Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: BASH toe en terug met 'n ompad- Verneukpan en die Tankwa.(VOLTOOI)  (Read 10328 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Gérrard

• AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • WAT KYK JY
Re: BASH toe en terug met 'n ompad- Verneukpan en die Tankwa.
« Reply #40 on: October 21, 2011, 09:44:04 pm »
                                                                            Dag 3 - Vrydag 14/10/11

Kenhardt-Pofadder-Vioolsdrif, (of so het ons gedink.)

So loop hy mos. Vandag is my en die Buffel se sand ry. Maar eers later daaroor.

Lekker warm stort, pak, groet en eers klok toe.

Die ryperde.

Die manne en hul ryperde.

Die klok word gelui en weg is ons. Voor le heel eerste Pote se draai. Bie ken die pad en weet van die hek, so hy ry voor. Die pad is effe sanderig en dit help om so bietjie vet te gee. Deur die loop van die trip was tussen 80 en 100km/h vir ons 'n gemaklike spoed.

Ons cruise te lekker en toe gooi ek ankers ala Countrytrax dat die stof staan. Ek het die draai gemis en eindig langs die pad in die bossies op. Hierdie tema, dat ek nie goed na waarskuwings luister nie, gaan hom weer herhaal. Ek is gelukkig om nie 'n Pote te doen nie. Sy briekmerke, soos dit gelyk het, het so effens voor myne nog begin. Ons ry aan en ek vergeet weer om 'n foto te neem.

Die pad verder Kenhardt toe lewer niks opwindend op nie en ons trek in by die petrolstasie.

Ons gooi petrol in en nog 'n paar Bashers trek in. Ons groet en gesels, maar tot my skande kan ek nou nie hulle name onthou nie. Die volgende oomblik daal daar so 'n stilte oor die dorp neer. Julle weet, soos die voeltjies stil raak as daar 'n slang in die gras is. Toe rol 'n gebrul die dorp in asof die gode op ons neerdaal. Klomp entoesiastiese Bashers wat gewoonlik rondloop aangetrek soos die.

Ons groet vir ETS, Cocky, Orange Swifty en 'n ruk later daag die Wortel ook op.

Hello my tjom.

Dis reeds 'n warm dag en hulle vat ook die grondpad Pofadder toe. Ek en Bie besluit om eers 'n brekkie te gooi by die hotel om hulle kans te gee om vooruit te kom met hulle stofmakery.

Hier ontmoet ons vir Eaton en word getrakteer op 'n lekker ontbyt. Hy's entoesiasties en lus vir gesels. Vertel van sy opkomende trip Clarense se rigting. Tyd loop en ons moet ry. Teensinnig verlaat ons die koel hotel.

Sal vervolg.
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #41 on: October 21, 2011, 10:27:21 pm »
Die grondpad Pofadder toe is heel onlekker. Stamperig met so 'n knopkop wat elke hier en daar uitsteek. Dat Bie nie 'n deurstamp gekry het nie is 'n wonder. Ons is maar te bly om dit agter die rug te kry en by die Hotel ry ons weer in die Main Manne vas. Ons suig 'n lekker koue ene en gesels oor die pad wat voorle. Ek noem die grondpad wat ek en Bie vat Vioolsdrif toe. O, se die manne, hulle wil ook mos grond ry(KTM's en so aan) Daar word bespiegel oor die pad se toestand. Ek is besorg oor sand en Cocky mis nie sy kant om 'n steek te gee oor ek en die Block of Flats nie.

Bie se die pad is op die kaart so dit kan nie te sleg wees nie. Ons besluit om te ry. By Pella draai ons af en ry so rofweg wes. Dis mooi wereld die met sulke swart berge.

Daar agter in die Noorde kan ons sien is 'n diep kloof waar die Oranjerivier sal loop.

So nou en dan is daar 'n sanderiheidjie op die pad maar niks om te bekommer nie. As ek 'n patchie slaan gee ek net so bietjie vet en glip deur. Die Buffel gedra hom mooi. 'n Keer of wat steek my hart effe in die keel maar ek is OK. Julle onthou nog dis die eerste keer wat ek rerig die bike op 'n trip ry.

So na 'n tyd raak die sand nou effe dikker, met plek-plek nog dikker en dan sommer dik. Nou's daar net een genade... kry spoed. Hiers die sand nog mak en ek kry kans vir 'n fotie. Soos die trip aangaan raak ek handig met fotos neem in die ry.

Die pad maak so effens 'n draai Suid-Wes en toe raak dit ernstig. Nou's dit konsentreer en vashou. Ek gee nie 'n moer om wat Cocky se nie, maar vir die volgende paar kilometer is dit SANDPAD. Ek konsentreer so hard ek mis 'n afdraai waar ek eers vir Bie moes wag. Ons ry met 'n snaakse dinamieka. Hy het die GPS, maar ek ry voor. Daar's nie kans om nog te kyk of hy kom nie. Ek ry om uit te kom. Dis 'n laaang effe klim uit en ek besluit om te stop as ek bo kom.

So hele ent teen die skuinste uit vrek die bike... netso. Ek sit hom in neutral en daar start hy weer. Wat dan nou. Seker bietjie moeg. Ek gee weer spoed en ons gaan. So by 80km/h is gemaklik en as ek 'n dikker kol slaan draai ek oop na 'n 100. Ek sorg net dat die bike momentum hou en nie sy neus laat sak nie. So teen daai hoogte uit met die sand sort ek en die Buffel mekaar die dag uit. Nou verstaan ons en die res van die trip was ek baas... wel amper so.

Offline Firesquirrel

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #42 on: October 21, 2011, 10:55:39 pm »
Was julle saam met die manne wie se coolbox afgeval het met die beursie en kamera ?
Current Bikes :  KTM 690

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #43 on: October 21, 2011, 10:57:45 pm »
Bo op die bult, uit die sand uit, trek ek af om te wag vir Bie. Ek teug 'n sigaretjie en daars nog geen teken van hom nie. Hy kan mos nou nie so ver agter wees nie en ek raak effens bekommerd. Maar hy stop so nou en dan vir 'n foto so dis seker OK. Nog 'n sigaret. Nog steeds geen Bie nie. Nou jaag die spoke deur my kop. Hy le erens met 'n gebreekte iets. En ek moet omdraai en hom gaan soek... weer af teen daai sandpad. Eish ! Maar nou-ja, hier gaat ons en so paar kilometer af kom hy aangery. Hy vertel ek het die afdraai gemis, maar ek weet van niks. Dis so tien kilometer terug. Not-te-moer ry ek weer daai sand so ver nie.

Ons besluit om maar aan te gaan, Suid, maar plaas dat hy my ge-force het. So ry ons 'n lang draai al die pad met 'n loop tot in Springbok. Amper 'n ekstra 100km vir die dag. Die ander ouens het ook die afdraai gemis  :ricky:

So sien ons toe darem Concordia en O'Kiep. Niks om oor te skryf nie. Uiteindelik slaan ons teer en kom by die Bash-site uit. Groet, stel voor en registreer. Daarna soek vir 'n kampplekkie en slaan op.

En se hello vir ons Buurhonde

Nou's ons hier en kan daar gekuier word. Aanvanlik was die plan om die volgende dag 'n draai deur Namibie te ry, maar ons skryf dit af. Ons is moeg en die terugry is ver. Rus, kuier, ontmoet en gesels met die ander Honde. Dis mos eintlik hoekom ons hier is. Dit was 'n goeie besluit en ons het lekker gekuier.

So drink ons dan die derde dag ten einde. Dit was weer 'n geie dag.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #44 on: October 21, 2011, 10:59:50 pm »
Was julle saam met die manne wie se coolbox afgeval het met die beursie en kamera ?

Was dit drie ouens, twee BMW's en 'n ligter bike ?

Offline Firesquirrel

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #45 on: October 21, 2011, 11:01:42 pm »
yep.... een ou het omgedraai maar Ets se lat Gustaf het hom toe alreeds opgetel....  ons het almal daar by kruispad gestaan
Current Bikes :  KTM 690

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #46 on: October 21, 2011, 11:13:06 pm »
yep.... een ou het omgedraai maar Ets se lat Gustaf het hom toe alreeds opgetel....  ons het almal daar by kruispad gestaan

Het hulle daar op die sandpad gekry, maar ons is toe verby. Van stop was daar nie sprake nie. Niks gewys dat hulle moeilikheid het nie. Hulle is later weer verby terwyl ek vir Bie wag maar toe ek en hy weer aanry kom hulle terug oppad af in die vallei in, weer in ETS hulle se rigting wat agter ons was.

Offline Crossed-up

• Pangaman
  • Forum Whore
  • Bike: NER-A-CAR
« Reply #47 on: October 22, 2011, 08:01:19 am »
Lekker report, Jupiter and Bie.  It was great to meet you guys.  Die tyd was net te kort.

En, J, ek skuld jou nog altyd 'n bier!

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #48 on: October 22, 2011, 08:05:11 am »
Lekker report, Jupiter and Bie.  It was great to meet you guys.  Die tyd was net te kort.

En, J, ek skuld jou nog altyd 'n bier!

:thumleft: Daar sal nog Bashes wees.

Offline Bie

• Local Mods
  • Senior Member
  • Winners never quit, Quitters never win.
« Reply #49 on: October 22, 2011, 08:45:02 am »
Ons beplande trip vir die dag: 89km teer, 396km grondpad, totaal - 485km.
Werklike trip vir die dag: 165km teer, 448km grond, totaal - 613km

Die groen strepie is die roete wat ons gevolg het en die pers strepie is die afdraai wat ons gemis het.

Na 'n warm stort en parrafien beskuit vir brekvis op Verneukpan het ons die pad gevat so teen 6:00 die oggend. Ons riding god vriende was kort op ons hake. Selfs teen daardie tyd van die oggend was daar reeds 'n lastige weste wind wat jou kort kort uit die spoor uit wou druk op die middelmannetjie op. By Pote se hek het ons na sy valmerke gekyk en bespiegel oor die oorsaak en daarna die pad gevat Kenhardt toe. Soos Jup genoem het, was daar skielik 'n toeloop van Honne en die bash gevoel het begin inskop. Nou was dit nie meer net 'n gewone toer deur die Karoo nie. Na die groetery en vol tenke petrol is ons hotel toe vir 'n regte brekvis terwyl die res van die pak begin stofmaak het Pofadder se kant toe.

Daarna was dit ons beurt, maar dit was verseker die karkste pad van die hele trip. Los gruis oral, buiten in die spore en 'n baie lastige dwarswind wat jou heeltyd op 'n ander plek wil laat ry. Ten minste het die wind die meeste van die tyd die stof uit die pad uit gewaai. Kort-kort was daar 'n half-begraafde klip in die spoor wat gratis smileys uitdeel, maar ons was dit gelukkig gespaar. Gelukkig was dit relatief koel, maar Jup se smokebreaks was altyd in een van die skaars skaduwee kolletjies.

Toe ons op Pofadder kom het die eerste lot klaar petrol gegooi en ons het hulle by die hotel gekry waar hulle gewag het vir hulle kos bestellings. 'n Vinnige koue, roete uitruiling en daarna vat ek en Jup die pad, Pella, Klein Pella ens. Hoewel effens sanderig op plekke was dit 'n lieflike pad. Sand is in elk geval meer voorspelbaar as los gruis en ons het goeie vordering gemaak en Jup het van die nou nog skaarser skaduwee kolletjies opgespoor.

Ek het seker 'n halfuur gewag by die plek waar Jup die afdraai gemis het en daar was selfs selfoon ontvangs. Het hom probeer bel, maar sy foon was op voicemail. Later besluit ek toe maar om ook die verkeerde pad te vat en dit was 'n goeie keuse. Dit was net minder lekker om te sien op die GPS hoe die "arrival distance" verander van 86km na 196km. Die dikker sand gedeeltes het kort daarna begin, maar was werklik nie 'n probleem nie. So 10 km verder het Jup van voor af gekom om my te kom soek, maar toe vat ons maar die pad vorentoe en kom by Concordia uit. Vandag is ek bly ons het die afdraai gemis, want nou weet ek ook waar die plekkie is. Daarvandaan was dit teerpad, Okiep vir brandstof, toe die N7, Steinkopf, Vioolsdrif en Bushwacked. Op daardie deel van die pad het die wind behoorlik gewaai en het dit skielik kouer geword. Buite Steinkopf het Kameelkop by ons stilgehou toe Jup gou sy vrou bel, maar ons was gou daarna by die kampplek.

Teen daardie tyd was Bushwacked reeds taamlik vol, maar ons het 'n gaatjie gekry, tent opgeslaan, vervel en 'n vleisie gebraai. Ek het vroeg gaan slaap, soos my klok maar gestel is. Vir my was dit een van die lekkerste dae van die trip en daai sandpad was seker een van die mooiste roetes. Ek dink ons sal moet wag vir Jup se volgende post, want sy sussie trou vandag. Geluk mater en gooi maar as jy klaar gebruilof het.

« Last Edit: October 28, 2011, 07:06:21 am by Bie »
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Pistonpete

• Shop Mods
  • Bachelor Dog
  • *
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Live to Ride...Ride to Live
« Reply #50 on: October 22, 2011, 09:16:34 am »
Nice report...thanks for sharing.. :thumleft:
'Routine is the thief of time'

Offline Bie

• Local Mods
  • Senior Member
« Reply #51 on: October 22, 2011, 09:37:11 am »
onthou jy hoe het daai wind so gewoed toe ons en Mark 660 langs die klok geslaap het , ons het gedink ons waai weg.  :o

Dis darem baie spesiaal daar op die pan  :thumleft: :thumleft:

Sal daai aand nooit vergeet nie. Blitse wat slaan daar na Kenhardt se kant toe en Louis se woorde, "as dit begin reen het julle 15 minute om van die pan af te kom". Glo nie ek het 'n halfuur geslaap daai nag nie en dit was nie eers jy wat my uit die slaap uit gehou het nie.  ;D

Kom ons maak 'n stoffie.

Offline DSNewbie

• Senior Member
  • Bike: Kawasaki KLR 650
« Reply #52 on: October 22, 2011, 09:45:25 am »
No photos of the sand?

Offline Rynet

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #53 on: October 22, 2011, 09:49:11 am »
onthou jy hoe het daai wind so gewoed toe ons en Mark 660 langs die klok geslaap het , ons het gedink ons waai weg.  :o

Dis darem baie spesiaal daar op die pan  :thumleft: :thumleft:

Sal daai aand nooit vergeet nie. Blitse wat slaan daar na Kenhardt se kant toe en Louis se woorde, "as dit begin reen het julle 15 minute om van die pan af te kom". Glo nie ek het 'n halfuur geslaap daai nag nie en dit was nie eers jy wat my uit die slaap uit gehou het nie.  ;D

:biggrin: :biggrin:
“It’s impossible,” said pride. “It’s risky,” said experience. 

“It’s pointless,” said reason. “Give it a try,” whispered the heart.

Offline Bie

• Local Mods
  • Senior Member
« Reply #54 on: October 22, 2011, 09:50:27 am »
No photos of the sand?

Nope, sorry, you'll have to take our word for that.  :imaposer:
Kom ons maak 'n stoffie.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #55 on: October 22, 2011, 09:59:32 am »
No photos of the sand?

Nope, sorry, you'll have to take our word for that.  :imaposer:

Net daai enetjie met die bietjie sand. Vir die res was ek te besig om te ry om fotos te neem.  :eek7:

Offline DSNewbie

• Senior Member
  • Bike: Kawasaki KLR 650
« Reply #56 on: October 22, 2011, 10:03:11 am »
Just  :pot:

Very nice RR  :thumleft:

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #57 on: October 22, 2011, 10:08:39 am »
Just  :pot:

Very nice RR  :thumleft:

The riding gods were just a way behind us. According to them, they're still looking for the sand ?  :imaposer:

Offline Bie

• Local Mods
  • Senior Member
« Reply #58 on: October 22, 2011, 10:18:37 am »
Just  :pot:

Very nice RR  :thumleft:

The riding gods were just a way behind us. According to them, they're still looking for the sand ?  :imaposer:

Tell them it was those sections where they paddled through, never to admit they have done so, hence their claim of no sand.  :imaposer:
« Last Edit: October 22, 2011, 10:24:20 am by Bie »
Kom ons maak 'n stoffie.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #59 on: October 22, 2011, 10:36:22 am »
Just  :pot:

Very nice RR  :thumleft:

The riding gods were just a way behind us. According to them, they're still looking for the sand ?  :imaposer:

Tell them it was those sections where they paddled through, never to admit they have done so, hence their claim of no sand.  :imaposer:

Nou maak dit mos sin hoekom hulle eers so lank na ons by Bushedwacked aangekom het. Kamma papwiele moes regmaak en help soek vir ander ouens se kit wat afgeval het.  >:D