Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: "Willehonnehok"  (Read 1008 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Windmaker

• Puppy
  • *
  • Bike: KTM 990 Adventure
"Willehonnehok"
« on: January 23, 2009, 11:56:54 am »
Nou soek ek raad, voorstelle ens.  Souties, jammer, ek dink te stadig in Engels. 

Ek het gister 'n idee gekry, wil weet of dit sal werk.  Ek soek kommentaar en raad.  Ek is in die middel van Ceres, teen die hoofstraat, teen die rivier en onder mooi groot akkerbome.  Hier is 'n nuwe lapatjie en 'n nuutgeboude gebou bo-op 'n garage met 'n mooi uitsig.  My plan was om 'n kantoor daar in te rig, tensy hierdie plan kan werk. 

Meeste van julle weet Ceres le aan die begin van 'n paradys van grondpaaie.  Cederberge, Karoo, Oasis, Middelpos, Sutherland ens.  My idee is dat die ouens van bv. die Kaap af op 'n Vrydagmiddag wegspring tot in Ceres, of op 'n Saterdag-oggend tot in Ceres kom.  Jy't basies net 'n slaapsak en 'n paar kleertjies nodig wat jy dan in die Willehonnehok kom neersit.  Jy kry gou 'n vleisie en 'n drinkdingetjie in die dorp vir die aand, sit dit hier in die koelkamer en tackle dan die grondpaaie vir die dag met 'n fiets sonder enige bagasie.  Die aand is jy terug en braai saam met jou pelle, of besoek die local pubs.

Die idee is dat jy goedkoop, maar gerieflik slaap, nie tent opslaan of nie nodig het om in 'n hotel of gastehuis in te boek nie.  Alles wat 'n man nodig het moet hier wees.

Dan rig ek die plek in met 12 tot 15 beddens met matrasse, badkamer met genoeg warm water, tafels en stoele  en wat nog.  Eenvoudig, met die nodigste.  Verder sal hier genoeg ys, hout(teen 'n prys, want party manne sal weer heelnag vuur maak), glase en daai dinge wees.

Aan die anderkant kan dit net 'n oornagplek wees vir ouens op langer trips op pad Kaap toe.  Whatever.

Laat weet asb. wat julle dink, miskien het iemand 'n heel ander, maar beter idee.  Die plek is hier, gee voorstelle.

Windmaker.
« Last Edit: January 23, 2009, 12:44:47 pm by Windmaker »

Offline Bus

• 'Tsek!!!
  • Race Dog
  • Bike: Husaberg (all models)
  • Fokken Main Moegoe
Re: "Willehonnehok"
« Reply #1 on: January 23, 2009, 01:35:42 pm »
Ek dink ek praat vir 'n klomp ouens as ek sĂȘ: "Befok!!!"
Maak soos Dr Phil sê: "Hou op om 'n do0s te wees..."

Plore

• Guest
« Reply #2 on: January 23, 2009, 01:41:59 pm »
Alternatiewe drink plek vir Kriges op `n vrydag.Dan bly jy sommer oor en mamma kan nie raas nie, want sy weet nie hoe gesuip jy was nie.

Offline Big H

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #3 on: January 23, 2009, 01:57:19 pm »
Klink great!

Sal dalk daar stop as ons aan die einde van Maart terugry van die Kaap af JHB toe.

Offline Eisbein

• Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • Kraaifontein Plugspanner!
    • Music Ramblings by a serial hobbyist
« Reply #4 on: January 23, 2009, 02:20:01 pm »
Ek dink ek praat vir 'n klomp ouens as ek sĂȘ: "Befok!!!"

+10000!
02/02/12 - RIP Glen - the Arrow of Elliot and the little man with the big heart that truly was larger than life.

You have touched us and left us better for having known you - even if it was only briefly.

For grabbing the moment and living the day It's been way too early that you were taken away

Offline I&horse

• You look like a
  • Race Dog
  • Bike: KTM 950 Adventure
  • was Andy 950
« Reply #5 on: January 23, 2009, 02:58:09 pm »
Goeie plan, maar dit mag dalk bietjie te naby aan die Kaap wees. As ek Cederberg doen verkies ek om daar te slaap.

my 2c

Klink na n nice pozzie, ek ken Ceres goed!!
Silence is golden...... Duct tape is silver

Everything works with smoke, if the smoke escapes, it stops working.

Offline tatoo

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 950 Adventure
  • He who has no goal to reach is already there?
    • Legally Armed Western Cape
« Reply #6 on: January 23, 2009, 03:17:45 pm »
Ek dink dis n great plan. Laat weet wat jou idee omtrent kostes per nag gaan wees.
Freedom just another word for nothing left to lose.

Offline Windmaker

• Puppy
  • *
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #7 on: January 23, 2009, 03:27:27 pm »
Ek dink dis n great plan. Laat weet wat jou idee omtrent kostes per nag gaan wees.

Ag ek weet nie.  Tussen R80 en R100 per kop miskien.

Offline Supervan

« Reply #8 on: January 23, 2009, 03:34:44 pm »

Meeste van julle weet Ceres le aan die begin van 'n paradys van grondpaaie.  Cederberge, Karoo, Oasis, Middelpos, Sutherland ens.  My idee is dat die ouens van bv. die Kaap af op 'n Vrydagmiddag wegspring tot in Ceres, of op 'n Saterdag-oggend tot in Ceres kom.  Jy't basies net 'n slaapsak en 'n paar kleertjies nodig wat jy dan in die Willehonnehok kom neersit.  Jy kry gou 'n vleisie en 'n drinkdingetjie in die dorp vir die aand, sit dit hier in die koelkamer en tackle dan die grondpaaie vir die dag met 'n fiets sonder enige bagasie.  Die aand is jy terug en braai saam met jou pelle, of besoek die local pubs.

*spits ore*  Jou idee klink goed selfs al is dit dan net vir my om hierdie grondpaaie te kom ry waarvan ek nie weet nie.
Freedom is directly proportional to risk.

Offline Hondsekierie

• Race Dog
  • Bike: KTM 950 SE
  • Away we go!!! Bikes: 690RFR, 950SE, 990Adv
« Reply #9 on: January 23, 2009, 11:10:45 pm »
PM my met jou kontakbesonderhede dan versprei ek die woord.

Ken daai area redelik goed maar jou voorstel klink na die regte opsie vir ons ouens met die bikes.

Ons gedra ons self altyd, sal nooit raas of stof maak en drink verkieslik water - bergwater as jy het ;)

Jokes aside - ek/ons/almal is ernstig

NB: Gautengers is volgens statistieke een van die mees ontwikkelde spesies en dus veilig vir die omgewing wat aangebied word vir eksplorasie
“There is a pleasure in the pathless woods,
There is a rapture on the lonely shore,
There is society, where none intrudes,
By the deep Sea, and music in its roar:
I love not Man the less, but Nature more"

Offline Trailrider

• Southern Cape
  • Bachelor Dog
  • Bike: Honda TransAlp XL700V
  • "Africa Twin Lite"
    • Trailrider