Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: West Coast/Namibia/Cederberg Tour (whole trip updated)  (Read 2035 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Chunky

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
Re: West Coast/Namibia/Cederberg Tour (whole trip updated)
« Reply #20 on: August 30, 2009, 07:48:45 pm »
Thanx for sharing a very nice RR. It must have been fun with a group like that.
Hoe rooier
Hoe mooier
Hoe kaaler jonker
Hoe mooier pronker

Offline Gee S

« Reply #21 on: August 30, 2009, 08:59:52 pm »
Very cool RR.
All that wander are not lost

Offline Sallie

• Newbie
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #22 on: August 31, 2009, 12:02:04 am »
To HP, Milady and Generaal, a thousand thank-you's for a magnificent trip.  You treated us like royalty, spoilt us silly at the camp sites, served up "konings Kos" - (2 Kudu steak braais would be lekker next time.....) -as would 2 of those delicious fish braais. Generaal, thanks for all of your hard work, it did not go unnoticed nor unnappreciated.  The roads were great, the places we visited even better, and even the tough parts between Wupperthal and Eselbank were fun.  The whole atmosphere was one of fun and enjoyment and even though there was a bit if difficulty and worry, the three of you kept your spirits high keeping the spirits of the group high too. 

Anyone reading this and wanting to go on such a trip - contact HP and enjoy the trip of a lifetime.  There is no rushing around to get from point a to point b every day.  There are leasurely breakfasts, inbetween stops along the roads to take in the views, to take photos and just to enjoy the surroundings.  It is a true relaxing holiday.

When are we going again!??!?!?!?  The dvd is in the making. When can I expect to receive the photos?

Thanks once again for the experience of a lifetime!!!

Offline Horsepower

• Ou Hond:):)
  • Race Dog
  • Bike: BMW R1100GS
    • mororradadventures
« Reply #23 on: August 31, 2009, 12:28:09 am »
THANKS SALLY!!!

Everybody was wonderful on this trip and we will do it again!

I am sitting here burning the DVD and will have it in your hands before the week is out, promise.

I am going to rekkie the last roads in Lesotho beginning of October to have the tour ready early next year, cant wait.

Offline MILADY

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Harley Davidson (all models)
« Reply #24 on: August 31, 2009, 11:08:29 pm »
Dit was 'n awesome trip gewees...en wat 'n klomp stunning mense het ek ontmoet!! Definitief nie die laaste sien van mekaar nie....

Dankie aan almal wat dit moontlik gemaak het saam met ons :ricky: Horsepower en Generaal vir die harde werk om elke dag die groot tent op te slaan...Ja,ja ek weet dit was net vir my gewees...

Mensig en di verhaaltjie moet ek vertel: Toe die bikers the "Hand of God" gaan kyk het in die Rigtersveld en ek agter gebly het om solank breakfast reg te kry het 'n spul ape my kom besig hou.....en ek het soos 'n mal hoender op en af gehardloop met 'n doringtak om te keer dat hul nie enige iets opvreet of beskadig nie. Jan se skoene net betyds gered :o
Wel een het darem 'n klip teen die kop gekry, maar hulle het my omtrent getart dat ek maar later moes hardop lag.Daai onskuldige gesiggie van die kleintjies wat my tart om die boom......Sal dit altyd onthou.

Dis partykeer sulke klein dingetjies in die lewe wat dit interessant maak. En elke dag was daar omtrent gejoke en gelag...Olaf en Lorraine (wat op laaste nippertjie saam is)Nigel en Sallie asook Jan dit was vir my 'n groot plesier om jul te kon bederf en te kon ontmoet.

Hoop ons sien mekaar gou-gou weer ;)
I've ridden roads nvr seen be4,with friends I hd never previously met: Feeling at home while riding through unknown territories. I've listened 2 noises that sounded like music:  And smelt odours that smelt like perfume......Ladies of Harley

Offline Sallie

• Newbie
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #25 on: September 06, 2009, 01:22:48 pm »
Hello!! The group got together at Olaf and Lorraine's home last night to exchange photos and to receive the two dvd inserts that I have readied so far.  There was a lot of reminiscing about the trip and we all missed you three Robertserners terribly.  Hopefully we will see you all the next time we get together.  Happy Matroosberging, HP. Nigel is also up there today.

Offline Grondpad

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • Ek laaik tiet kwaai....... :)
« Reply #26 on: September 07, 2009, 07:45:48 am »
Awsome! Awsome! 

Offline Horsepower

• Race Dog
    • mororradadventures
« Reply #27 on: September 07, 2009, 10:58:20 am »
THANKS, next lime definitely there. I saw Nigel they went to the top of Matroosberg, awesome ride!!

Offline Heimer

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • Kan nie ALZ onthou nie
    • Social Travel Digital solutions
« Reply #28 on: September 07, 2009, 04:05:58 pm »
Thanks again to Milady for saving my two smelly sandals  :biggrin:

I could maybe claim to be the first guy to buy a small plot of sand within the Richtersveld park  :). Inevitable - as me and HP finished all the booze, snoek and potbrood till 3:15 the morning.

All in  all - a great trip with fantastic people.

Matriek getuigskrif 1979: ........... is 'n vriendelike seun met volop selfvertroue. Hy tree soms vreemd op. Die skool se beste wense vergesel hom.

Offline Horsepower

• Race Dog
    • mororradadventures
« Reply #29 on: September 10, 2009, 09:12:04 pm »
hey janneman hoe vorder daai artikel my maat?

Offline MILADY

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Harley Davidson (all models)
« Reply #30 on: September 11, 2009, 12:02:30 pm »
Hello!! The group got together at Olaf and Lorraine's home last night to exchange photos and to receive the two dvd inserts that I have readied so far.  There was a lot of reminiscing about the trip and we all missed you three Robertserners terribly.  Hopefully we will see you all the next time we get together.  Happy Matroosberging, HP. Nigel is also up there today.

So jammer ons kon ni da gews het ni! Sal wel plan maak om by jul uit te kom....andersins as jul hier verby kom loer gerus in!
I've ridden roads nvr seen be4,with friends I hd never previously met: Feeling at home while riding through unknown territories. I've listened 2 noises that sounded like music:  And smelt odours that smelt like perfume......Ladies of Harley

Offline Horsepower

• Race Dog
    • mororradadventures
« Reply #31 on: October 30, 2009, 10:33:45 am »

Offline Baches

• Race Dog
  • Bike: KTM 1290 Super Adventure
« Reply #32 on: November 06, 2009, 05:25:42 pm »
Lekker trip. Ons gaan juis begin Desember die Cederberge aanpak.
KTM 1290 Super Adventure R
KTM 500 EXC
KTM 690 Enduro R