Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Angola,2011-Wilde weste op sy beste!Fluit-fluit, storie is uit!  (Read 47585 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Bie

• Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Winners never quit, Quitters never win.
Re: Angola,2011-Wilde weste op sy beste!Fluit-fluit, storie is uit!
« Reply #400 on: August 17, 2011, 07:54:01 pm »
Die RR het so lekker gelees, julle sal weer moet gaan.
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Dustdevil

« Reply #401 on: August 17, 2011, 10:43:54 pm »
Ek het dit nou baie geniet, maar duidelik nie so veel soos julle manne nie.

Offline Dik Geluk

• Member
  • **
  • Bike: KTM 990 Adventure
    • www.zuluoverland.com.
« Reply #402 on: August 18, 2011, 03:39:13 am »
Dankie Dewald !!!!!!
Work it out !!!!!!

Offline AGTEROS

• Newbie
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #403 on: August 18, 2011, 06:51:21 am »
 Het nou eers teruggekom van Kaokoland.Die Kamakazi-Bikers se ek is n proffesionele vakansie houer.Nou ja as jy kan kan jy.'n Man moet maar die tyd gebruik want dit raak min op my ouderdom.

Dit was n onvergeetlike ervaring om saam met die manne dit te kon doen.Dankie vir alle hulp en spitsvondige oomblikke.Sonder julle hulp sou dit maar getere het.

Draadkar hier staan n geel fiets wat baas soek met trailer.Miskien kan ons hom opveil op die forum om die rekoverykoste te dek.Dankie vir al jou hulp ouseun.

Dit was nou n lekker lees na so n ervaring.Weer 'n klomp herinneringe teruggebring.

Offline weskus

• Senior Member
  • Vrek gewerk!!
« Reply #404 on: August 18, 2011, 07:58:58 am »
Het nou eers teruggekom van Kaokoland.Die Kamakazi-Bikers se ek is n proffesionele vakansie houer.Nou ja as jy kan kan jy.'n Man moet maar die tyd gebruik want dit raak min op my ouderdom.

Dit was n onvergeetlike ervaring om saam met die manne dit te kon doen.Dankie vir alle hulp en spitsvondige oomblikke.Sonder julle hulp sou dit maar getere het.

Draadkar hier staan n geel fiets wat baas soek met trailer.Miskien kan ons hom opveil op die forum om die rekoverykoste te dek.Dankie vir al jou hulp ouseun.

Dit was nou n lekker lees na so n ervaring.Weer 'n klomp herinneringe teruggebring.
Hoe lekker lag ek nou, jissie maar daai man het regtig sy vrou verlang as hy nou-nog eers nie sy fiets kom haal het nie..welkom terug oom Nico..gewonder wanneer loer jy in..ek's doenig met 'n DVD van al die video-clips!!
Vorige scooters : Suzuki TS 185, Honda CD 200, Suzuki PE 250, Kawasaki Z650, Yamaha 495 IT, Kawasaki KLX 300, BMW F 650 GS Dakar, BMW F 800 GS, KDX200, KTM300, Suzuki GSXR1000, Honda CD200, tans KTM 990 Adv - toer,  KTM 300 XCW- funrides, KTM 1290 Superduke teerpad en Buff toe & Honda CX500 Custom - bar toe..

Offline Brandt

• Senior Member
  • Bike: Honda XL650V Transalp
« Reply #405 on: August 18, 2011, 08:16:40 am »

Hoe lekker lag ek nou, jissie maar daai man het regtig sy vrou verlang as hy nou-nog eers nie sy fiets kom haal het nie..welkom terug oom Nico..gewonder wanneer loer jy in..ek's doenig met 'n DVD van al die video-clips!!
Sal ons dalk die DVD by julle kan koop??

Offline slicknick

• Senior Member
  • Bike: Harley Davidson (all models)
  • When in doubt, flat out!!
« Reply #406 on: August 18, 2011, 08:47:58 am »
Respek manne, ek salut julle :notworthy: :salut:
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee

Offline Tankwa

• Member
  • **
  • Bike: KTM 950 SE
« Reply #407 on: August 18, 2011, 09:54:31 am »
Great RR Dewald !! Dit baie geniet en haal my hoed af vir julle manne.  :thumleft:

Online Heimer

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • Kan nie ALZ onthou nie
« Reply #408 on: August 18, 2011, 10:04:05 am »
Vandat hierdie storie uit is, fluit ons juis vir julle  :thumleft:

Matriek getuigskrif 1979: ........... is 'n vriendelike seun met volop selfvertroue. Hy tree soms vreemd op. Die skool se beste wense vergesel hom.

Offline Rynet

• Senior Member
« Reply #409 on: August 18, 2011, 12:08:40 pm »
yikes check out hierdie thread :o http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=76034.0

en Baie mooi geskryf Weskus , jy het talent met die pen ook  :thumleft: not just a pretty face  ;)

Offline Rynet

• Senior Member
« Reply #410 on: August 18, 2011, 12:27:51 pm »
Nee manne ek moet ne se^ wat 'n great RR !  :thumleft: :thumleft: Stunning , beautiful fotos  :drif: , die text is flippen goed geskryf  en baie snaaks  en mens kan net voel hoe julle dit geniet het. Die karakters is uniek en so goed beskryf mens kan dit sommer sien , soos daai lang man wat so dans op sy klein fietsie met sy lang bene  :imaposer:  . Ek sien 'n movie kom  :biggrin:

Ps En op 'n persoonlike vlak het ek natuurlik die fotos van die mans baie geniet , veral die onderbroek shots hehe  >:D :biggrin:

Offline Frannarossi

• Vendor
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • karoorooster@gmail.com
« Reply #411 on: August 18, 2011, 12:49:58 pm »
Ai hoe spyt is ek nou die RR is op sy end.Dankie,dis mos maar baie moeite om so ding saam te stel.Dit was lekker om 'n slag so ding in Afrikaans te kon lees :thumleft:
If you don't live on the edge,you take up too much space!!!

Offline weskus

• Senior Member
  • Vrek gewerk!!
« Reply #412 on: August 18, 2011, 01:02:42 pm »
Nee manne ek moet ne se^ wat 'n great RR !  :thumleft: :thumleft: Stunning , beautiful fotos  :drif: , die text is flippen goed geskryf  en baie snaaks  en mens kan net voel hoe julle dit geniet het. Die karakters is uniek en so goed beskryf mens kan dit sommer sien , soos daai lang man wat so dans op sy klein fietsie met sy lang bene  :imaposer:  . Ek sien 'n movie kom  :biggrin:

Ps En op 'n persoonlike vlak het ek natuurlik die fotos van die mans baie geniet , veral die onderbroek shots hehe  >:D :biggrin:
Ai, ai, hoe skaam kry ek nou, ek't eintlik nie sover gedink aan die dames ook nie  :peepwall:... toema Rynet, jy en Firecoast gee mos nie om nie?! Of hoe bokkie?? :laughing4:
Vorige scooters : Suzuki TS 185, Honda CD 200, Suzuki PE 250, Kawasaki Z650, Yamaha 495 IT, Kawasaki KLX 300, BMW F 650 GS Dakar, BMW F 800 GS, KDX200, KTM300, Suzuki GSXR1000, Honda CD200, tans KTM 990 Adv - toer,  KTM 300 XCW- funrides, KTM 1290 Superduke teerpad en Buff toe & Honda CX500 Custom - bar toe..

Offline Rynet

• Senior Member
« Reply #413 on: August 18, 2011, 01:11:32 pm »

Ai, ai, hoe skaam kry ek nou, ek't eintlik nie sover gedink aan die dames ook nie  :peepwall:... toema Rynet, jy en Firecoast gee mos nie om nie?! Of hoe bokkie?? :laughing4:

Hehe nee ons gee beslis nie om , inteendeel dit het ons dag gemaak  :biggrin: :biggrin:

Camelman

• Guest
« Reply #414 on: August 18, 2011, 01:22:19 pm »
Thanks julle. Was regtig 'n mamoerse report. Smaak my 'n man sal nou DRC moet deur ry om die report te beter!  >:D

Offline Lynn

• Senior Member
  • Bike: Yamaha XT660
  • Perspective is often found from a mountain top
« Reply #415 on: August 18, 2011, 01:52:03 pm »
EPIC!!!!   :thumleft:
More gas you say.....

Offline Archangel

• Admin & Commercial
  • Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
  • Of maar net Gabriel
« Reply #416 on: August 18, 2011, 02:12:09 pm »
 :drif:

Offline chopperpilot

• Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
« Reply #417 on: August 18, 2011, 02:17:16 pm »
Thanks julle. Was regtig 'n mamoerse report. Smaak my 'n man sal nou DRC moet deur ry om die report te beter!  >:D

En met iets meer vreesaanjaend as die Doodsakker!!!

Awesome RR! :thumleft:

Ek reken julle onderbroeke was vuiller...as wat julle laat blyk in die RR!! Myne sou gewees het! :imaposer:

Uiterste respek vir julle...veral vir Nico...en die 1200 GS (Geen Sand) Ek neem aan hy is 55? Baie respek oudstes?

Wie is die oudste "adventure biker" wat al deur die Doodsakker al is? (Sonder  4 X 4 back-up!)
« Last Edit: August 18, 2011, 02:18:07 pm by chopperpilot »
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE

Offline Firecoast

• Besempilot!
  • Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Mommy Fairy :)
« Reply #418 on: August 18, 2011, 06:51:10 pm »

Hehe nee ons gee beslis nie om , inteendeel dit het ons dag gemaak  :biggrin: :biggrin:

+1000000000 tee hee
"Don't let your ice cream melt while you're counting somebody else's sprinkles."

Offline 2StrokeDan

• I've been to paradise, but i've never been to me....
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #419 on: August 18, 2011, 06:51:23 pm »
Weskus-hulle het onvoorsiene meganiese probleme opgetel, wat hul ryery letterlik in die wiele gery het. Ons moet egter versigtig wees om nie te veel voornemende ryers van so n trip af te sit nie. As jy jou tydsberekening reg uitwerk is die doodsakker soos om teen enige strand af te ry.
Gaan ry hom.