Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Rate a small town  (Read 8052 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Challa

Re: Rate a small town
« Reply #120 on: January 08, 2021, 02:30:16 pm »
Daai kamele by Wilgewandel is faktap gery na n reŽnerige dag teen die kus!!! :P ;) :lol8:

:imaposer: :imaposer: :spitcoffee: :imaposer:
Dagdrome in suburbia. Ek het jou gesien. Ek hou nog my oŽ oop.

Offline dookie

• The last Avatar Meatbender.
  • Race Dog
  • Bike: KTM 950 Adventure
  • Health and Safetitty matters
« Reply #121 on: January 08, 2021, 02:38:27 pm »
Wat is die bekwaamde paneel oordeelaars se mening oor Port Alfred ?

Offline Heimer

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • Kan nie ALZ onthou nie
    • Social Travel Digital solutions
« Reply #122 on: January 08, 2021, 03:11:01 pm »
Nee fok, die hele dorp voel soos een groot ATKV kamp.  Kort bietjie kleur :laughing4:

Ek wou uitwys dat jy mos snags in die lokasie kan inglip, maar dan in die donker sien jy weer nie kleur nie. O0

Ons het die laaste paar jaar amper elke Desember daar in Mosselbaai op MiniDan se nek gaan le, en dit baie geniet.  Baie besig oor Desember, soos in lee Woollies rakke besig, maar die vibe is lekker vakansie gees.
Seker die dat hy oorsee geglip het oor die plakkery!! ;) :peepwall: :lol8:
Hartenbos-Mosselbaai is net te erg vir my in Desember veral as jy iewers heen wil ry. Mens sou sweer vakansiegangers is gatvol gecommute heeljaar en dat hulle bietjie break wil vat van ry, maar nee ry wil hulle!!! :eek7:
En moenie dat dit n bewolkte dag is en die spul kan nie see toe dan moet jy sien hoe ry hulle!!! Try bietjie na die Hel toe ry in Desember as dit n bewolkte dag is teen die kus. Een helse verkeersknoop want almal wyk uit vir die dag as dit reen of bewolk is. :o
Daai kamele by Wilgewandel is faktap gery na n reŽnerige dag teen die kus!!! :P ;) :lol8:

Dai kamele is nader an my as aan die see. 95km

Matriek getuigskrif 1979: ........... is 'n vriendelike seun met volop selfvertroue. Hy tree soms vreemd op. Die skool se beste wense vergesel hom.

Offline ktmmer

« Reply #123 on: January 08, 2021, 03:18:15 pm »
Nee fok, die hele dorp voel soos een groot ATKV kamp.  Kort bietjie kleur :laughing4:

Ek wou uitwys dat jy mos snags in die lokasie kan inglip, maar dan in die donker sien jy weer nie kleur nie. O0

Dan het jy ook seker so skewe mond soos wyle Piet K . Van al die kere wat hy : "Sien jou in die garage " gese het.

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • ChrisL .. aka...Chris Louw
    • dustriders.co.za
« Reply #124 on: January 08, 2021, 04:29:59 pm »
Die beste klein dorpie is die een waar jy n boorgat in die agterplaas met n frenschdrain het en sonpanele op die dak, maw jy het die munisipaliteit so min as moontlik nodig!! :deal: :thumleft:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Jors Troelie

« Reply #125 on: January 08, 2021, 04:41:40 pm »
Die beste klein dorpie is die een waar jy n boorgat in die agterplaas met n frenschdrain het en sonpanele op die dak, maw jy het die munisipaliteit so min as moontlik nodig!! :deal: :thumleft:

.... met 'n groentetuintjie :)

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
    • dustriders.co.za
« Reply #126 on: January 08, 2021, 04:46:32 pm »

.... met 'n groentetuintjie :)
natuurlik moet jy n oop reservoir hÍ om jou buurgat water in te stoor EN jou eie brand muskiete te kan uitbroei en om jou bure te veretter met hulle!!! ;) :lol8: >:D
info@dustriders.co.za
www.dustriders.co.za

Offline frankmac

• Race Dog
  • Bike: Singer (all models)
  • You want my what??
« Reply #127 on: January 08, 2021, 06:10:29 pm »
I'd suggest a place north of Port Shepstone but not too far.

Anyway you can do a lot worse than our Hibiscus Coast wrt value, weather and quality of life.

Sorry to hear, like P Edward and surrounds. Also at the gate to the wild coast. Whats it like living there?  Costs?
[/quote]

Ag, it's kak.

No really, it's cheap as chips to buy.

Rates are expensive for what you get but the weather is great and it's pretty quiet out of season.

The local private hospitals like Shelly Beach aren't too shabby either.

Offline frankmac

• Race Dog
  • Bike: Singer (all models)
  • You want my what??
« Reply #128 on: January 08, 2021, 06:15:18 pm »

My Boet lives in Twini just across the river from Sheppy, also says the mislikepaliteit is becoming a joke.
Plus he has had 5 washing machines and I still have my original, same goes with most metal household objects, one must factor this in as well.
He has also spent far more than I have on general upkeep on his house, wood rot, rust etc.

I'm in Tweni and my washing machine is 29 yrs old after being here more than 22 years.

Upkeep is constant but we bought 2km inland with this in mind.

Offline Fenderbender

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • Robertson
« Reply #129 on: January 08, 2021, 06:20:55 pm »

Mmm, ek bly waar ek is ....  :thumleft:

Offline Dwerg

• Bachelor Dog
  • Bike: Triumph 900 Scrambler
    • Wise Web Worx
« Reply #130 on: March 11, 2021, 09:27:21 am »
Ok looks like this is on the cards, I am just waiting for fin year end and restructuring. I would have to be within striking range from Stellenbosch plus it would be nice to be relatively close to Durbanville and Paarl where we have family.

@ClimbingTurtle what's wrong with Fish Hoek? I have very fond memories of my childhood holidays there and still go for a drive through and stop at Brass Bell every time I am in CT.

Previous: KTM 690R, 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline Dwerg

• Bachelor Dog
    • Wise Web Worx
« Reply #131 on: March 11, 2021, 09:31:13 am »
And by close I mean around 60km, not Capetonian "5km is on the other side of the world" type close
« Last Edit: March 11, 2021, 09:31:54 am by Dwerg »
Previous: KTM 690R, 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline Dwerg

• Bachelor Dog
    • Wise Web Worx
« Reply #132 on: March 11, 2021, 09:33:03 am »
Short list at this stage is Simons Town, Fish Hoek, Yzerfontein

Offline Heimer

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Kan nie ALZ onthou nie
    • Social Travel Digital solutions
« Reply #133 on: March 11, 2021, 09:47:02 am »
Yzerfontein  it is then

Matriek getuigskrif 1979: ........... is 'n vriendelike seun met volop selfvertroue. Hy tree soms vreemd op. Die skool se beste wense vergesel hom.

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
    • dustriders.co.za
« Reply #134 on: March 11, 2021, 10:05:47 am »
Wat van Gordonsbaai al om die kus daar na Bettiesbaai se kant toe? Wats daai dorpie net voor of naby Hangklip?
info@dustriders.co.za
www.dustriders.co.za

Offline Dwerg

• Bachelor Dog
    • Wise Web Worx
« Reply #135 on: March 11, 2021, 10:09:45 am »
Wat van Gordonsbaai al om die kus daar na Bettiesbaai se kant toe? Wats daai dorpie net voor of naby Hangklip?

Dis ook opsies. Ek gaan bitter min hoef kantoor toe te gaan so selfs 100km stellies toe is vir my ok. Dis meer om vroutjie naby aan familie in durbanville en paarl te kry

Offline ClimbingTurtle

• Forum Vendor
  • Grey hound
  • Bike: BMW (all models)
  • Give It Horns - Save Our Rhino's
    • Majita Tool Supplies
« Reply #136 on: March 11, 2021, 10:10:08 am »
Yzerfontein  it is then

+1...
Yzerfontein, Simons town Fish Hoek, in that order, imo...
@Dwerg  - I grew up there, was a pretty damn fine place to grow up, make no mistake, beaches, mountains, small town, it was pretty much as good as you can get.
But FH now seems a little grubby, run down, crowded, ill-maintained and expensive. My mom just emigrated back to the UK, she lived in my sisters house in Sunnydale (sort of between FH and Noordhoek, next to Sun Valley), she moved back to FH about 10 years ago from Montegu (better hospital, my step-dad was poorly) and in the end she said it was just going down the drain - the whole infrastructure, council, everything had no ambition to improve.....
Anyway, thats my perception....
And traffic in the mornings and afternoons trying to get in or out of FH is a nightmare - Simonstown is even worse - but then I hate traffic.... :biggrin:
www.majita.co.za - we sell tools!

"And if I knew I was going to be this thirsty, I would have drunk more last night"

2010 R1200GS Adventure SOLD - 2007 BMW G650x  - 2001 F650GS Dak SOLD - 1981 XT500 - 1980 XT500 - Gone to Mud Island for a better life with Roadcat the Lordly, Keeper of the Mead...!

Offline Operator

• Grey hound
  • Bike: Husqvarna (all models)
« Reply #137 on: March 11, 2021, 10:13:58 am »
Ok looks like this is on the cards, I am just waiting for fin year end and restructuring. I would have to be within striking range from Stellenbosch plus it would be nice to be relatively close to Durbanville and Paarl where we have family.

Dwerg dink mooi oor die Paarl/Wellington area.............dit raak ERG WARM daar in die somer.
Party mense hou daarvan, party mense cope nie.
As 40 plus grade Celsius jou ding is, go for it!

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
    • dustriders.co.za
« Reply #138 on: March 11, 2021, 10:17:50 am »

Dis ook opsies. Ek gaan bitter min hoef kantoor toe te gaan so selfs 100km stellies toe is vir my ok. Dis meer om vroutjie naby aan familie in durbanville en paarl te kry
Pringlebaai dis die plek wat ek ingedagte het. Vriend van my had n huis daar gehad. Hulle was heel happy daar, en hy moes gereeld lughawe toe en die afstand het nie gepla. Wind kan glo party dae bietjie fluks wees.
info@dustriders.co.za
www.dustriders.co.za

Offline ClimbingTurtle

• Forum Vendor
  • Grey hound
  • Bike: BMW (all models)
  • Give It Horns - Save Our Rhino's
    • Majita Tool Supplies
« Reply #139 on: March 11, 2021, 10:18:28 am »

@ClimbingTurtle what's wrong with Fish Hoek? I have very fond memories of my childhood holidays there and still go for a drive through and stop at Brass Bell every time I am in CT.

OK - striking distance of Stellies - from FH in traffic, thats probably most of 2 hours, one way, and more from ST..... There is essentially only 2 roads in & out of the peninsula, (not counting Chapmans Peak), and the Naval Base makes sure the roads are kept full. If you need to be in Stellies, look in that direction and away from the coast - Gordons Bay, Somerset West (less wind here as well), or if you must be at the beach, Rooiels, Pringle Bay maybe? The road network in T was designed for half the traffic there is there now, just be aware!
www.majita.co.za - we sell tools!

"And if I knew I was going to be this thirsty, I would have drunk more last night"

2010 R1200GS Adventure SOLD - 2007 BMW G650x  - 2001 F650GS Dak SOLD - 1981 XT500 - 1980 XT500 - Gone to Mud Island for a better life with Roadcat the Lordly, Keeper of the Mead...!