Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Wanted BMW HP2 .. sorry changed my mind - heard kaak things!  (Read 3984 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline SGB

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • 1190R / 1200 GS LC / Husaberg TE 300
    • DS Rider Training
Re: Wanted BMW HP2 .. sorry changed my mind - heard kaak things!
« Reply #140 on: January 09, 2010, 10:47:14 pm »
Dis nie een of ander emosionele besluit nie, doodeenvoudig n kwessie van - maak jou eie besluit en stick daarby
Klink maar so bietjie emosioneel vir my....   Bike keuse is meeste gevalle verseker nie op specs, feite en gesonde verstand gegrond nie....  :laughing4:  Hijack off sorry.
www.countrytrax.co.za

Riding a bike is not just about riding the bike....
Do not believe everything you think....

Offline michnus

• PikiPiki Overland
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS HP2
    • Pikipiki Overland
« Reply #141 on: January 09, 2010, 10:52:32 pm »
READY TO RACE.
If you were to compare KTM 250 2t to the Yamaha 250 2t, it was allways that the KTM is more expensive, but on the KTM you would get
Renthal alloy bars, "0"ring chain and a full race pipe. On the Yam steel bars, std. chain and pipe. You would need to fit these goodies to the Yam to make it race ready.
Hence the KTM slogan of Ready to race.

P.S. The fact that the Yamaha is a much tougher bike than the KTM has no bearing on above statement.

:imaposer: Gaan loop val hy toe ook vir die stront om die mond marketing. Nee wat, ek sal nou weet om nie jou opinie in die toekoms vir te veel te vat nie.  ;)
« Last Edit: January 14, 2010, 11:32:52 am by michnus »

Offline Trokkie

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 950 Adventure S
« Reply #142 on: January 10, 2010, 07:45:43 am »
Dis interesant hoe die thread begin het oor 'n HP2 se "swak"  punte en hoe KTM dan by die hele debakel ingesleep word. As jy eers 'n ander brand wil swak maak om jou eie te laat goed lyk is dit al laat in die aand vir jou. :-\

En dan begin noem jy sommer lede van die forum wat dit waag om kritiek te lewer( en dis alles geldige kritiek) neerhalende name. Swak smaak as dit van my afhang. :'(
« Last Edit: January 11, 2010, 08:41:46 am by Trokkie »
Go big or go home