Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Gooi mielies..en tyres...babapoeier..10 minute...en serenity toer (KLAAR)  (Read 8404 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Heimer

• Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS
  • Kan nie ALZ onthou nie
Die RR se naam moes gewees het, Babapoeier, pienk melkies en vroeg in die bed  :pot:

Matriek getuigskrif 1979: ........... is 'n vriendelike seun met volop selfvertroue. Hy tree soms vreemd op. Die skool se beste wense vergesel hom.

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Forum Whore
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • What a SUPER-loss....DAMMIT man!
Jy is net jaloers man.....verbaas jy kan die melkies nog onthou!!  :imaposer:

Nog so paar random peekchas van die dag se helmet cam af:

Nog 'n pas aan die anderkant van Sani

Talle 4x4 taxi's op die pad gekry....hulle kies die beste lyn en jy moet maar sorg jy bly uit die pad uit.

Eerste stop bo op....check hoe gepak is Jup se BOF

Dwerg ek het baie donkies op die pad gesien maar elke keer het dit my helmet cam ontduik...hierdie is die enigste een wat ek kon vind.....so net vir jou

As die pad nat is gaan hy snot wees

Mens moet maar wakker bly.....net voor Mokhotlong

Jup wys agter op die kar....ThinkBike sticker...hulle het seker die ding so gekoop

Minder roadblocks gekry as wat ek verwag het.....maar jy maak soos hulle se. Stop sign so 50 meter voor hulle staan. Jy moet doodstil stop en wag dat daar vir jou gewys word jy mag ry. Net een bike op 'n slag.....anders het jy moeilikheid....vra maar vir Jup oor sy vorige trip

Baie van die rooi bikes gekry wat medical supplies rond karwei die hele Lesotho vol

Nou ek het vroeer gepraat oor daai gladde pas...dit lyk nou nie na baie nie...maar die swart kolle...is die dood. En hulle is orals...as jy hulle op 'n draai vang voel jy hoe die voorwiel gly.....het hulle soos pes probeer vermy

Die "teerpad" wat ons beplan het om te ry

AfriSki

Lewende hawe orals.....die een drink sommer water uit 'n gat innie pad

Lekker surprises hier en daar.........

Mooi watervalle

Een van die talle wrakke waarvan ek vroeer gepraat het

Gooi as jy reg is Jup!!

Vorige skoeters: XT660E, TL1000R, 2006 R1200GSA, 2010 R1200GSA 30 Years Anniversary, CRF450R, CRF450X, DRZ400SM, 950 Adventure, 990 SuperDuke (ISM) 2012 R1200GS Triple Black, F800GS, Wolskoeter!

Kaapse Jelly Tot!

Online Gérrard

• AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • WAT KYK JY
Ek tik dat die keyboard kreun. Moes wag vir jou dat ek nie dupliseer nie.(lekker groot woord ne  >:D)
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !

Offline dirtyXT

lyk LEKKER!!! nice ride report. good and lucky to have met you guys when we did.
Bike history:
Ital jet 50 - sold, DT 50 - scrapped - AR80 - sold DT185 - confiscated  KDX250 - sold ZZR400 - sold KX500 - XT660R Swapped for R1 YZF R1 - sold - XT660Z - sold

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
Dinsdag – 3 Januarie 2012

Wanneer jy saam ry moet jy praat met mekaar. Jy moet op jou gemak wees en saamstem hoe daar gery gaan word, anders kan jy onbewustelik aan risko blootgestel word, wat die trip kan bederf.  :deal:

Met die beplanning het Carrots genoem dat hy nog nooit Sani gery het nie en dit graag sou wou doen. Na my eerste trip se ek toe dis te hoe risiko vir my en Lyn, ons ry eerder om. Carrots se dis reg, ons ry saam, so ons bly bymekaar.  :3some:

Nou verander ek die plan, ons praat daaroor en uiteindelik eindig ons veilig bo op Sani. Toe hy sy asem terugkry se Carrots hy wou dit eindlik nie  die dag gedoen het nie, omdat hy bietjie kakkerig gevoel het, en hy is moer verlig ons is veilig bo.    :eek7:

Ek is net so klein bietjie die moer in vir hom.  :dousing: Hy moes my vroeer gese het. Ek was toe eintlik heel  OK die oggend en het nie nodig gehad om  Sanie te ry nie. Ek sou sonder huwering dat ons die oorspronlike plan gevolg het, deur om Lesotho te ry , Caledonspoort in. As jy ‘n tawwe pad wil pak moet jy nie twyfel in jou he nie. Daar sou weer geleentheid wees om Sani te ry. Soos hy reeds twee keer vir my gese het, die trip gaan oor ons dit saam geniet.

Hoe dit ookal sy… ‘All’s well that ends well’  :mwink:

Ek stel my wekker vir kwart voor vyf dat ons vroeg kan wegkom, maar is wakker voor hy afgaan. Ek het vrede in my gemoed en is lus vir ry. Carrots kruip uit sy tent uit met oe wat lyk soos muispoepholle in ‘n meelsak en Lyn se been is bietjie styf, maar sy se dis OK. Net seer as sy hom so sekere manier draai. Daar’s ‘n hele ent voor die steil klim begin en as dit neuk kan ons omdraai en langpad vat. Almal se hulle is happy en ons sal Sani ry. Ons is nou hier, dis mooi daar en ek wil dit ook graag vir Lyn wys.

Lyn is maar stadig op so vroegoggend en sit so in haar pajamas en skiet ‘n paar kiekies uit die tent uit, soos ek maar werskaf.

Dis altyd vir my ‘n prestrasie hoe ‘n mens al die goed weer in die sakke en op die bike kry. Koffie, ligte brekkie… “1 minuuut” en ons is op tyd half sewe in die pad. Staan-staan so bietjie op die 13km grondpad Heimville toe. Lyk OK.

Op Heimeville ry ons die twee manne raak wat ook in ons rigting oppad is, Brian(XR650L) en Eddie(Pegasso). Hulle is nie Honde nie en dis Eddie wat more so effe van ‘n kreukel in ons dag se ry sou sit, sonder dat ons hom daarvoor kon blameer het.

By die grenspos gee ons die perde ‘n blaaskans

Soos ons ry neem Lyn foties. Dis darem mooi hier.

En daar le hy… lyk eerder na ‘n rosstorting as ‘n pas. Moet se, my hol het lekker gefluit toe ek dit die eerste keer gesien het so twee weke gelede.

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Forum Whore
  • What a SUPER-loss....DAMMIT man!
Bwhahahahahahaha.......... :imaposer: :imaposer:.......mense by die office dink ek is stapelgek (groot woord)............Carrots kruip uit sy tent uit met oe wat lyk soos muispoepholle in ‘n meelsak............ :imaposer:....imagine ek het gekuier die vorige aand!  :imaposer:

PS: Ek moet defnitief 'n beter kamera aanskaf......daai Blackberry staan nie 'n kans nie....baie mooi peekchas!!  :thumleft:
« Last Edit: January 18, 2012, 03:45:10 pm by Carrots »
Vorige skoeters: XT660E, TL1000R, 2006 R1200GSA, 2010 R1200GSA 30 Years Anniversary, CRF450R, CRF450X, DRZ400SM, 950 Adventure, 990 SuperDuke (ISM) 2012 R1200GS Triple Black, F800GS, Wolskoeter!

Kaapse Jelly Tot!

Offline Frannarossi

• Vendor
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • karoorooster@gmail.com
Nice manne.Ek kan my net indink watse riller daai paaie ini winter moet wees as die ys oor dit le en jy nog moed dodge vir die slote ens!Dis nou een plek wat ek nog wil gaan ry daai Lesotho!
If you don't live on the edge,you take up too much space!!!

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
Soos ons die klim nader is daar so paar tegniese stukkies om ons te toets. Ek is doodkalm en in die zone, met Lyns veerfoet agter op die bike. Ons sal OK wees. Ons ry al lank saam. Sy weet ek kan ry en ek weet sy kan pillion. So verstaan ons mekaar… ek kyk die pad en ry die bike… sy moet na haarself kyk en my nie steur nie.

Ons vat die pas, dis nog ge-ets in my brein. Ek weet presies wat voorle en ons gly aanvanklik  wielvas teen hom uit. Daar’s die een draai wat my die vorige keer laat wankel het. Hy’s wyd genoeg en klipperig, maar vang  jou uit en dis nie maklik om jou lyn reg te kry nie. Soos ek nader, twyfel ek, verloor my lyn en weet dadelik ons is in die moeilikheid. “You hesitate, you die !” Off-road traning ! ... instink vat oor en ek soek dadelik vir ‘n stuk gelyk grond om te stop. Daars ‘n bree skouer op die draai en ek trek af.

Lyn besluit dis genoeg, sy stap verder. Dis ok, ek los haar… dit was rof genoeg tot hier en sy soek bietjie ‘time-out’

Ek wag vir Carrots wat nog kom, want hy moet my help om die bike te draai. Die ruskansie doen my goed om my asem terug te kry. Die bike is kookwarm en ek dink ek ruik die clutch… wel, ek ruik iets.

Soos Lyn opstap neem sy foties

Terwyl ek wag vat ek so bietjie suurstofaanvulling, Carrots kom aangebrul en trek af. Hy’t so nattigheidjie aan die wenkbrou en ‘n styfheid om die kiewe

Ons gooi ‘n siggie saam en skep bietjie asem . Daar word nie veel gese nie. Dinge het mening en ons weet hoekom ons daar is. Daar's dik SERENITY bo-in hierdie berge.

Hy help my om die bike te draai en ek ry om Lyn so twee esse verder op te tel. Sy neem nog een mooi fotie wat die pas seker die beste wys.

Daars nog so een steilte en ‘n draai of twee dan is ons bo. (Ons kry net die een taxi oppad op en vermy hom veilig. Die plan om vroeg te ry het goed gewerk.)

Ons park die bikes…

… en gee mekaar eers ‘n lang kyk… toe breek die smiles met ‘n lekker gay fist-punch. “Fokkit, maar ons is bly om bo te wees !”  stem ons saam. Nou sal Carrots my vertel dat hy eintlik nie lus was om die pas te ry nie. Ai-jai-jai ! Lyn kry ‘n drukkie “Never again “ maar ons is tevrede dat ons dit gedoen het.

Ons gaan kry ons tjubs by die grenspos en sak oor kroeg toe vir ‘n welverdiende koue een.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
Waar’s daai koue bier.

Toe ons stilhou ontmoet ons eers vir Henry(El Mexicano). Hy wag vir Eddie en Brian. Om die draai staan sy R80G/S… ‘n biker so na my hart.

Lyn neem so paar fotos van bo af

Dis maar ‘n karige plek

Brian en Eddie daag op en daar word ‘n rukkie lank saam gekuier. Hulle is ook oppad Katse toe, maar met ‘n effe ander roete van die A1 af  grondpad Pitseng toe. Sien julle later. Tot hulle spyt sou hulle die Thaba-Tseka pad vat van Makhotlong af Katse toe.

Eers die makkers… baie tevrede met hulself

En die groepfoto : Eddie, Henry, Brian, ekke, Lyn en Carrots

Sien julle later. So ent weg oppad na Makhotlong is daar weer so ongemaklike passie en bo-op skep ons asem. Die uitsigte, orals waar jy ry is mooi. Lyn pak ‘n klippie op die baken om verdere rysigers voorspoed toe te wens.

Dis so 60km Makhotlong toe met mooi uitsigte en ‘n stamperige pad. Dit vat so twee en ‘n half ure met stops en die doen jy maar gereeld. Ons is nou bietjie laer af en die omgewing lyk so bietjie anders.

Van Makhotlong is daar nie te veel te se nie. Jy gooi petrol in, kry koue koeldrank en ry verder.

Wat my nogal opgeval het is dat op meeste van die groot dorpe, die supermarket deur Oosterlinge besit word. Die kolonisasie gaan voort.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
Ons het al by Sani Top besluit ons vat die teerpad van Makhotlong af Butha-Buthe toe. My kaart wys so. Kry ons toe ‘n onaangename verrassing. Eers daai glibberige stuk teer waar ek en Lyn amper gat sien. Bly weg van die swart goed… alles is swart ! Toe kom die slaggate… mammoete, soos Carrots nou reeds gewys het. Jy dog dit gaan nou beter raak op die pad wat van die myn af wes loop. Hy word duidelik goed onder hou… gravel highway… en net marbels. Ons gly-gly maar so tot ons uitendelik teer kry. 

Mahlasela pas. Ons is lekker gatvol na die slegte pad … Carrots gooi mielies en ek gooi tyres. Ek jaag nie sommer nie, maar dis lekker twisties en daai 1200 kan klou aan die teer as hy moet .

Op die half reguit stukkies, wat daar nie rerig is nie, kry Lyn darem kans vir ‘n paar snaps

Ons jaag Oxbow skoon mis, kry petrol op Butha-Buthe, verloor vir Carrots in Leribe, want hy volg nie die reels nie  :deal:  en vat die pad Katse toe. Ons het so twee ure verloor met daai sleg pad en dit raak alweer laat.

Die eerste tagtig kilo’s of so dam toe ry jy deur die platteland en daars nie veel, behalwe hutte, om af te neem nie. Die wereld is besig met mense, diere en taxis, so ‘n ou moet maar jou spoed temper.

Carrots begin weer kriewelrig raak en toe ons  Mafika Lisiu pas vat gooi hy weer mielies. Ek het die pas twee weke gelede gery, weet hoe lekker swaai hy, en na die roller-coaster teen Mahlasela af, vat ek die 1200 lui-lui daar deur.(Dit was weer ‘n lang dag en ek is moeg… doen nie stupid nie en keer maar vir foute… banggat)

Daaronder kom ons vandaan

En waar was julle die hele tyd dat julle nou eers hier aankom ?

Tog te lekker gery man en so bietjie die scenery geniet

Anderkant af is daar weer nie tyd vir fodies nie.

Die bokant van Katse Dam. Hy’s glo 54km lank

Dis nog ‘n hele ent dam toe en ons kom so rukkie voor skemerte daar aan. Terwyl ons kamp opslaan, daag Leejay(dirtyXT) en Henry daarop. Hy’t vroer vir Henry-hulle by Sani gekry en gehoor hy gaan ons dalk by Katse kry. Die lot het toe plan verander en besluit om Thaba-Tseka om te ry. Ek kon hulle gewaarsku het dit gaan 'n lang, gatseer dag wees. Eish ! en Henry met die R80. Ek het gevoel vir hom. Daai ou suspensie het nie genade nie. Hulle het die ander twee verloor en ons vermoed hulle is by die Lodge. Die ander drie ouens het ‘n snaakse manier van saamry en worry nie veel waar mekaar is nie. Ons sal dit die volgende dag weer ervaar.

Ek, Henry en Leejay ry deur Lodge toe dat ons bier kan kry en ek reel vir ons vir kospakkies vir die volgende dag. Ons kry vir Brian en Eddie daar en kuier bietjie. Terug by die dam is dit ‘n lekker snack, met te veel  koue bier. Carrots geniet sy pienk melkie en crash oudergewoonte vroeg.  :imaposer:

Dit was ‘n lang dag en ons kuier nie lank nie, toe dop ons maar om.

Hierdie is Lesotho en jy weet nie wat hy more vir jou gaan bring nie.

Offline Dwerg

Lekker ouens! Dis nice om dit so van twee kante af te lees. Sien uit na die res  :thumleft:
Current: KTM 690R
Previous: KTM 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline W1P30UT

• 7.2kW Pilot
  • Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
  • Centurion
It just keeps getting better :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Love is the feeling when you like something as much as your motorbike.

Offline Frannarossi

• Vendor
  • Senior Member
  • karoorooster@gmail.com
Lekker ouens! Dis nice om dit so van twee kante af te lees. Sien uit na die res  :thumleft:
+1
Dis darem maar mooi wereld daai!
If you don't live on the edge,you take up too much space!!!

Offline JMOL

• The Mayor of Mopani
  • Senior Member
  • East London
Kan nie wag vd res - kom kerels  ;D
Life is hard - even harder if you are stupid.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY

Met die Forum wat nou more aand crash, en Carrots wat in die Kaap sit, sal ons Maandag weer aangaan.

Offline Marnus

• Senior Member
  • Yeeeeehaaaa!
Hel! Ek lees nou al 3 dae aan die RR en julle is nog nie klaar nie!! Kom kerels - tik bietjie vinniger  ;D  Loving it!

Offline madmax

• Senior Member
  • Bike: Rotax (all models)
  • I may be MAD but it MAX no difference
hoef nie vinniger te tik nie want ek kan nie vinneger lees  :biggrin:
fornicate the proletariat

Offline JMOL

• The Mayor of Mopani
  • Senior Member
  • East London

Met die Forum wat nou more aand crash, en Carrots wat in die Kaap sit, sal ons Maandag weer aangaan.

Eish  :'(

Hoop net nie al die foties crash ook nie  ;D
Life is hard - even harder if you are stupid.

Online Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
So wag ons nou maar geduldig vir Carrots om die volgende episode te post.  :peepwall:

Ek's reg so gooi  :deal:

Offline Firecoast

• Besempilot!
  • Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Mommy Fairy :)
So wag ons nou maar geduldig vir Carrots om die volgende episode te post.  :peepwall:

Ek's reg so gooi  :deal:

Dink jy gaan lank wag Juppie!  :biggrin:
"Don't let your ice cream melt while you're counting somebody else's sprinkles."