Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: DIE VISARENDE SE PASPOORT SAGE !!!  (Read 1716 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline MegaPix

Re: DIE VISARENDE SE PASPOORT SAGE !!!
« Reply #40 on: March 16, 2021, 03:59:36 pm »
Maak daai paaie en pics my so lus vir ry

Kom die 2015 memories terug.

Ek ry verder saam
Kobus Schoeman
www.ksphoto.co.za
Highveld, CENTURION 
Bike:  First ever - Big Boy 200  XTG, KLR 650, latest buy... Suzuki DL650 V Strom ***SOLD***

The following users thanked this post: Vis Arend

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #41 on: March 16, 2021, 04:27:24 pm »
Nou is dit nie n teken dat julle na die BESKAWING moet trek nie :ricky: :ricky:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline punisher

• DILLIGAF
  • Grey hound
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #42 on: March 16, 2021, 05:30:27 pm »
sjoe , dis n baaie lekkerrrrrrrrrrrrrr  report die

daai vrou van jou ry jou in die grond in boet

just wanna have fun , and ride ... and ....... ride

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Grey hound
  • Bike: Honda CRF-250 Rally
« Reply #43 on: March 16, 2021, 08:15:52 pm »
Nou is dit nie n teken dat julle na die BESKAWING moet trek nie :ricky: :ricky:

En dan, as ek in die beskawing bly waarnnatoe ry ek dan?   :patch: :peepwall: :biggrin:
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L - Sold,   Honda CRF250Rally back in the stable,   BMW K1200LT.

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #44 on: March 16, 2021, 08:16:51 pm »

Sien so, weet nie waar kry sy die tweede asem vandaan nie.   :biggrin:
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L - Sold,   Honda CRF250Rally back in the stable,   BMW K1200LT.

Offline Mev Vis Arend

« Reply #45 on: March 16, 2021, 08:22:23 pm »

Sien so, weet nie waar kry sy die tweede asem vandaan nie.   :biggrin:

Bettie maak my voel asof ek weer 16 is  :biggrin:
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline roxenz

• rocks make sense
  • Grey hound
  • cheerful yesterdays and confident tomorrows
« Reply #46 on: March 16, 2021, 08:30:06 pm »
Julle se ryery, en die mense se juigery oor die CRF300L het my nou al halfpad oortuig om die 1200 te verkoop en 'n 300 te kry...   :patch:

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #47 on: March 16, 2021, 08:44:02 pm »
Julle se ryery, en die mense se juigery oor die CRF300L het my nou al halfpad oortuig om die 1200 te verkoop en 'n 300 te kry...   :patch:

As die 300 die helfte so goed is soos hulle se, sal jy nie spyt wees nie.  Hou die rr dop, ek sal more baie mense verras oor hoe "capable" die 250's is.   :biggrin: 

Ek en Nannie gaan nog lang trips doen met die 250's.  Ons is met volle vaart terug.   :deal:

Offline Neo_za

« Reply #48 on: March 16, 2021, 10:44:32 pm »
As ek daai 2 fietse so langs mekaar sien dan dink ek die Rally sou baie mooi met goue of silwer wiele gelyk het.  Maar hoe dit ookal sy, daai 250s lyk na die regte wapen vir die stryd.

Ons geniet hulle verskriklik baie, ek glo nie ek sal ooit weer groot gaan nie.  Hulle doen hul ding en is so maklik hanteerbaar.  Grondpad, teerpad, moeilike pad, dit voel dieselfde.   :thumleft:  As jy egter 'n spoedvraat is en 130km'h en meer wil ry gaan die outjies nie vir jou werk nie.  Daarvoor het ek die padfietsie.   :biggrin:

Lang paaie op klein fietse....min ritte is lekkerder. Dankie vir die deel :thumleft:

Offline Oshkosh

« Reply #49 on: March 16, 2021, 11:34:50 pm »
Nice One Mr & Mrs VisA realy enjoyed the RR !!
Great Stuff!!  :thumleft: :thumleft:
2017 R1200RS SPORT F#ck Me what an Animal!
2010 R1200GS ADV "The Comfy Chair with GRUNT"(SOLD)
2012 R1200RT "The Wife's Little Tourer"

Offline Dutchman81

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #50 on: March 17, 2021, 01:45:54 am »
Dit is mos hoe dit gedoen word ja, mooi een oom Vis en tannie Vis

Sent from my I3312 using Tapatalk

2008 Klr650
2008 R1200GS Adv
''In the end , its not going to matter how many breaths you took , but how many moments took your breath away.''

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #51 on: March 17, 2021, 04:33:56 am »
As ek daai 2 fietse so langs mekaar sien dan dink ek die Rally sou baie mooi met goue of silwer wiele gelyk het.  Maar hoe dit ookal sy, daai 250s lyk na die regte wapen vir die stryd.

Ons geniet hulle verskriklik baie, ek glo nie ek sal ooit weer groot gaan nie.  Hulle doen hul ding en is so maklik hanteerbaar.  Grondpad, teerpad, moeilike pad, dit voel dieselfde.   :thumleft:  As jy egter 'n spoedvraat is en 130km'h en meer wil ry gaan die outjies nie vir jou werk nie.  Daarvoor het ek die padfietsie.   :biggrin:

Lang paaie op klein fietse....min ritte is lekkerder. Dankie vir die deel :thumleft:

So waar, het ons ook agtergekom.   :biggrin:

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #52 on: March 17, 2021, 05:35:04 am »
Dag 3

Die dag was uitgesit indien gister nie glad verloop het nie, maar als het goed afgegaan. 

Ons kontak Jan, @Heimer en Martina en nooi hulle vir n brekkie in die dorp. 
Ons ontmoet net so na 9 en gesels te lekker en geniet n moerse lekker brekkie. 
Ons word sommer daai tyd genooi vir aandete.  Ek aanvaar maar weet ek maak n fout, want more is ons weer op die fietse en ons ry n nuwe vreemde grondpad wat ek nie ken nie.  Maar hoe sal ek dan nou nee se, hulle is sulke gawe mense. 

Jan kom tel ons nogal op by die gastehuis.  Ons kuier te lekker en vergeet amper om te eet.  Einde ten laaste eet ons Martina se lekker aandete.  Ons praat nog so bietjie nonsiens na ete en Jan vat ons terug.

Ons is so middernag bed toe.  Ek sal nou nie se ek het geslaap nie, sal dit meer dronk gel noem.    :eek7:

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #53 on: March 17, 2021, 05:44:48 am »
Dag 4

Ek en die vrou het beide gisteraand sleg geslaap.  Ek was al 3 uur wakker toe die muskiete besig was om my lewendig op te vreet.  Hulle het gestoei om my vrou weg te dra.  Ons het nog probeer om verder te slaap maar teen 4 uur toe gee ek op.  Ons het koffie gemaak en stadig aan beginne oppak.  Teen half sewe toe ek die bike pak, voel ek reen druppels val.  Ek kyk die wereld so en sien die wolke oos van ons lyk kwaad en donker.  Dis die rigting waarnatoe ons oppad is.  Ek is tog nie lus om snot grondpad met die lyf van my te ry nie.  Ek kyk die vrou so en sy se sommer reguit, gaan ons teerpad ry na Willowmore.  Ek stry nie met my vrou nie, ons pak en maak n draai by die vulstasie.  Ek pomp die 250s se bande kliphard vir die teerpad.  Ons moet nou maar net tot by Jansenville kom en rusplek soek.  Dit was ons oorspronklike beplanning om in elkgeval oor te laap en dan die volgende dag, Vrydag) tuis te wees. Ek het so paar intersante grondpaaie ingedagte gehad, maar dis nou eers van die baan af.   

Sewe uur is ons op die pad na Klaarstroom, die wind pla maar dit reen darem nog nie, maar dis moer koud.  By Klaarstroom stop ons en trek weer die reenjasbaadtjies aan.  Ons moet deur Meringpoort na de Rust vir Petrol.  Terwyl ons baadtjies aantrek kyk ek weer so na die vrou se kant en sy se, Gaan ons deurry huistoe.  Ek weet nie of my vrou weet nie, dis amper 700km ver, maar soos ek genoem het, ek stry nie met my vrou nie. 

Elkeen eet gou n energie stafie en ons glip, oppad huistoe. 

Meiringspoort in en dit reen, en dit reen sommer goed.  Die pad is sopnat en dis mistig en die wind druk van voor en dwars deur die poort.  Die wind ruk die klein 250s heen en weer, ons sukkel om hulle in ons laan te hou.  Dit vat ons meer as n halfuur, seker nader aan n driekwartuur, om net deur Meiringspoort te kom.  Ons bene is sopnat en ons hande is yskoud. 

Ons stop by die vulstasie in de Rust, maak vol en vat die pad Willowmore toe.  Dit bly reen en dis mistig en die wind wil ons nie los nie, hy waai hier van regs dwars se kant.  Maar ons hou die fietse so teen 110km/h, GPS spoed.  Ek kry nie eens gestop om te rook nie, dis te nat. 

Toe ons uiteindelik Willowmore bereik raak dit beter, die reen hou op en die wind waai, maar gelukkig die keer van agter.  Ons moet later briek aandraai soos die wind die 250s stoot. 

Hier is so een of twee fotos, dis al wat behoorlik uitgekom het.

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #54 on: March 17, 2021, 05:46:44 am »
Ons bereik Steytlerville en ek sien ons is vroeer as wat ek verwag het. 

Ons stop by Die Rooi Malva en bestel n warm beker koffie en n brekkie.  Dis die lekkerste hamburger wat ek in n lang tyd geeet het.  Ek sal beslis weer daar stop.  Voor ons vertrek koop ons n lekker vars gebakte anysbeskuit broodtjie, doeksag.  Hy kry plek in die top box.

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #55 on: March 17, 2021, 05:52:11 am »
Ons is met hernude krag en energie weer op die pad, ons het ges as ons in die omgewing van 1 uur in Kirkwood is dan druk ons defnitief deur huis toe.  Ons is net so na 12 in Kirkwood, ons stop en gooi weer petrol, die behoort ons deur te vat huistoe wat ongeveer nog so 300km ver is.

Dis nou lekker warm en die baadtjies kom af en word gebre.  Ons trek weg en Addo is agter ons.  Tussen Patterson en die N2 is so 16km grondpad wat oor die algemeen bitter sleg is.  Ons is al aan die moegkant en ek het nie lus om bande nou af te blaas en net 16km verder weer op te pomp nie.  Die bande is agter 2.8bar en voor 2.5, flippen hard vir sulke klein bikes.  Ons pak die grondpad aan maar dit n geskud en ons verloor tanne en brille.  Aan die einde van die 16km is ons gatvol en ons stop, ek rook 2 sigarette en skep asem.  Nog n energie stafie word geeet.  Dis nou nog net omtrent 170km dan is ons tuis.

Ons is op die N2, verkeer is druk en ek sien weer die wolke is swaar doer ver voorentoe.  Dit raak kouer en so 40km voor Grahamstad stop ons, die baadtjies kom weer uit en aan.  Ook net betyds, toe ons daar wegtrek toe ry ons in die reen in.  Grahamstad tel die wind weer op en net na Grahamstad is die mis dik, jy kan niks voor jou sien nie.  Ons ry skaars 60km/h.  Ek ry met flikkerligte  aan, die vrou volg net my fiets se agterlig en flikkerligte.  Ek ry amper in n donner voor my in n kar wat in die mis, sonder ligte ry, agterop die venster n moerse groot rooi letter L geplak.  Fok weet jy. 

So 30km anderkant Grahamstad raak die mis beter maar dit sous.  Ons is weer sopnat van die heupe af ondertoe.  So ry ons heelpad in die reen, dis net die mis wat beter en slegter raak.  Die laaste 120km sukkel ons aan deur die mis en reen, maar ons kla nie, die wereld het die reen nodig.  Hier by tien voor 5 stop ons by die huis in King Williams Town.  Baie gelukkig om veilig te wees en baie happy om my dierekinners te sien. 

Ons klim van die bikes af, ons bene voel soos jellie, maar niks wat n warm stort nie kan uitsorteer nie. 

677Km vir die dag in mislike weer, na n lekker stort en n regmaker in die hand en paspoorte wat oppad is, sit ons tuis met n groot smile op ons gesigte.    Nou wag ons net vir die SMS om te se ons kan die paspoorte gaan afhaal.   

Nodeloos om te s, ons het darem lekker en muskietloos geslaap die aand.   :biggrin:
« Last Edit: March 17, 2021, 05:52:37 am by Vis Arend »

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #56 on: March 17, 2021, 06:05:30 am »
En soos ek gister besig was om die rr te skryf kry ek 'n SMS van "Home Affairs", Passport ready for collection.   :biggrin: 

Die trip was virseker die moeite werd, ons paspoorte is hernu en ons het tyd in die saal gekry, iets wat ons bitter nodig gehad het.  Die hele rit het ongelukkig nie verloop soos beplan nie, maar dis hoe dit is.  Dit beteken maar net ons moet weer terug en die paaie wat ons gemis het, gaan soek en doen. 

Ons is seker volgende week weer oppad om die paspoorte te gaan afhaal, maar die keer span ons die groot K1200LT in.  Ons het in elk geval besigheid in die Kaap, so ons sal so met die verbygaan die paspoorte optel. 

Vir die wie gevra het, JA, Prince Albert se Binnelandse Sake is in my boeke tops.  Hulle personeel is baie vriendelike en behulpsaam.  Ek weet waar ek van nou af my paspoorte gaan hernu.   :thumleft: 

Dankie vir die saamry en kommentaar.   :deal: :thumleft: 

DIE VISARENDE

Offline Black_Hawk

• BackroadRiderZA
  • Race Dog
  • Bike: BMW F800GS
  • Follow our blog: https://mytownsatoz.wordpress.com
    • My Towns A to Z
« Reply #57 on: March 17, 2021, 06:47:16 am »
Baie dankie vir die deel van julle avontuur en vir al die mooi foto's.  :thumleft:

Ek dink ek en vroulief moet ook so dag of twee se verlof insit en ons paspoorte by Prins ALbert gaan hernu. Dis nou mos 'n goeie verskoning (nie dat ons een nodig het nie) om op 'n bike trip te gaan. Ons het mos nou van 'n betroubare bron verneem dat die diens by Prins ALbert se binnelandse sake goed en baie spoedig is  ;)
Follow our blog: https://mytownsatoz.wordpress.com

2010 F650GS (Sold), 2009 BMW F800GS, 2002 BMW F650GS (Sold), 1982 Honda XR200R, 1983 Honda XL600R

Offline Vis Arend

• Grey hound
« Reply #58 on: March 17, 2021, 07:18:29 am »
Baie dankie vir die deel van julle avontuur en vir al die mooi foto's.  :thumleft:

Ek dink ek en vroulief moet ook so dag of twee se verlof insit en ons paspoorte by Prins ALbert gaan hernu. Dis nou mos 'n goeie verskoning (nie dat ons een nodig het nie) om op 'n bike trip te gaan. Ons het mos nou van 'n betroubare bron verneem dat die diens by Prins ALbert se binnelandse sake goed en baie spoedig is  ;)

Dankie BH.   :thumleft:

Julle sal nie spyt wees nie, ons was werklik verras gewees oor hulle diens.  Ek beveel hulle aan, julle bike trip sal lekker wees.   :biggrin:

The following users thanked this post: Black_Hawk

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #59 on: March 17, 2021, 07:51:33 am »
 Volgens my is Riversdal op die pad terug van die Kaap :laughing4:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600