0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ek weet nie wat soek Carrots so baie op die fred nieHy't mos nie 'n pillion nie?
Quote from: Alpine Al on February 12, 2014, 12:18:23 amMy fearless flight assistant. The only time they can realy squeeze you with their legs is when they nearly crap themselves, what do you guys say?That pillion seat looks like a Sofa! Your misses like to be comfortable!
My fearless flight assistant. The only time they can realy squeeze you with their legs is when they nearly crap themselves, what do you guys say?
Quote from: TVB on February 12, 2014, 01:43:03 pmQuote from: Alpine Al on February 12, 2014, 12:18:23 amMy fearless flight assistant. The only time they can realy squeeze you with their legs is when they nearly crap themselves, what do you guys say?That pillion seat looks like a Sofa! Your misses like to be comfortable!Yep, our December trip ( Bots, Zim and Namibia ) was 7500 km and she felt as comfy, happy and safe as a pig in Palistine.
Quote from: Orangeswifty on February 12, 2014, 06:00:30 pmEk weet nie wat soek Carrots so baie op die fred nieHy't mos nie 'n pillion nie? Ja ons soek foto van Carotina . En OS wanneer gee jy vir ons 'n foto van jou klein pillion, jou oullike dogtertjie ?. Ps I am always impressed how beautiful you guys' wives are .
Quote from: Rynet on February 13, 2014, 08:32:14 amQuote from: Orangeswifty on February 12, 2014, 06:00:30 pmEk weet nie wat soek Carrots so baie op die fred nieHy't mos nie 'n pillion nie? Ja ons soek foto van Carotina . En OS wanneer gee jy vir ons 'n foto van jou klein pillion, jou oullike dogtertjie ?. Ps I am always impressed how beautiful you guys' wives are . Die 'how beautifull your guys wifes are' is nie heeltemal waar nie.Die lelikes word netnie gepost nie maar dit waarborg nie dat daar n paar kan deurglip nie!
Quote from: Orangeswifty on February 12, 2014, 06:00:30 pmEk weet nie wat soek Carrots so baie op die fred nieHy't mos nie 'n pillion nie?
Quote from: Biker Chick on February 17, 2014, 08:36:43 amQuote from: Orangeswifty on February 12, 2014, 06:00:30 pmEk weet nie wat soek Carrots so baie op die fred nieHy't mos nie 'n pillion nie? Stolen from FB .... dankie BC, hy het my laat photos neem tot hy happy was met die een.
Quote from: cocky on February 17, 2014, 09:32:01 amQuote from: Biker Chick on February 17, 2014, 08:36:43 amQuote from: Orangeswifty on February 12, 2014, 06:00:30 pmEk weet nie wat soek Carrots so baie op die fred nieHy't mos nie 'n pillion nie? Stolen from FB .... dankie BC, hy het my laat photos neem tot hy happy was met die een.Happy?? - met daai pensie wat daai pullovertjie so laat bulge?
Fokkers!!!! .........ek gat jou kry Yolandie....wag net!!!