Lesotho jou lekker ding

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Gasman

Pack Dog
Joined
Oct 26, 2010
Messages
475
Reaction score
0
Location
Johannesburg
Bike
Yamaha XT 660 Z
Die idea van die trip het al lankal ontstaan en die oorspronklike plan was om sommer ‘n paar pelle te kry om saam met hulle 4x4s (en sodoende ons meisies en vrouens saam te bring) deur Lesotho te toer vir ‘n lang naweek. Toe die eerste email uitgestuur was, was daar baie belangstelling, maar soos die datum nader gekom het, het die mense begin kop uittrek. Op die ou ent was dit net ek en so kry ek dit toe reg om vir Henk minder as ‘n week voor die trip om te praat. Dit was die laaste naweek wat ek kon doen voor volgende jaar Junie. Ons wou dit ook doen na die sneeu en voor die reën seisoen Lesotho tref, so dit was die naweek of niks. Ek het die op die internet so bekyk en geweet ons gaan wel reën kry die saterdag en sondag, maar het nie ooit verwag wat sou kom nie.

Dag 1

Right, die roete sou as volg werk. Ons ry vrydag middag na werk uit Johannesburg uit net om kilos te sit tussen ons en die stad se gedruis en slaap dan op Harrismith. Henk het vir ons verblyf gereel by Platberg backpackers (ek moet sê, heel aangenaam, alles wat jy nodig het en heel billik teen R120 per person).
Al die kark en hare wat saam gaan
Lesotho002.jpg

Kan nie meer wag nie
Lesotho003.jpg

Vrydag middag kom en ons altwee loop 3pm by die kantoor, als is al die vorige aan gepak so ons hoef net te laai en laat waai. 4pm vertrek ons van my huis af en tref ordentlike vrydag middag joburg verkeer op die N3 suid. Henk is voor en begin lekker tussen die verkeer deur cruise. My panniers steek redelik uit so besluit maar om stadiger deur te vleg en sodoende te vermy om die helfte van joburg se kar spieeltjies af te ry. Binne minute kan ek nie meer vir Henk sien nie en besef ek gaan bietjie moet druk. Toe die verkeer eers begin loop toe moet ek opmaak en begin toe stoot. Henk is nerens te sien nie en ek glo toe hy sal wag by die eerste toll hek (soos ons gewoonlik doen). Na die tweede toll hek en amper 2ure later kon ek nie glo dat hy so vinnig kon ry nie so trek toe maar of om hom te probeer bel. 9 miss calls en 3 sms’e op my foon en ek het hom nie gevoel vibreer nie. Laaste sms het deur gekom teen 5:34pm en lees “Bra ek gan nou maar aanstoot tot by harrismith. Hopenlik kry ek jou daar...”
Besef toe hy is ver agter my en staan en wag toe so 100km voor Harrismith langs die N3 en wag vir hom terwyl die son sy laaste asem blaas vir die dag. 30min later kom Henk verby en daar word vinnig gepraat oor hoe de moer het ons mekaar verloor en waar (ons weet nogsteeds nie).
In Harrismith aangekom, spur toe vir ‘n burger en ‘n draf en in die bed geval.
Reg om te ry
Lesotho004.jpg

Platberg Back Packers in Harrismith waar ons val vir die aand
Lesotho007.jpg


 
Top