Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: BASH toe en terug met 'n ompad- Verneukpan en die Tankwa.(VOLTOOI)  (Read 10352 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gérrard

• AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • WAT KYK JY
Die Wegbreek en Boskamp, die Pan, die Sand, die Kuier, die Snotgladde Driffie, die Langste dag en huistoe deur die Bos.

So 'n tyd terug ontmoet ek vir Carrots oor die Forum en in die gesels vra hy of ek 'Nat Bash' toe gaan. Ek lees 'Natal Bash' en wonder wat so spesiaal is dat ek nou juis na die Bash moet gaan. Nee, se ek en dis daar gelaat. Die ding krap aan my en ek gaan kyk toe by Plan a Ride. NATIONAL BASH poephol. Vioolsdrif... dis bleddie ver.

So paar dae gaan verby en soos 'n goeie Hond betaam oortuig ek myself ek het die breuk nodig, registreer, betaal en siedaar. Nou moet daar beplan word. Hoink dit soontoe in twee dae, kuier 'n dag en dan weer terug in twee dae. Maklik. Ek wil nou moer graag gaan want ek wil die Honne ontmoet met wie ek so gereeld chat.

Op 'n goeie dag doen ek en Bie 'n trippie deur Grootrivierpoort en terwyl ons 'n braatjie pak onder by Hadleysdrif noem ek so in die gesels van die Bash. Hy's ook lus en ek noem ek wil op Verneukpan slaap en oor Ganagga- en Oubergpas deur die Tankwa ry. Klink lekker. Hy sal so bietjie die roetes bekyk.

So dag of wat later laat weet hy my so voorlopige roete plan. Eerste dag vir my na die Pan- 780km. Geen manier nie. Ek het 'n pel op Graaf-Renette met 'n lekker Boskamp op sy plaas. Ons ry die Woensdagmiddag soontoe wat 280km Pan toe sny. So gemaak en die planne begin form kry. Twee en 'n half dae soontoe en twee en'n half dae terug. Ons kan rustig ry en dinge bekyk.

So het ons gery en gekuier, die trip is gedoen en wat 'n trip was dit nie. Van my lekkerste nog. Hoop julle geniet die oorvertel saam met ons.
« Last Edit: October 24, 2011, 07:48:42 am by jupiter »
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !

Offline Firesquirrel

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
Re: BASH toe en terug met 'n ompad- Verneukpan en die Tankwa.
« Reply #1 on: October 20, 2011, 10:10:54 pm »
Ag f@K... nou gaan ek wakker moet bly incase jy die res nou nou post  ;D
Current Bikes :  KTM 690

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #2 on: October 20, 2011, 10:15:55 pm »
Ag f@K... nou gaan ek wakker moet bly incase jy die res nou nou post  ;D

Net dag een vir nou, dan gooi Bie, dan gooi ek dag twee en so gaan ons aan.  :ricky:

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #3 on: October 20, 2011, 11:01:39 pm »
                                                                        Dag 1 - Woensdag 12/10/11

Ek gaan kamstig werk toe die oggend maar ek terg myself. So tienuur gaan ek huistoe en laai die bike. Dis my eerste trip met die GSA en ek is lus. Ek het afgespreek om Bie half drie op Jansenville te kry dan kan ons rustig ry Boskamp toe en nog daglig daar geniet terwyl ons chill.

So in my gery deur die jare maak ek SERENITY spots bymekaar. Hoe verduidelik ek dat dit plekke is waar ek graag wil wees. Meskien so: Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits. My Serenity spots is waar ek net sits.

So is die bike gelaai en ek is reg. So 25kg bagasie, all-up. Nie te sleg nie.

Ek het baie tyd en ek ry rustig. Vat 'n koffietjie langs die pad. Ek het gehoor die Wolowefontein Hotel operate weer en besluit om in te loer. Die plek lyk heel beskaafd en 'n goeie oornag stop vir 'n trippie in die toekoms.

Langsaan is so 'n winkelkie wat goeters verkoop. Moenie jou vrou daar loslaat nie.

Ek kry vir Bie by Noorsveld padstal, ons groet en ry. Dis 'n kort entjie en so vier uur is ons op die plaas. Die mense word gegroet, ons park die bikes en vat die Nomad af kamp toe. Dit is bietjie 'n rowwe pad.

Die Boskamp se huisie. Nie te fancy nie, maar gerieflik. Lampe, kerse ens.

Die kombuis/lapa.

Ons gasheer, Richardt, kom kuier en bring die yskoue bier. Dis nou van hier af wat ons dik SERENITY begin gooi.

So terloops,vlnr, Bie(Kruger), Richardt en ekke(jupiter). Soms gaaf om dit ook te weet.

Die vleisie, soos my gebruik in die bos, gerookte pork rashers. Njammies ! en saam met 'n lekker slaatjie geniet. Ons is mos beskaafd.

So kuier ons aan. Ek wil nie te vroeg gaan slaap nie want dan sukkel die ou lyf in die vroee ure, terwyl ek moet le en wag vir daglig om op te staan. Ons ontwikkel egter gou 'n oggend roetine. Bie, boer wat hy is, is al so van vier uur af wakker. As hy dink dit is lig genoeg dat ek my Siggies kan raaksien, maak hy my wakker en ons roer. So 'n manier het ons elke dag vroeg weggekom.

En dit was ons eerste dag en dit was goed. Dis lekker om 'n witman in Afrika te wees.

Offline JMOL

• The Mayor of Mopani
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • East London
« Reply #4 on: October 21, 2011, 06:49:21 am »
Hier kom 'n lekker storie - ek wag.  :thumleft:
Life is hard - even harder if you are stupid.

Offline Bie

• Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Winners never quit, Quitters never win.
« Reply #5 on: October 21, 2011, 06:57:43 am »
Dag 1: 97km teer & 10km grond. Vir Jupiter was daar nog so 200km teer ekstra vanaf PE tot op Jansenville.

Ek het ongelukkig nie fotos geneem op die eerste deel van die trip nie, maar na alles gepak is en ek gewag het vir 2:30 om vir Jupiter te ontmoet by die stalletjie het ek hierdie een van my pakdonkie geneem.

Ek moet eerlik wees, ek was nie aanvanklik van plan om bash toe te gaan nie. Ons kom pas deur 'n 5 jaar droogte en verkeer steeds onder druk, maar besluit toe dit is dalk net die breuk wat nodig is. Hoe meer die planne begin vorm aanneem het, hoe meer het die opgewondenheid begin inskop. Alhoewel ek en Jupiter al 'n hele paar daytrips saam gedoen het sou dit ons eerste regte trip saam wees. Baie keer word 'n trip gemaak of gebreek deur jou "ridingbuddy", maar ons het gou gejel en ek sal lag-lag 'n Cape to Cairo ook saam met Jupiter doen.

Die ander lekker deel van DS is die nuwe mense wat jy ontmoet en so was dit dan ook op hierdie trip. Dit het sommer begin met Lyle en Richardt. Hy is in 'n professionele beroep op Graaff Reinet, maar boer ook en sy is die roos koningin van Graaff Reinet. Baie lekker jagkamp waarins ons gebly het, warm water en al die nodige geriewe. Vroeg volgende oggend was ek wakker en teen 7 uur was ons terug by die plaashuis, alles klaar gepak op die scoots, reg om te ry. Die Gala was aan!
Gooi Jup.
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Pote

• Forum Whore
  • Bike: BMW F800GS
« Reply #6 on: October 21, 2011, 07:04:12 am »
kom nou met die res...

Offline Kykdaar

• Forum Whore
  • Bike: Zundapp (all models)
« Reply #7 on: October 21, 2011, 07:27:31 am »
Subscribe

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #8 on: October 21, 2011, 07:53:41 am »
kom nou met die res...

Partykeer moet ek werk ook en dit vat tyd om die reports te skryf. Maar ons kan darem bietjie gesels so tussenin.

Daar's al baie gesels oor wat sal saamry suksesvol maak. Hoewel ek tevore altyd verkies het om alleen te ry en my eie ding te doen, is ek na my ongeluk in Maart traag daarvoor. Hierdie sou my eerste lang trip saam met 'n ry-maat wees en uit die aard was ek besorg hoe dit sou verloop. Ek's 'n roker en moet elke nou en dan stop vir my suurstof aanvulling. Dit irriteer gewoonlik die ander ou.  Nou maak dit weer dat jy hom wil akkommodeer en jy druk maar verby jou gewone stops, dan's dit ook nie weer lekker nie, of hy staan en trippel...maak gou dat ons ry en jy sluk maar die siggie.

Maar dinge het goed gewerk. Jy gesels met mekaar en vind uit wat gaan vir die ander ou die trip lekker maak. As iets krap, sort dit dadelik. 99% van die tyd werk als uit... die 1% sluk jy en ry. So is dit maar in enige verhouding. Dis harde werk, maar lekker om iemand te he om die ervaringe mee te deel.

Aan die einde van die dag was dit goed dat ek nie alleen was nie, so nie was ek gestrand tussen die middel en nerens toe my bike gevrek het.

Daar's een aspek van die saamry wat vir my uitgestaan het en so met verloop van tyd tot my deurgedring het, en dit is die : Jy moet vertroue he in jou maat se ry vermoe. Met ons vorige trips het ek al agtergekom Bie ry veilig, met dieselfde styl as ek. Dit maak dat jy kan ry en jou geniet sonder om te worry of die ander ou all-raait is. Ek dit dit is nogal belangrik.

Nou gaan ek werk. Die res kom later.

Offline GIDEON

• Born in the year of the Tiger
  • Senior Member
  • Bike: Triumph 800 XC
  • Bikes est dans mon sang
« Reply #9 on: October 21, 2011, 08:47:12 am »

Kyk dit is nou mooi gepakte bike  :thumleft:

Nobody can be exactly like me. Sometimes even I have trouble doing it.

Offline Swart Baard

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #10 on: October 21, 2011, 09:37:43 am »
Hier kom 'n lekker storie - ek wag.  :thumleft:

Ek stem saam. Waar is die res  :drif:
Mens leef net een keer. Doen dit nou of jy kry dalk nie later kans om dit te doen nie.

Offline Swart Baard

• Senior Member
« Reply #11 on: October 21, 2011, 09:44:07 am »

En dit was ons eerste dag en dit was goed. Dis lekker om 'n witman in Afrika te wees.
[/quote]

Amen broer! Solank ons kan braai, lekker kuier en bike ry gaan dit nog goed  :thumleft:  :thumleft:  :thumleft:
Mens leef net een keer. Doen dit nou of jy kry dalk nie later kans om dit te doen nie.

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
    • dustriders.co.za
« Reply #12 on: October 21, 2011, 09:48:47 am »
Kyk Bie se voete by die braai.
Lyk asof hulle n driedoring kan trap dat sy oë traan!!
Gooi julle!
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Pote

• Forum Whore
  • Bike: BMW F800GS
« Reply #13 on: October 21, 2011, 09:49:48 am »
laat kom lou met daai RR van julle lekker trip ;D

Offline Berm_Rooster

• is childish hooligan, not a
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • Mossel Bay every other 6 weeks
« Reply #14 on: October 21, 2011, 09:58:18 am »
Naais! Wanne kom die res?

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #15 on: October 21, 2011, 11:54:27 am »
Hou vas ! Klaar gewerk so ek gaan nou gooi.  :biggrin:

Offline Dusty

• Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #16 on: October 21, 2011, 12:05:43 pm »
Mooi geskryf   :thumleft:  maak mens sommer lus om die pad te vat   :ricky:
If you don't know where you're going, any road will take you there.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #17 on: October 21, 2011, 12:33:25 pm »
                                                                      Dag 2 - Donderdag 13/10/11

Murrysburg-Victoria Wes- Carnavon- Verneukpan

Ons laai, groet en ry. Daar le so 300km teerpad voor en ons besluit 130km/h is 'n goeie spoed. 'n Man kan dan so bietjie rondkyk en dis mooi wereld die. Op die stadium het ek nog nie geleer om fotos in die ry te neem nie. Dit kom eers later as ek begin mak raak met die bike. Ons voel mekaar nog eers.

Murrysburg deur en ons stop op Victoria-Wes vir petrol en brekfis. By die garage ontmoet ons vir Phillip, die eienaar, ook 'n biker maar nie 'n Hond nie. Hy kom nou net van 'n trip in Namibie terug. Ons gesels lekker. Brekfis word by die Padstal geeet en hier ontmoet ons vir Steff wat nou net aan die einde van 'n lang trip staan en oppad huistoe is. Hy's so 'n stuk doringdraad mountainbiker en ons kuier lekker. Die man het ook al wyd gery in sy tyd. Daars ander bikemense ook en almal gesels saam.

Dis wat die trips lekker maak. Die mense. The interruptions make the journey.

Ek hou van kerke. Victoria-Wes.

Daars nie haas nie, maar ons beluit om aan te staan want ek wil op die Pan kom. Bel net gou vir vroutjie en se als is reg.

Nou onthou ek nie so mooi nie. Bie moet maar help, want hy was die navigator met die GPS. Altyd geweet waar ons verdwaal was. Ek dink dit was eers Loxton en toe Carnavon. Dis hel warm en ek koop vars Coke en Life-support. Nou slaat ons uiteindelik die grondpad en die rerige ry kan begin.

Die pad is maar tosserig en dis harde werk in die hitte. Ek en die Buffel voel-voel mekaar nog. Die regte bonding sal eers die volgende dag kom.

Erens oppad by 'n verlate huis vat ons 'n breuk in die skuur. Die bietjie koelte help en ons weet dit nog nie, maar ons dehidreer kwaai.

So middelmiddag kom ons by die plaashuis en boek in. Bie het als gereel en die tannie is reg vir ons. Yskoue bier. Ons betaal en laai. Sy bring later die kosgoed.

Uiteindelik. Die bord waaroor ek al so baie gedroom het.

En dan is ons daar.

Moer, maar die plek is wyd. Dis nou die dikste SERENITY spot wat ek nog gesien het. My soort plek.

Ek gaan nou weer aan. Post maar eers want ek is bang ek verloor die.

Offline Stoetbul

• Forum Whore
  • Bike: KTM 1190 Adventure
  • I is Stoetie
« Reply #18 on: October 21, 2011, 12:40:12 pm »
Laat kom broers die Vrydag is K@K vervelig. :3some:

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #19 on: October 21, 2011, 01:08:37 pm »
Ons pak af en maak ons tuis. Besluit ons gaan nie tent opslaan nie, sommer so onder die skuiling slaap op ons Ribbiz stretchers.(Ek moes dit noem. Die goed werk).

Ons is ook darem nie vuilgatte nie en die wasgoed word gedoen.

En dan kom daai oomblik. Hy raak nie eers die kante nie.

Ons het so gedehidreer dat ek na ses biere en 'n klomp water en Coke eers laataand vir die eertste keer ge-pee het.

Agtermiddag versnaperingkies. Gerookte mossels op Provita afgerond met gemengde vrugte en custard. Ons is mos beskaafd.

Vroeer by die huis het die tannie vir ons gese daar is nog twee manne oppad, maar ons weet nie of dit nog bikers is nie. Laatmiddag daag Bud500 en Phumba met 'n gejuig daar op(hulle ry KTM's). Hier gaat ons lekker kuier.

Die Pannemanne. Bud500(Deon), ek, Bie en Phumba(Steven)

Dis nou meskien nie ooglopend nie, maar Phumba is eintlik 'n riding-god  >:D

Intussen word ons cooler-box met kos en nog bier afgelaai. Vleis, slaai en bykosse, alles vir net R260.00 ! Ek het maar my verdriet verdrink.

Sonsondergang. Te mooi vir woorde. Waar's Hanno as 'n mens hom nodig het.

Die vleisie.

Die kuier.

So kom ons uiteindelik aan die einde van die tweede dag en dit was goed. Thanks aan Deon en Steven vir die lekker gesels.

Nou sal julle seker vra : MAAR WAARS DIE KLOK ! Toe ons by die kamp kom was dit te warm en ons was gatvol. Wou net afpak, uittrek en by daai eerste bier kom. So ons besluit toe dat ons die volgende oggend, na ons gelaai het en voor ons die pad vat, die klok sal gaan lui. Ons kon hom sien daar in die verte.