Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: "Nice to have" for adventure riding  (Read 1408 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: "Nice to have" for adventure riding
« Reply #60 on: September 18, 2020, 11:53:57 am »
Maybe some patience as well...
One often stop to fix a puncture or need to fix some electrical wiring issue or something and then "strip you moer" for struggling and end up causing another issue or break a crucial piece of the puzzle. Even losing that one and only washer or nut.

Geduld manne... :dousing:

Dan moet mens nog die gestripte moer ook herstel  :lol8:
'Tis the times plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Online Lord Knormoer

• Knight Kevlar: Order of the Alu Pannier
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • Wassie ekkie!
« Reply #61 on: September 18, 2020, 11:56:35 am »
I like the solitude of riding alone, but when I'm riding with a mate I really enjoy the shared experience that a rider to rider comm system adds

To carry on with my post above about time being important, it sort of defeats the object if you are with a group of guys and need to fit in with group arrangements.  Why I prefer solo rides.  But we are probably getting off topic now.
Not entirely off topic...I prefer solo rides. The exception is with a friend I know well and who has the same riding style and preferences.

Ive tried a few group rides and while the company is welcome, I normally get irritated by day two and head off in my own direction.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #62 on: September 18, 2020, 11:59:47 am »
 :lol8: :lol8:  do we have the same mother? O0 >:D
'Tis the times plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Online Lord Knormoer

• Senior Member
  • Wassie ekkie!
"Nice to have" for adventure riding
« Reply #63 on: September 18, 2020, 12:38:14 pm »
:lol8: :lol8:  do we have the same mother? O0 >:D

:lol8:

Ek word eens genooi deur kollegas na Clarens vir n manne naweek. Ek is skepties maar die man wat reel praat mooi. Alles is gereel, blyplek, kos, roetes ens kom ry net saam dit gaan lekker wees.

Teensinnig stem ek in, is lus vir ry. Vrydag middag naby Bethlehem trek die man af. Fiets is morsdood. Ek haal die sleeptou uit en ons karring aan tot in die dorp. Sy battery is dood. Ek noem dat dit nogal eienaardig is, batterye vrek nie sommer sonder waarskuwing nie. Hy noem so terloops dat die ding al vir maande karring...F_K!

Ek bel n kennis wat grassnyers en dinge verkoop, hy het n battery. Gee instruksies van waar om battery te kry en gaan sit maar by die Wimpy en knaag aan iets. Klaar geknaag, betaal en kom buite om te sien die battery staan langs die fiets. Nou wat nou vra ek? Nee, ek het nie gereedskap nie, ek haal myne uit. Niks gebeur so ek staan nader, ek weet nie waar is die battery nie...F___K!!

Ek ruil vir hom die battery, pak weg, klim op Knormoer en mik na Fouriesburg. Op die grondpad op pad na die gasteplaas trek die man weer af...pap wiel. Het nie levers, patches of gom nie. Hy spuit snot in, dit borrel oral uit. Binneband het geskeur omdat hy nie vinnig genoeg gestop het nie of dalk te vinnig, ek weet nie.

Ek laai koordinate op my GPS en sny n lyn gasteplaas toe, plek is verlate so ek bel die eienaar. Hy bly elders maar is op pad met die bakkie.

Saterdag is die man se fiets agter op die bakkie terug Bethlehem toe. Ons almal agterna...na te veel tyd verloop na my sin gaan vra ek oor vordering. Die manne by die wiele winkel werk aan karre en het nie gereedskap om die wiel af te haal nie...F___K en nog n F___K!!

Ek help wiel afhaal en terug sit...ons is reg om te ry maar die man se roetes is beplan om by die gasteplaas te begin. Hy weet nie hoe van Bethlehem na Clarens behalwe teerpad nie. Ek bou gou grondpad roete met T4A na Golden Gate...skielik ry ek voor en is verantwoordelik...ek wou net saamry en ontspan maar teen die tyd het ek my verwagtinge aangepas.

Tussen Golden Gate en Clarens is die man se wiel weer effe pap en hy trek af...F_K werk nie meer nie. Ek s bly sommer sit, ek blaas sy wiel op met CO2 canister, verduidelik: Clarens is so 10 km aan met die pad, sal julle daar sien.

Ek het in Clarens n lekker stuk bees verorber terwyl die klonge by die vulstasie gehelp het met sy wiel. Van daar terug plaas toe, net omdat my duffle daar was.

Het almal sommer gegroet die aand langs die vuur en Sondag oggend 4:00 verkas op my eie missie.
« Last Edit: September 18, 2020, 12:45:16 pm by Lord Knormoer »

Offline BuRP

« Reply #64 on: September 18, 2020, 01:53:35 pm »
Pumping Wynns Tyre Fix into a ... tube will >>>

Let's hear it from the audience Gents, finish off the above sence with:

A: do absolutely zero wrt getting mobile again

B: will inflate the tyre so that one's journey can continue

I'm fair & square in the A-class, useless rubbish these things  :-\
Sparta MC50, 46 other 50cc's, Garelli Tiger Cross, Jawa 250, Kreidler RS (plated), Kawasaki S1 250/3, S2 350/3, H1 500/3, H2 750/3, Suzuki GT380/3 - 10 year gap - KDX200, BMW 1150GS Adventure, Honda CBR600RR, Honda XR650R 2007 & 2003, Honda CRF230, Yamaha BWS100, BMW F800GS Adventure, Husqvarna 701 Enduro 2018, KTM 790 Adv R 2019, KTM 2020 XC-W TPI 300 Six Days, KTM 2014 500 EXC-W Six Days, KTM 790 Adv R Rally 2020

The following users thanked this post: BullFrog

Online Lord Knormoer

• Senior Member
  • Wassie ekkie!
« Reply #65 on: September 18, 2020, 02:46:44 pm »
Pumping Wynns Tyre Fix into a ... tube will >>>

Let's hear it from the audience Gents, finish off the above sence with:

A: do absolutely zero wrt getting mobile again

B: will inflate the tyre so that one's journey can continue

I'm fair & square in the A-class, useless rubbish these things  :-\
In my opinion, definitely A

Some claim it works on heavy duty tubes, I personally make sure I have the correct repair kit for my bike at all times. Plugs for tubeless and patches for tubes with a means to inflate.