Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Newbie wonders : GS 1200 vs Super Tenere....??  (Read 1076 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline BuRP

Re: Newbie wonders : GS 1200 vs Super Tenere....??
« Reply #40 on: June 15, 2020, 08:10:33 am »
He may end up on a unreliable bloody Ducati then.

Jinne, that is a wiiiiiide open door, too wide open to ignore  >:D :

And what are the reliable models then Dan?  ;D

Yamaha, of course! ::)

:pot:

Dammit, of beter Dammy..... want ook jy sien n oop deur raak ne?  :P
Ek het vergeet om 'Ducati' tusse 'reliable' & 'models' te sit, shit!  :biggrin:
Maar..... sal weer probeer!  :thumleft:
Sparta MC50, 46 other 50cc's, Garelli Tiger Cross, Jawa 250, Kreidler RS (plated), Kawasaki S1 250/3, S2 350/3, H1 500/3, H2 750/3, Suzuki GT380/3 - 10 year gap - KDX200, BMW 1150GS Adventure, Honda CBR600RR, Honda XR650R 2007 & 2003, Honda CRF230, Yamaha BWS100, BMW F800GS Adventure, Husqvarna 701 Enduro 2018, KTM 790 Adv R 2019, KTM 2020 XC-W TPI 300 Six Days, KTM 2014 500 EXC-W Six Days, KTM 790 Adv R Rally 2020

Offline Grunder

• Race Dog
  • Bike: BMW F800GS
  • Maak 'n koffie
NC700 F800GS

Offline petri oosthuizen

XT 600 Tenere

Offline petri oosthuizen

« Reply #43 on: June 15, 2020, 08:55:14 am »
Jy moet die Seller se Profile Pic sien op WA.........dit het my water nou net laat breek. Daai ST lyk BAIE goed met so bietjie stof op............ :3some: :drif: :P :snorting:
XT 600 Tenere

Offline OomD

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • #imstayingpositive
« Reply #44 on: June 15, 2020, 11:41:48 am »
The ST - it has a diff/shaft?? No??
It might have a shaft, but what you call a diff is actually the final drive. No differential there.

Offline JacoM

« Reply #45 on: June 15, 2020, 12:46:54 pm »
Tussen die groter fietse (+1000cc) is die BMW die "verveligste". Punt. AS adrenalien jou storie is, is KTM die een om voor te gaan. (Ek moes al jare terug a 990R gekoop het toe ek geleentheid gehad het... ;))

MAAR - daar is 'n paar goedjies wat 'n newbie darem ook moet hoor, wat tegnies van aard is en wat die keuse dalk na 'n GS kan swaai, afhangende wat vir hom belangrik is natuurlik:
1 - Telelever voor - beteken geen nose dive op hard rem, fiets is 100% stabiel op rem of versnel of kort draaie. (Ja, dit is nie die beste op oor groot roste, ens.maar...). 'BMW kan vrag vat...
2 - Boxer engine het baie Torque vannaf idle, wat beteken hy versnel lekker vinnig, gelaai en/of teen steiltes uit - hy hoef nie hoog te rev om krag te maak. Dit is baie gemaklik op lang pad..
3 - Die boxer engine se gewig dra baie laag - jy voel dit as jy enige ander fiets wil rondstoot of optel.
4 - Die GS se shaft is baie jare reeds vervolmaak. ek was in KAroo saam met 'n ST waar die drive shaft bly oorverhit het..
5 - Die vorige geslag GSé is lugverkoeld - geen water radiator wat kan breek/lek of waterpomp seel wat  oppak
6 - Die GS engine is glad nie gestress. Dit saam met die feit dat die engine en ratkas deur 'n droe clutch geskei word (twee aparte kompartemente) dra by tot baie hoe km's
7 - Diens vannaf BMW handelaars in Weskaap is waarskynlik die benchmark vir ander brands. (Hoe vlak van parte wat in local voorraad is, ens. ens.

Ek se weer, 'n GS is nie die opwindenste keuse, maar as jy keelvol (lees gatvol )raak van werk en/of [persoonlike lewe of politiek, is dit lekker om te weet jou GS gee nie nog frustrasies. ;)

Offline petri oosthuizen

« Reply #46 on: June 15, 2020, 01:01:22 pm »
Tussen die groter fietse (+1000cc) is die BMW die "verveligste". Punt. AS adrenalien jou storie is, is KTM die een om voor te gaan. (Ek moes al jare terug a 990R gekoop het toe ek geleentheid gehad het... ;))

MAAR - daar is 'n paar goedjies wat 'n newbie darem ook moet hoor, wat tegnies van aard is en wat die keuse dalk na 'n GS kan swaai, afhangende wat vir hom belangrik is natuurlik:
1 - Telelever voor - beteken geen nose dive op hard rem, fiets is 100% stabiel op rem of versnel of kort draaie. (Ja, dit is nie die beste op oor groot roste, ens.maar...). 'BMW kan vrag vat...
2 - Boxer engine het baie Torque vannaf idle, wat beteken hy versnel lekker vinnig, gelaai en/of teen steiltes uit - hy hoef nie hoog te rev om krag te maak. Dit is baie gemaklik op lang pad..
3 - Die boxer engine se gewig dra baie laag - jy voel dit as jy enige ander fiets wil rondstoot of optel.
4 - Die GS se shaft is baie jare reeds vervolmaak. ek was in KAroo saam met 'n ST waar die drive shaft bly oorverhit het..
5 - Die vorige geslag GSé is lugverkoeld - geen water radiator wat kan breek/lek of waterpomp seel wat  oppak
6 - Die GS engine is glad nie gestress. Dit saam met die feit dat die engine en ratkas deur 'n droe clutch geskei word (twee aparte kompartemente) dra by tot baie hoe km's
7 - Diens vannaf BMW handelaars in Weskaap is waarskynlik die benchmark vir ander brands. (Hoe vlak van parte wat in local voorraad is, ens. ens.

Ek se weer, 'n GS is nie die opwindenste keuse, maar as jy keelvol (lees gatvol )raak van werk en/of [persoonlike lewe of politiek, is dit lekker om te weet jou GS gee nie nog frustrasies. ;)

Jaco - moet se, het so paar Beemers gery, 80GS, 100GSPD, 1100 en 1150, en GEEN issues met hulle gehad nie.

Hoor baie duidelik wat jy se........ :thumleft:
XT 600 Tenere

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #47 on: June 15, 2020, 01:49:55 pm »
Petri ek som jou op as n BMW 1150 GSA man :deal: :thumleft: ;)

MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #48 on: June 15, 2020, 02:49:04 pm »
Petri ek som jou op as n BMW 1150 GSA man :deal: :thumleft: ;)

Noem jy Petri n vervelige ou? :pot: