Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Comfortable next boot - knowledgeable owners input please  (Read 918 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amsterdam

• Race Dog
  • Bike: KTM 890 Adventure R Rally
Re: Comfortable next boot - knowledgeable owners input please
« Reply #40 on: August 30, 2021, 11:56:20 am »
After 8 years with my Sidi adventures I have just ordered a pair of the Leatt 5.5 Enduro boots.  Haven't ridden with them yet but the fit on trying them on was quite comfy.
KTM 500 XCW, Husqvarna 701, KTM 890 Rally

The following users thanked this post: Dorsland, ravingDIODE

Offline Slinte Mhaith

« Reply #41 on: August 30, 2021, 12:07:00 pm »
Nimmo,those Leatts is comfy, and protects.

It moves away from the more traditional look of the Gearnes below it but gives the same protection as said Gearnes.

I had Fox Comp5, many dissed it but it worked. As well as the Alpinestars Tech5 I think,looked the same, did MX and adv riding with them and they worked like a charm.

I see a lot more moulded sole boots nowadays. Less and less stitched on soles.

The Alpinestars I fitted was also very comfy boots but just did not fit my foot shape.

Offline Tampan

« Reply #42 on: August 30, 2021, 12:55:32 pm »
Regte egte stewels met goeie ondersteuning is vir my vrek ongemaklik, my enkels en kuite voel amper asof ek reeds in 'n ongeluk betrokke was. Maar 'n erge enkelbesering kan die einde van normaal loop beteken.  Is daar iets wat 'n kompromie tussen gemak en beskerming bied teen 'n redelike prys.  @Tampan, daai Forma Terrain TX Enduro's waarin jy belangstel lyk vir my na 'n opsie.  Waar kan mens hulle gaan aaantrek voor mens koop?

Johan, ek is nie seker of die motorfiets plekke in Bfn hulle in voorraad het nie? Ek gaan defnitief kyk as ek weer daar kom en sal laat weet.
Ek is maar bang om boots te koop wat ek nie aangepas het nie.

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #43 on: August 30, 2021, 01:12:15 pm »
Ek is ook so met enige klere of kletterpet.  Mt aanpas voor mens daai soort geld uitgee.  Ek sien gans en al te veel klerasie te koop wat f t groot f t klein is en nog nooit gedra is nie.

Hou ons op hoogte van daai boetse asseblief.  Hulle lyk na die ware jakob.
If youth but knew...if age but could.

Henri Estienne

Offline Grunder

• Race Dog
  • Bike: Honda XR250 Tornado
  • Maak 'n koffie
« Reply #44 on: August 30, 2021, 02:10:02 pm »
Regte egte stewels met goeie ondersteuning is vir my vrek ongemaklik, my enkels en kuite voel amper asof ek reeds in 'n ongeluk betrokke was. Maar 'n erge enkelbesering kan die einde van normaal loop beteken.  Is daar iets wat 'n kompromie tussen gemak en beskerming bied teen 'n redelike prys.  @Tampan, daai Forma Terrain TX Enduro's waarin jy belangstel lyk vir my na 'n opsie.  Waar kan mens hulle gaan aaantrek voor mens koop?

Johan, ek is nie seker of die motorfiets plekke in Bfn hulle in voorraad het nie? Ek gaan defnitief kyk as ek weer daar kom en sal laat weet.
Ek kan vir jul by safari 4x4 en nog plek of twee loer of hul het.
the Truth will offend at first

The following users thanked this post: Dorsland

Offline Tampan

« Reply #45 on: August 30, 2021, 02:31:31 pm »

Ek kan vir jul by safari 4x4 en nog plek of twee loer of hul het.

Baie dankie Grunder, dit sal baie waardeer word!  :thumleft:

Offline the ruffian

« Reply #46 on: August 30, 2021, 05:03:28 pm »
I have a pair of full-length Formas that I got from @roxenz on this forum ( for free!). Amazing comfort ( done several 10-12 hour days in them recently).

I used to have shorties ( ie mid-length) and I kept klapping my shin on my foot pegs when coming short on technical stuff (Not so with the Formas ...) , so I would caution you to go longer rather than shorter.

The following users thanked this post: roxenz

Offline Ragbert

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
  • It's never to late!
« Reply #47 on: August 30, 2021, 05:27:27 pm »
Ek het die Freestyle stewels vir 2.5 jaar elke werksdag gedra, gemaaklik en pas by kantoor drag, as jy nie 'n manelpak dra nie.  :glasses7: Kan gemaklike afstande loop en dit lyk nie asof jy vir die Dakar wil kwalifiseer nie.
Met my haas-insident het dit my voete beskerm, slegs ligmente gekneus nadat die fiets op my regter been gepletter het. Die ketting het deur die kant van die sool gegrou maar nie deur die leer nie. Dit is nie waterdig nie, so moenie die Vaalrivier deur stap en kla dit lek nie. Voete sweet ook nie soos 'n oorgewig beroeps atleet wat weer begin oefen vir sy "come back" nie. :naka:
Vir elke dag dra sal ek dit sterk aanbeveel. :headbang:

Vir meer tegniese ritte gebruik ek MX boots......2 dinge wat jy nie met hulle doen nie...1. Jy stoot nie 'n bike nie......2. Jy ry tot by die bier!!!
BMW F650GS Dakar '03

Offline ravingDIODE

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW F800GS
  • Armed Preacher
« Reply #48 on: August 30, 2021, 06:02:29 pm »
After reading this thread all day, I went off to Ace Sports, Bike Kings and Trac-Mac this afternoon.

The Leatt 4.5 is quite comfy compared to the other mx boots, but it started hurting the bridge of my foot while I stood there staring at the other boots.

Ace didn't have the Sidi Adventure 2's in my size.

At Bike Kings I tried the Leatt and Fox boots. The Leatt hurt a tad as mentioned. The fox was very comfortable but felt like one big foam padded shoe with not much support.

I went to Trac-Mac and tried on the Sidi Adventure 2's. Hot damn they are comfortable. The inside of the bottom of the shoe feels like I put on a well made pair of office leather shoes. But it was just over R8k.

Then I saw the Sidi x-3 MX / Enduro boots. It was listed at R6600. They were just as comfortable for me as the Adventure 2's, albeit the boot comes up higher and has 4x clips instead of the 2+velcro from the adventure 2's.

I felt it was a good mix between offroad and adventure. Got some discount and paid R6000 for the shoes. I see Ace has them listed for R8 000 online though.

Looking forward to riding in them now  :laughing4:

https://www.acesports.co.za/products/sidi-x-3-enduro-boots

Offline Nimmo

• Let your regrets not be the things you did not do.
  • Race Dog
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #49 on: August 30, 2021, 06:53:25 pm »
After reading this thread all day, I went off to Ace Sports, Bike Kings and Trac-Mac this afternoon.

The Leatt 4.5 is quite comfy compared to the other mx boots, but it started hurting the bridge of my foot while I stood there staring at the other boots.

Ace didn't have the Sidi Adventure 2's in my size.

At Bike Kings I tried the Leatt and Fox boots. The Leatt hurt a tad as mentioned. The fox was very comfortable but felt like one big foam padded shoe with not much support.

I went to Trac-Mac and tried on the Sidi Adventure 2's. Hot damn they are comfortable. The inside of the bottom of the shoe feels like I put on a well made pair of office leather shoes. But it was just over R8k.

Then I saw the Sidi x-3 MX / Enduro boots. It was listed at R6600. They were just as comfortable for me as the Adventure 2's, albeit the boot comes up higher and has 4x clips instead of the 2+velcro from the adventure 2's.

I felt it was a good mix between offroad and adventure. Got some discount and paid R6000 for the shoes. I see Ace has them listed for R8 000 online though.

Looking forward to riding in them now  :laughing4:

https://www.acesports.co.za/products/sidi-x-3-enduro-boots

@ravingDIODE

Thanks for the effort, even if you did it for yourself  :pot: :pot:.
It gives me some broader perspective

THX

CT110,XT250,CX500,R100RS,ZZR400,DR650RS,XT350,K100RS,R1100RS,R1100S,K1200RS,XT350,R1100GS,F650GS,F800GS,XL200,TW200, HP2, KTM 990  :amazon:
Sunset Chalets 082 493 8814

NIMMOS Ride Reports

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #50 on: August 30, 2021, 07:10:04 pm »
Ek het die Freestyle stewels vir 2.5 jaar elke werksdag gedra, gemaaklik en pas by kantoor drag, as jy nie 'n manelpak dra nie.  :glasses7: Kan gemaklike afstande loop en dit lyk nie asof jy vir die Dakar wil kwalifiseer nie.
Met my haas-insident het dit my voete beskerm, slegs ligmente gekneus nadat die fiets op my regter been gepletter het. Die ketting het deur die kant van die sool gegrou maar nie deur die leer nie. Dit is nie waterdig nie, so moenie die Vaalrivier deur stap en kla dit lek nie. Voete sweet ook nie soos 'n oorgewig beroeps atleet wat weer begin oefen vir sy "come back" nie. :naka:

Vir meer tegniese ritte gebruik ek MX boots......2 dinge wat jy nie met hulle doen nie...1. Jy stoot nie 'n bike nie......2. Jy ry tot by die bier!!!

Ry jy 'n Harley?  :peepwall: :lol8:

Henri Estienne

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #51 on: August 30, 2021, 07:18:20 pm »

As ek die boots so kyk, lyk dit eerder of meeste ouens hier op YZ250's is.

Offline LouisXander

• Elephant fighter
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • Old man with Elephantine motorcycle
« Reply #52 on: August 30, 2021, 07:27:20 pm »
Nee, ons ry ons 1150gsa's soos yz250's......

Ons het n sterk skoene nodig!!!
Don't dress for the ride, dress for the fall!

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #53 on: August 30, 2021, 07:40:30 pm »
Kry vir jou 2 stelle army boetse. Hulle is goedkoop. Jy gaan nog kleingeld oor h vir 'n mooi kroom meccano stellasie in jou enkel as jy neer gemoer het.

Henri Estienne

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #54 on: August 30, 2021, 09:01:44 pm »
Kry vir jou 2 stelle army boetse. Hulle is goedkoop. Jy gaan nog kleingeld oor h vir 'n mooi kroom meccano stellasie in jou enkel as jy neer gemoer het.

Ek het vir 21 maande van my vinnigste ryery ooit op n motorfiets gedoen in daai army boetse. Ons was n klomp ouens. Niks fout met daai boetse nie.

Offline voorvel

• aka dirtWarp
  • Race Dog
  • I crash like a champ!
« Reply #55 on: August 30, 2021, 11:17:52 pm »
Etienne2T dink jy die Alpinestars Tech 3's was te lig in die broek? Ek het 'n paar en jy laat my nou worry.  Byges, my skoonneef (kry mens so iets?) het onlangs teen lae spoed geval en sy enkel gebreek plus ligamente geskeur en hy't GS Pro boots gedra wat tog hoog aangeskrewe is.  Lyk my soos met enige beskermende kleredrag is die boots ook maar nie 'n waarborg nie, maar sekerlik 1000 keer beter as tekkies of safety boots.

Ja ek worry nou sommer ook oor daai RevIt's van my.

Ek moet saamstem, the crossfire 2 is vir 'n MX boot, baie gemaklik. Selfs 8 jaar later, is myne nog bleddie mooi en net so tight soos ek hul onthou.
Baie goeie kwaliteit wat jare lank met jou saam gaan.

My advies is spaar en koop een maal goeie boots wat jou jare lank plesier gee.

Ek't lekker hard geplak op Penge; my 525 het in 'n boom gehang, en my crossfire's en ek was in 1 stuk  >:D
« Last Edit: August 30, 2021, 11:19:58 pm by voorvel »

Offline Tampan

« Reply #56 on: August 31, 2021, 08:12:38 am »
These also look like a viable option:

https://www.formaboots.com/en/prodotto/terra-evo/

Offline Ragbert

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
  • It's never to late!
« Reply #57 on: August 31, 2021, 09:16:23 am »

[/quote]

Nee, nog nie!  8)
Ek trek net pletterproteksie aan dienooreenkomstig my rit vir die dag. Met MX stewels kon ek nie die trappe op loop nie :biggrin:
BMW F650GS Dakar '03

Offline Bordercollie

« Reply #58 on: August 31, 2021, 10:59:35 am »
As little as possible Velcro fasteners, noting more irritating than stopping frequently to re-fasten Velcro .straps & flaps.

Offline voorvel

• aka dirtWarp
  • Race Dog
  • I crash like a champ!
« Reply #59 on: September 04, 2021, 09:57:49 am »