Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Comfortable next boot - knowledgeable owners input please  (Read 917 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LouisXander

• Elephant fighter
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • Old man with Elephantine motorcycle
Re: Comfortable next boot - knowledgeable owners input please
« Reply #20 on: August 30, 2021, 08:12:03 am »
My huidige Forma Adventure boots is seker nie die mooiste en bied ook nie die beste enkel beskerming nie, maar hulle is so gemaklik soos tekkies.

https://motohut.co.za/product/foradv/
Ek het gevind daardie een spesifiek se sole hou nie op agressiewe pegs nie
Don't dress for the ride, dress for the fall!

Offline Tampan

« Reply #21 on: August 30, 2021, 08:36:44 am »
My huidige Forma Adventure boots is seker nie die mooiste en bied ook nie die beste enkel beskerming nie, maar hulle is so gemaklik soos tekkies.

https://motohut.co.za/product/foradv/
Ek het gevind daardie een spesifiek se sole hou nie op agressiewe pegs nie

Ek stem. Ek trap my regter boot op sy haak  as ek hom uittrek en die sool kom los waar ek hom trap. Hulle is baie sag en ek glo dis hoekem hulle so gemaklik is.
Ek dink die Terrain TX sal 'n baie sterker sool het, maar ek weet nie hoe gemaklik hy sal wees nie? Redelike goeie reviews op die net.

Offline Dwerg

• Bachelor Dog
  • Bike: Triumph 900 Scrambler
    • Wise Web Worx
« Reply #22 on: August 30, 2021, 08:39:49 am »
Ek het 'n stel van hierdie en hulle werk goed vir my. Gemaklik en ok beskerming, verbasend goed geprys. As ek rof gaan ry dra ek my SG12s

http://www.bavarianmc.co.za/online-shop/rider-gear/boots/venture-grip-boots-15988
Previous: KTM 690R, 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline Nimmo

• Let your regrets not be the things you did not do.
  • Race Dog
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #23 on: August 30, 2021, 09:11:19 am »
Ek het 'n stel van hierdie en hulle werk goed vir my. Gemaklik en ok beskerming, verbasend goed geprys. As ek rof gaan ry dra ek my SG12s

http://www.bavarianmc.co.za/online-shop/rider-gear/boots/venture-grip-boots-15988

Jip, hulle is baie boot vir min geld - op die nuwe Sidi's het hulle die boonste clips weggevat en net die velcro "comb-over" deel gelos - ek hou van die clips tot bo  :thumleft:
Is nes die Gaerne Oil's net goedkoper
CT110,XT250,CX500,R100RS,ZZR400,DR650RS,XT350,K100RS,R1100RS,R1100S,K1200RS,XT350,R1100GS,F650GS,F800GS,XL200,TW200, HP2, KTM 990  :amazon:
Sunset Chalets 082 493 8814

NIMMOíS Ride Reports

Offline LouisXander

• Elephant fighter
  • Bachelor Dog
« Reply #24 on: August 30, 2021, 09:13:49 am »
Like ook die boonste clip. Maar as jy jou broek oor jou boots dra kanselleer hy dit darem uit.

Online Blikkies1

« Reply #25 on: August 30, 2021, 09:17:26 am »
I would look at whatever's comfortable that comes with the ankle cuff setup.
It's the end of the road as we know it and I feel fine.

Offline Etienne2T

• Mr.
  • Bachelor Dog
« Reply #26 on: August 30, 2021, 09:25:47 am »
Like anything in any sport it's very subjective, here's my 2c -

I as many other started in "Hi tec" boots, then migrated to entry level MX boots, when I was on a tighter budget I rode Alpinestar Tech 3's which resulted in the below images and having relearn how to walk and live with this injury forever now.

Directly after I went to the TCX Comp boots, something with a proper hinge and bootie system, paired with POD knee braces I rode this setup for 10 something years. Recently when I started riding again I went for the Leatt 4.5, I've found them to be a very fair compromise and in the middle of the budget range, comfort is fine, you're on a bike not walking in the mountains looking at flowers.

Keep in mind on the bike comfort is different to walking comfort

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #27 on: August 30, 2021, 10:03:57 am »
Ek raak sommer naar op my maag as ek daai fotos kyk @Etienne2T.  My Sidi Discovery stewels is baie gemaklik en ek dra hulle nou amper 13 jaar, kwaliteit is 100%.  Ek het ook 'n halwe oog op 'n nuwe stel so hou diť fred dop.
If youth but knew...if age but could.

Henri Estienne

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #28 on: August 30, 2021, 10:07:45 am »
Regte egte stewels met goeie ondersteuning is vir my vrek ongemaklik, my enkels en kuite voel amper asof ek reeds in 'n ongeluk betrokke was. Maar 'n erge enkelbesering kan die einde van normaal loop beteken.  Is daar iets wat 'n kompromie tussen gemak en beskerming bied teen 'n redelike prys.  @Tampan, daai Forma Terrain TX Enduro's waarin jy belangstel lyk vir my na 'n opsie.  Waar kan mens hulle gaan aaantrek voor mens koop?
« Last Edit: August 30, 2021, 10:08:59 am by Dorsland »

Henri Estienne

Offline Karoo Rider

• Race Dog
  • Bike: Honda CRF-1100L Africa Twin
« Reply #29 on: August 30, 2021, 10:34:50 am »
Etienne2T dink jy die Alpinestars Tech 3's was te lig in die broek? Ek het 'n paar en jy laat my nou worry.  BygesÍ, my skoonneef (kry mens so iets?) het onlangs teen lae spoed geval en sy enkel gebreek plus ligamente geskeur en hy't GS Pro boots gedra wat tog hoog aangeskrewe is.  Lyk my soos met enige beskermende kleredrag is die boots ook maar nie 'n waarborg nie, maar sekerlik 1000 keer beter as tekkies of safety boots.

Offline Roadhawg

« Reply #30 on: August 30, 2021, 10:39:31 am »
If you like your current Sidi's why not step it up to the Crossfires?  You can get the SRS versions that are much more streamlined and low profile than the regular soled ones.
I love my crossfire 2 SRS boots.

Stu
1290 SA-R

Offline ravingDIODE

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW F800GS
  • Armed Preacher
« Reply #31 on: August 30, 2021, 10:40:54 am »
Following keenly... I have Forma mid height adv boots, just started riding. My mom wants me to get boots with better protection.

I am now looking at either Leatt 4.5 or 5.5  or Sidi Adventure 2 or some Gaernes.. My max budget is R6-R7k.

Seems like the Leat 4.5 is a good trade off but hoping to get to the bike shops soon so I can fit the shoes. I am not worried much about hiking in them lol but I have a flat or wide foot, so need to find something that won't be too narrow and press on my feet while standing and riding.

Offline LouisXander

• Elephant fighter
  • Bachelor Dog
« Reply #32 on: August 30, 2021, 10:54:05 am »
Dit lyk befonk!!! :drif:

Offline Etienne2T

• Mr.
  • Bachelor Dog
« Reply #33 on: August 30, 2021, 11:00:13 am »
Etienne2T dink jy die Alpinestars Tech 3's was te lig in die broek? Ek het 'n paar en jy laat my nou worry.  BygesÍ, my skoonneef (kry mens so iets?) het onlangs teen lae spoed geval en sy enkel gebreek plus ligamente geskeur en hy't GS Pro boots gedra wat tog hoog aangeskrewe is.  Lyk my soos met enige beskermende kleredrag is die boots ook maar nie 'n waarborg nie, maar sekerlik 1000 keer beter as tekkies of safety boots.

Ek dink dis maar altyd subjective, ek kon tien teen een in tekkies of in Tech 10's dieselfde skade gehad het, ek het taamlik hard neer gebliksem offroad, maar die effek was n hele paar operasies, paar maande met daai X-fix, toe paar maande moon boot, toe nog n storie met so plastic mold so na 6 maande van nie loop moet die been weer van voor af leer loop, meer as n jaar geneem voor ek weer kon loop sonder n limp, so vir my neem ek eerder soveel as moontlik beskerming itv n full boot en knee brace setup. Die Tech 3's is baie "sag" om die enkel myne kon ek met die hand in druk, dus het ek gegaan na iets meer stewig na die skrik storie.

The following users thanked this post: Karoo Rider

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #34 on: August 30, 2021, 11:04:55 am »
If you like your current Sidi's why not step it up to the Crossfires?  You can get the SRS versions that are much more streamlined and low profile than the regular soled ones.

Those look like they give good ankle protection @Roadhawg.  hoiw comfortable are they?  I am not wild about the moulded soles but you say there is a model with stitched soles?  Any recommendation where to view and fit them?

Henri Estienne

Offline Roadhawg

« Reply #35 on: August 30, 2021, 11:21:40 am »

Those look like they give good ankle protection @Roadhawg.  hoiw comfortable are they?  I am not wild about the moulded soles but you say there is a model with stitched soles?  Any recommendation where to view and fit them?

It's a full on MX boot so really good protection I feel.  No booties, I just wear decent socks and they're pretty comfy.  I wouldnt want to go for a 5km hike in them, but they're wearable all day for me on a riding day.

The SRS is the sole like above (which is replaceable, it screws off) and then there is the regular version with a stitched sole and steel cap. 
Stu
1290 SA-R

The following users thanked this post: Dorsland

Offline Fuzzy Muzzy

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
« Reply #36 on: August 30, 2021, 11:49:13 am »
An important point to consider perhaps, is this; Are you racing MX?

If your answer is yes, buy MX boots.

If your answer is no, buy comfort.

Exactly the point. 30 years ago we wore tekkies, to each his own.
I have enjoyed the Sidiís Rainís more than my SG10 or 12ís hence looking for feedback on the above - know Formaís will also be mentioned at some stage. The new Sidiís have a bad reputation for soles coming loose - hence the move away from them.

100 000 SIDI's get sold.. 5 have problems with soles.. people jump brand  :laughing4: fair enough

I wear SG12's for my bush riding but Ican't wear them on my Africa Twin because the boots are actually too large and they hit the crash bars , so Im looking for a boot that is not so bulky, I was considering the Pro Forma but Im not convinced the protection is that good.. maybe im just being too harsh when comparing them to the SG12s

I am actually seriously considering SIDI.. im not phased by a handful of people on social media complaining.. every boot has someone complaining about them for some reason
Africa trip, Namibia, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania & Moz rr http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=61231.0

Offline sidetrack

• Keep it real, keep it a single
  • Gentleman Dog
  • *
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
« Reply #37 on: August 30, 2021, 11:49:47 am »
Dit lyk befonk!!! :drif:
Storm Trooper stewels
Little by little, one travels far
J.R.R Tolkien

Offline JacoM

« Reply #38 on: August 30, 2021, 11:51:10 am »
Ek het verlede jaar rond geshop om my afgeleefde Garne SG10 te vervang, en het veskillende brands vergelyk.
Die BMW Pro boots het aanloklik gelyk op prys, seker 50% van Gaerne of Sidi...net todat ek hulle gaan voel het.
Die BMW Pro's is bitter ver weg van MX boots. Ligter en baie sagter om die enkel/voet.
As jy MX tipe beveiliging soek, dink ek nie die BMW Pro is die regte keuse. Dit lyk wel soos MX boots.....
Al die brands het verskillende boots in verskillende prys punte.
Vir MX gerief, en vir 'n lang leeftyd moet die boot 'n enkel skarnier he..
My 2c's
Ek het toe vir die Gaerne SG12 gegaan en was nog nie een dag spyt

Offline Sheepman

« Reply #39 on: August 30, 2021, 11:55:37 am »
If MX boots are too uncomfortable for your adventure requirements, have a look at Alpinestars's Corozal Adventure Drystar boots  ;)