Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Lesotho jou lekker ding  (Read 3444 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gasman

• Member
  • **
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
Lesotho jou lekker ding
« on: October 05, 2011, 09:04:54 pm »
Die idea van die trip het al lankal ontstaan en die oorspronklike plan was om sommer n paar pelle te kry om saam met hulle 4x4s (en sodoende ons meisies en vrouens saam te bring) deur Lesotho te toer vir n lang naweek. Toe die eerste email uitgestuur was, was daar baie belangstelling, maar soos die datum nader gekom het, het die mense begin kop uittrek. Op die ou ent was dit net ek en so kry ek dit toe reg om vir Henk minder as n week voor die trip om te praat. Dit was die laaste naweek wat ek kon doen voor volgende jaar Junie. Ons wou dit ook doen na die sneeu en voor die ren seisoen Lesotho tref, so dit was die naweek of niks. Ek het die op die internet so bekyk en geweet ons gaan wel ren kry die saterdag en sondag, maar het nie ooit verwag wat sou kom nie.

Dag 1

Right, die roete sou as volg werk. Ons ry vrydag middag na werk uit Johannesburg uit net om kilos te sit tussen ons en die stad se gedruis en slaap dan op Harrismith. Henk het vir ons verblyf gereel by Platberg backpackers (ek moet s, heel aangenaam, alles wat jy nodig het en heel billik teen R120 per person).
Al die kark en hare wat saam gaan

Kan nie meer wag nie

Vrydag middag kom en ons altwee loop 3pm by die kantoor, als is al die vorige aan gepak so ons hoef net te laai en laat waai. 4pm vertrek ons van my huis af en tref ordentlike vrydag middag joburg verkeer op die N3 suid. Henk is voor en begin lekker tussen die verkeer deur cruise. My panniers steek redelik uit so besluit maar om stadiger deur te vleg en sodoende te vermy om die helfte van joburg se kar spieeltjies af te ry. Binne minute kan ek nie meer vir Henk sien nie en besef ek gaan bietjie moet druk. Toe die verkeer eers begin loop toe moet ek opmaak en begin toe stoot. Henk is nerens te sien nie en ek glo toe hy sal wag by die eerste toll hek (soos ons gewoonlik doen). Na die tweede toll hek en amper 2ure later kon ek nie glo dat hy so vinnig kon ry nie so trek toe maar of om hom te probeer bel. 9 miss calls en 3 smse op my foon en ek het hom nie gevoel vibreer nie. Laaste sms het deur gekom teen 5:34pm en lees Bra ek gan nou maar aanstoot tot by harrismith. Hopenlik kry ek jou daar...
Besef toe hy is ver agter my en staan en wag toe so 100km voor Harrismith langs die N3 en wag vir hom terwyl die son sy laaste asem blaas vir die dag. 30min later kom Henk verby en daar word vinnig gepraat oor hoe de moer het ons mekaar verloor en waar (ons weet nogsteeds nie).
In Harrismith aangekom, spur toe vir n burger en n draf en in die bed geval.
Reg om te ry

Platberg Back Packers in Harrismith waar ons val vir die aand

Offline Gasman

• Member
  • **
Re: Lesotho jou lekker ding
« Reply #1 on: October 05, 2011, 09:58:35 pm »
Dag 2
Ons word wakker in Harrismith en val 7am in die pad nadat ons n vinnige koffie deur die kop gejaag het by die back packers. Die plan is om deur Bergville te ry, van daar af tot in Loskop en dan verder tot by Rockmount waar ons dan die pad sal vat tot in Himeville vir middag ete. Ons slaap vanaand by Sani Top Chalets in hulle back packers.

Die fietse het darem onder dak geslaap

n Padwerk of twee

By Sterkfontein dam (ek dink dis sy naam)

Daars nog sneeu op die toppe in die rigting wat ons gaan. Vir twee kapenaars wat in Joburg woon is dit darem lekker om iets te sien wat soos n berg lyk

Die eerste keer in my lewe wat ek in Natal kom (ja dis n skande)

Ons besluit om deur te skiet en ontbyt op Bergville te gaan eet, toe ons daar aankom is die enigste plek n Scooters pizza. Ons settle toe maar eerder vir n garage pie.

Daai deel van die wereld is maar mooi

Henk staan en bewonder so bietjie die landskap

Farking skouperd

Attie het nuwe bloed in hom, hy loop nou soos n matriek meisie

Die grond paaie al langs Lesotho af tot by Himeville is verseker die beste paaie wat ek al gery het. Die ding wil net ry

Stop toe vinnig by die Himeville arms (soos aanbeveel deur menigde honed) vir n koue bier en n hoender schnitzel. Magtag dit was goed.

Min goed so lekker soos n koue lager na n oggend in die saal

Na middag ete het ons die perde weer water gegee om teen Sani Pass uit te klim

Nou is dit Sani pass uit. Ek weet almal praat oor hulle het al begin om sani te teer, maar as jy my vra dink ek jy het nog ten minste n dekade oor van sani ry in sy volle glorie met grond paaie. Die dele waar hulle wel begin het, is vol van groot los grys klippe en dis nie soveel pret om met n gelaaide fiets daar deur te seil nie.

Offline IDR

• <insert bias disclaimer here>
  • Administrator
  • Forum Whore
  • Bike: Triumph Tiger 1200 Explorer
« Reply #2 on: October 05, 2011, 10:09:00 pm »
Laat waai meraai!!!
The three things you need to fix anything in the universe: duct tape, WD-40 and a hammer.  If it moves and it shouldn't, use the duct tape.  If it doesn't move and it should, use the WD-40.  Otherwise use the hammer.

Offline Gasman

• Member
  • **
« Reply #3 on: October 05, 2011, 10:49:20 pm »
Vandat ek gehoor het van Sani pass wou ek hom gaan aanvat en hier staan ons toe voor hom en bekyk mekaar van n afstand af. Hierdie foto is eers geneem na al daai kark los grys klippe wat jou bike laat seil soos n olie tanker vol containers.

Henk wou graag sy foto kry by die alle bekende waterval, maar ons weet nogsteeds nie waar dit is nie. Hier staan ek by een (wat dalk die bekende een is...)

Die grenspos was vinnig en maklik. Geen papiere vir die bikes of ZA stickers was nodig nie, net n vinnig stamp in die paspoorte en ons was weer oppad. Laaste kans om vinnig die girls te bel en s dat ons nog veilig is, maar nou sein gaan verloor tot maandag toe wanneer ons weer by Fouriesburg behoort uit te pop.

Man maar dis lekker! Ek kan nie glo ons is besig om Sani uit te ry nie. Dit hou net aan en oortref my wildste verwagtinge. Stop so een keer vir n zaan en n paar fotos

Mooi bly mooi

Ek kan nie help om te dink aan hoe bevoorreg ons eintlik is om die geleentheid te h om so trip te doen nie

Ek dog mens ry waar jy kyk... Toe nie altyd nie. Ek kom om die draai en die volgende gaan deur my kop My f@k daars sneeu!! Oh F@k hiers n sloot!!!
So stop ek toe net betyd voor ek in die sloot in moer en die bike begin toe terug gly teen die bult af want die voor rem is gelock. Nie net agteruit nie, maar ook skyns en ek kan nie die bike meer reg op hou nie en klim toe maar eerder af voor ons in die sloot in donner. Ek was nogals bly dat hy nie in die sloot gaan l het nie, want dan sou ons ordentlik gesukkel het om hom daar uit te kry. Ek wag so oomblik vir Henk om te kom help optel, maar die eerste ding wat hy doen is neem n foto of twee. Eks nogals bly want die laaste ding waaraan ek gedink het was om my kamera uit te haal.

Tumbs up, alles is ok. Ons tel die bike op en pak die laaste 3 draaie van sani aan. Hiers nog fkken sneeu!!

Bo op Sani pass. Me vs Sani pass = 1-1. Dis nou so net na 2:30pm as ek reg onthou.

Ons het net betyds daar aangekom, want die onweer was besig om in te sak van alle kante af.

Die meeste goed word vinnig by die back packers gaan drop en ons skiet na die bar toe vir n koue een. Die back packers is regtig goed. Jy kry beddegoed, kussing, goeie toilette en die mees belangrikste, n warm shower. Ek dink hier was al baie studente en jong paartjies, want die beddens raas verskriklik as jy omdraai in die nag.

Hiers ons foto ook en n donnerse lekker bier

Na so paar biere begin die wind opkom en die ren toesak. Net betyds aangesien ons nog nie eens n uur hierbo is nie. Ons besluit toe om oor te skakel Gluwein toe. Daai goed doen wonders vir n koue liggaam.

Teen 7pm word aandete bedien en dit voel vir my al soos 11pm. Ons het al n hele paar skuim koppe in en die maag soek kos. Na elke dop word daar vir mekaar gekyk en ges ok, nog net so enetjie. Die aandete laat my nogals dink aan koshuis dae wat almal saam gaan sit en dan opskep, ek like dit. Die kos was great (of ons was net donners honger en effe getrek)!! Groente sop, Lasagne, hoender Kerrie en rys, groente en malva pudding en vlae vir nagereg. Magtag, wat n treat.

Ons besluit toe daai was die laaste enetjie en keer bedwaards se kant toe. Gedurende daardie nag het die storm net erger geraak en die donderweer het so naby geslaan dat jy kon voel hoe die huis en dak skud. Een blits was so naby dat ek wakker geraak het daarvan en net wit voor my kon sien. Henk het die volgende oggend vir my ges hoe hy l en dink het dat ons gaan vasren en mre moet oorbly. Alles is darem nog droog, maar die storm buite pla jou so effe in jou agterkop terwyl jy aan die slaap raak.

Offline White Rhino

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • Save the White Rhino
« Reply #4 on: October 06, 2011, 04:16:53 am »
Skoot Gasman!
I'd rather have a full bottle in front of me than a full frontal lobotomy
Nothing clears the head like a throttle twisted and the fresh air on the tip of the nose

Beta 300RR, WR450 Rallye, KTM990 Adv, HP2, HPN635, 1200GS LC

Offline Mev Vis Arend

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-250L
« Reply #5 on: October 06, 2011, 04:56:09 am »
Wat 'n lekker manier om my dag mee te begin - al laggende.  Kan nie wag vir die res nie.  Mooi foto's.   :)
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline DirtRebell

• Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #6 on: October 06, 2011, 06:28:07 am »
lekker RR Gasman!

Was jaloers toe Henk my my se julle gaan die trip doen en nou dat ek die RR lees net nog meer so.

Wat was jul totale afstand afgele?

Offline Gasman

• Member
  • **
« Reply #7 on: October 06, 2011, 08:02:39 am »
ek sal nog moet gaan kyk maar ek dink dit was so net onder die 1300km gewees. dit was wragtag lekker en ek kan nie dink eks terug op kantoor nie, sal baie eerder nou op daai grond paaie sit  ;D

Offline Klomper (RIP)

• Member
  • **
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • RIP - 3 April 2013
« Reply #8 on: October 06, 2011, 08:18:58 am »
Ja my donner, wat 'n lekker ervaring. Gooi Gasman, gooi!!  O0

Offline Bashplate

• Senior Member
  • Bike: KTM 950 Adventure
« Reply #9 on: October 06, 2011, 08:26:36 am »
Lekker, gooi nog...  :thumleft:

Offline onderbroek

• Senior Member
  • Bike: Zero (all models)
  • not a GLOBAL MODERATOR
« Reply #10 on: October 06, 2011, 08:32:33 am »
 :thumleft: :thumleft:
hak vrystaat

Offline Pieter Willering

• Member
  • **
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #11 on: October 06, 2011, 09:29:19 am »
Mooi geskryf, maak my sommer weer lus vir so trippie- nice pics ook  :thumleft:
BMW GS 1200

Offline DUPIE

• Newbie
  • *
  • Bike: Yamaha XT600
« Reply #12 on: October 06, 2011, 10:05:02 am »
Lyk goed G!

Offline JonW

• Hilton Hound
  • Global Moderator
  • Forum Whore
  • Bike: Boss Hoss (all models)
« Reply #13 on: October 06, 2011, 10:26:10 am »
Enjoying your RR, thanks for posting, glad you enjoyed our Natal Midlands roads and scenery.

Was battling a bit to read your Afrikaans, then noticed that at the top of the page Google Chrome has a "Translate to English" button.

Tried it and 2 seconds later the whole RR was translated for me:

"Ever since I heard of Sani Pass, I wanted him to take on and here we stood before him and looked at each other from a distance. This picture was taken only after all those Kark loose gray stones that bike let sail like an oil tanker filled containers. Henk wanted to get his picture in all known waterfall, but we still do not know where it is. Here I stand at one (which might be the famous one ...) The border was quick and easy. No papers for the bikes or SAT stickers were needed, just a quick bump in the passports and we were coming back. Last chance to fast the girls to call and say that we are safe, but now will lose signal until Monday when we returned to Fouriesburg should pop out. but it's nice man! I can not believe we're Sani to ride. It just went on and surpassed my wildest expectations. So stop once for a Zaan and a few pictures Nice stay nice I can not help thinking how fortunate we really are to have the opportunity to break so do not I drive you dog everywhere you look ... And not always. I came around the corner and the next passes through my head "My f @ k theres snow! Oh F @ k hiers a ditch! " So when I stop I just betyd in the canal bike nut and began slipping back down the hill because the brake is gelock. Not only back, but skyns and I can not bike more right to keep and then climb down but for us in the trench in hell. I was quite pleased that he is not in the ditch did not lie, because then we would have struggled to properly him to get out. I waited a moment for Henk to help pick up, but the first thing he does is take a picture or two. Ex quite pleased because the last thing I thought was my camera out. Tumbs up, everything is ok. We picked the bike up and get the last three turns to Sani. Hiers fkken even snow! top of Sani Pass. Me vs Sani Pass = 1-1. It's now so just after 2:30 pm if I remember correctly. We arrived just in time because the storm was becoming run down from all sides. Most things quickly at the back packers will drop and fall to the When bar for a cold one. The back packers is really good. You will find bedding, pillows, good toilets and most importantly, a hot shower. I think this was all many students and young couples, because the beds extremely noisy if you turn around at night. Hiers our photos and also a damn good beer so few beers after the wind started up and the rain descended. Just in time because we have not even an hour is not mentioned. We decided to switch to Gluwein. Those things do wonders for a cold body. At 7pm dinner is served and it feels like all my 11pm. We already have several foam heads in the stomach and forages. After each shell are looking for each other and said "ok, just as one more". The dinner made ​​me think of quite hostel days that all sit together and serving, I like it. The food was great (if we were just damn hungry and slightly pulled)! Vegetable soup, lasagne, chicken curry and rice, vegetables and geranium pudding for dessert and flags. Magtag, what a treat. We decided that was the last "one more" turning bedwaards side. During that night the storm got worse and the thunder had struck so close you could feel the house shake roof. A lightning was so close that I got it up and just white for me to see. Henk, the next morning told me how he is thinking that we're going vasren and tomorrow night. All are still dry, but the storm outside bothers you so little in your head while you sleep."

Not a bad translation.  :biggrin:

Looking forward to the rest of it  :thumleft:
How can I be lost when I have got nowhere to go?

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
    • dustriders.co.za
« Reply #14 on: October 06, 2011, 10:36:46 am »
Daai ou met die grys top langs die dame met die swart top lyk soos Michael Cowley van die Kaap.(990 eienaar)
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Gasman

• Member
  • **
« Reply #15 on: October 06, 2011, 11:04:10 am »
Daai ou met die grys top langs die dame met die swart top lyk soos Michael Cowley van die Kaap.(990 eienaar)

Dis hy daai ja. het lekker by die bar gesit en rum drink saam met hulle. aangename mense

Offline Gasman

• Member
  • **
« Reply #16 on: October 06, 2011, 11:08:11 am »
Hi JonW,

will write the next RR about Swaziland in english  :thumleft:
glad you're enjoying it

Offline JonW

• Hilton Hound
  • Global Moderator
  • Forum Whore
  • Bike: Boss Hoss (all models)
« Reply #17 on: October 06, 2011, 11:40:11 am »
Hi JonW,

will write the next RR about Swaziland in english  :thumleft:
glad you're enjoying it

No worries.....Afrikaans is fine  ;D
How can I be lost when I have got nowhere to go?

Offline Pieter Willering

• Member
  • **
« Reply #18 on: October 06, 2011, 02:38:25 pm »
Onthou net, 'n Black Label is 'n regte bier en nie 'n Lager nie  :thumleft:
In 'n ander foto verwys jy na bier, wat eintlik Lagers is  :thumleft: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
BMW GS 1200

Offline pzem69

• Member
  • **
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #19 on: October 06, 2011, 04:34:33 pm »
Gasman that picture of your bike lying on the side looks very familiar,I did the same going up the pass on Sunday morning :'(.
Did you guy's do the dirt road from Kamberg to Himeville?Great scenery.

Keep going.  :thumleft: