar kan foute wees op die bikes, en daarom loop hy kak. Maar ek se die ou mos, sort dit uit. As hy my bel en se dit en dat, en dis extra R4000, gaan ek mos nou nie se Nee fok los, smeer die ding putty nie. Ek het decent geld betaal vd 3 bikes, hoekom gaan ek nou skimpy wees om hulle reg te laat loop. En ek het dit net so vir hom gese ook, maar as n ou so met my basies "baklei", voordat hy nog begin het, hoe gaan dit gaan gedurende of na die regmaak? Nee ek by eerder weg dan.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
« Reply #29 on: May 13, 2020, 07:21:57 pm »
Ek het n ou in Bloem gekry wat Boere my gegee het.
Hy het n Dyno, en KEN van 2 strokes. Mense stuur hulle 2 stroke bikes van orals na hom toe.
Op sy Dyno kan hy ook die jetting doen, vir PE se lugvlak.

So ja, gaan n slep wees om 3 bikes soontoe te vat, en 2 weke later weer terug te kry. Maar hulle moet reg, so dit gaan gedoen word  :biggrin:

Die ou hier by ons, sou my gekry het as n lewenslange customer, met werk elke liewe maand, maar nou ja, hy is bang hy maak nie sy target elke Vrydag nie, so ek wens hom sterkte toe verder  :imaposer: :imaposer:

Offline grim101

• Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
« Reply #30 on: May 13, 2020, 08:27:26 pm »
Hier is baie besighede waar jy instap en dan lyk dit vir jou of hulle jou 'n moerse guns doen om jou te help.

Ek vermy hulle. Met tyd weet jy waar om weg te bly.
XT 250
XL 500
KLR 650 (Fugly)
DL 650

Offline Bikerboer1973

• Groot Suzuki aanhanger maar eindig altyd op met 'n Honda!
  • Senior Member
  • Darem al weer 'n Honda XL185 plaas fiets.
« Reply #31 on: May 14, 2020, 01:03:22 pm »

Ja stem maar ek verstaan nie, was dit nou die MGB of Cobra wat aan gewerk is, neem aan die MGB.
« Last Edit: May 14, 2020, 01:07:48 pm by Bikerboer1973 »
Tans.
Honda Xl185 plaas fiets
DT 175
Vrou se NC700.

Offline katana

• I may be cheap, but I am not a
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS
  • I tried the XR, but the twin Rules!
« Reply #32 on: May 14, 2020, 02:55:19 pm »

Not to call bullshit, but bullshit.  Bloem is 1330m hoŽr as PE - googled it.  Ek sal graag van die slimmer manne wil hoor, maar sy PE jetting gaan duim suig wees. 
If you want to haul ass, you gotta mix gas.

Offline LoopSoosStroop

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-250 Rally
  • Long live the TTR
« Reply #33 on: May 14, 2020, 03:47:11 pm »
Not to call bullshit, but bullshit.  Bloem is 1330m hoŽr as PE - googled it.  Ek sal graag van die slimmer manne wil hoor, maar sy PE jetting gaan duim suig wees.
[/quote]

Hy sit net 'n lekker Makro fan by die deur, blaas nog lug in.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
« Reply #34 on: May 14, 2020, 05:19:37 pm »

Not 100% sure how it works, but I spoke to someone in PE about it, and they said if he has the right equipment it can be done. Like I say, Im self not 100% sure.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
« Reply #35 on: May 14, 2020, 05:21:28 pm »
But dont stress. 3XV dropped off at a Meccie I forgot about today :peepwall:

He was the only one who worked on my bikes at the Agent, and he left sometime ago to do his own thing  :biggrin: So lets see.

I gave him only 1 bike for now.
« Last Edit: May 14, 2020, 05:28:15 pm by Manic »

Offline 1ougat

• The Commodore !!!
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • The Commodore
« Reply #36 on: May 14, 2020, 06:57:44 pm »

Ja stem maar ek verstaan nie, was dit nou die MGB of Cobra wat aan gewerk is, neem aan die MGB.

Wel daar was n cobra ook daar gewees ... maar hy het aan my mg gewerk .... :thumleft:
Make mine a Boxer with a shaft!!!!
2006 R1200 HP2 !!!! - La Poderosa - "The Mighty One"
1965 R50/2
1996 R80 GS PD Classic
2010 1200 GS 1975 Suzuki AC50

The following users thanked this post: Bikerboer1973

Offline Altie7deLaan

• Senior Member
  • Bike: Husqvarna (all models)
  • Choose orange. Choose Stihl.
« Reply #37 on: May 14, 2020, 07:14:54 pm »

Miskien het die Bloemfontein ou voorheen sagteware gedoen by VW..... :peepwall:
xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs

Kaboef:  "Ek dink BMW gooi drank in hul koffie en muffins. Want as jy dronk is, koop jy enige kak."

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
« Reply #38 on: May 18, 2020, 12:25:01 pm »
My man het die 250 3XV uitgesort binne 3 ure.

Sy moerse splutter is gone op die bottom, en hy wou nie hoer as 8000rpm gaan nie.

Hy trek skoon nou tot op 5000, en as hy da begin krag maak rev hy straight binne in 12 000rpm in :biggrin:

Ek gaan nou die 125 da drop en die 250 optel  :drif:

Offline Bikerboer1973

• Groot Suzuki aanhanger maar eindig altyd op met 'n Honda!
  • Senior Member
  • Darem al weer 'n Honda XL185 plaas fiets.
« Reply #39 on: May 21, 2020, 09:40:55 am »
My man het die 250 3XV uitgesort binne 3 ure.

Sy moerse splutter is gone op die bottom, en hy wou nie hoer as 8000rpm gaan nie.

Hy trek skoon nou tot op 5000, en as hy da begin krag maak rev hy straight binne in 12 000rpm in :biggrin:

Ek gaan nou die 125 da drop en die 250 optel  :drif:

En hoe loop daai 250 nou?
Tans.
Honda Xl185 plaas fiets
DT 175
Vrou se NC700.