Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: 1985 XT600Z Tenere - Primary Carburetor Needle....  (Read 1892 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
Re: 1985 XT600Z Tenere - Primary Carburetor Needle....
« Reply #20 on: January 31, 2010, 10:35:02 am »
My XT550 het tussen 22 en 26km/l gehaal, amper elke keer die latter getal. Gebruik die 600 ook die dual carbs? Ek het die linkage op myne gestel dat die 2de carb net inskop op 90%> throttle, en ek glo dit het gehelp met die brandstofverbruik. Geen verskil in 'krag' nie, net bietjie stadiger spoed opgetel. YMMV
Dis dieselfde carb Wabbit.
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline WabbitKiLR

• Race Dog
  • Bike: AJS (all models)
« Reply #21 on: January 31, 2010, 11:07:08 am »
Cool, my XT staan in stukke so Albert PM my as jy nie regkom nie

Offline adelbert.champeon

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Ural (all models)
« Reply #22 on: February 25, 2010, 04:46:14 pm »
Almal,

Ek het agter gekom alle 25 jaar plus XT/TT vergassers is maar al redelik gesluit - veral die bewegende dele.  In die meeste gevalle werk dit om die naalde te laat sak en ietwat kleiner jetting in te sit. 
Myne werk tans goed as volg:
Prim jet = 105 (Yamaha), Sec Jet = 100 (Self gemaak), Beide naalde op 2de posisie van bo, maw een gesak, Air screw 2.5 draaie uit.  Intussen ook die Stator laat rewind en ander Pick-up ingesit.  Nuwe coil ook.  Tans nog net die tydketting vervang en nuwe 3AJ olie pomp insit en skoon olies, 'n paar gaskets, nuwe voor tyre ens. , dan is ek reg om Kenia toe te ry in Junie.

Groete,
Alla
Adventure is not outside a man, it is within....

Offline WabbitKiLR

• Race Dog
  • Bike: AJS (all models)
« Reply #23 on: February 25, 2010, 05:14:38 pm »
Het die XT carb toe gewerk? Snaaks dat jy so lean moet hardloop op die Primary jets ???

Offline adelbert.champeon

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Ural (all models)
« Reply #24 on: February 25, 2010, 07:26:31 pm »
ek dele gebruik ja - ja jy is reg - ver v 125 af!  Ek dmv my bike shop eienaar plaaslik met 'n ou wat hy ken gesels - toe die goed nuut was hy baie aan die goed gewerk ens ens.  Hy beweer in elk geval die XT600 het van die begin af te ryk geloop - en het ons aangeraai om baie leaner te gaan as begin punt - om ons al die hassle te spaar.  En ja hy was reg.  Die een groot element wat ek ook nie genoem het nie is ook dat die tipe bikes se std exhausts nie meer bestaan nie - en alle aftermarket tipes maar redelik free-flow is - en verder die lugfilters - dus die vergassing is verseker ook nie meer soos toe nie.  Al wat werk is kry die bike dat hy smooth loop, en ry dan hele end en doen plug toets om seker te maak alles is soos wat dit klink.... :mwink:
Adventure is not outside a man, it is within....

Offline petri oosthuizen

« Reply #25 on: July 06, 2020, 11:19:51 pm »
ek dele gebruik ja - ja jy is reg - ver v 125 af!  Ek dmv my bike shop eienaar plaaslik met 'n ou wat hy ken gesels - toe die goed nuut was hy baie aan die goed gewerk ens ens.  Hy beweer in elk geval die XT600 het van die begin af te ryk geloop - en het ons aangeraai om baie leaner te gaan as begin punt - om ons al die hassle te spaar.  En ja hy was reg.  Die een groot element wat ek ook nie genoem het nie is ook dat die tipe bikes se std exhausts nie meer bestaan nie - en alle aftermarket tipes maar redelik free-flow is - en verder die lugfilters - dus die vergassing is verseker ook nie meer soos toe nie.  Al wat werk is kry die bike dat hy smooth loop, en ry dan hele end en doen plug toets om seker te maak alles is soos wat dit klink.... :mwink:

Old Thread

But a very valuable one to me - THANKS :thumleft:
XT 600 Tenere