Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: CRF 450 X Suspension setup  (Read 1116 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Bossiekop

• Pack Dog
  • **
  • Bike: AJS (all models)
CRF 450 X Suspension setup
« on: December 18, 2013, 09:08:32 pm »
Kerels,

Ek lees van "poor suspension setup"...

Hoe gaan mens tewerk om dit reg gedoen te kry???  Spesifiek op die CRF 450 X???

Ek hoor graag...

Thx

Offline sidetrack

• Bachelor Dog
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • T7 dreamin’ ....
Re: CRF 450 X Suspension setup
« Reply #1 on: December 18, 2013, 09:21:25 pm »
Koop vir jou WP's of Marzocchi's. Was vir my die enigste ding op die CRF wat ek nie van gehou het nie (wel vir dual sporting in elk geval). Myne het drie settings gehad - hard, harder en nierversaking. Ek dink wel die CRF manual en Thumpertalk sal goeie riglyne kan gee. Begin met die "sag" eerste
« Last Edit: December 18, 2013, 09:51:07 pm by sidetrack »
Little by little, one travels far
J.R.R Tolkien

Offline wolf skaap

« Reply #2 on: December 19, 2013, 09:30:41 am »
Kerels,

Ek lees van "poor suspension setup"...

Hoe gaan mens tewerk om dit reg gedoen te kry???  Spesifiek op die CRF 450 X???

Ek hoor graag...

Thx
Die CRF is gebou vir spoed. As jy jaag soos 'n mal huis, dan werk die furk epic.
Vir jou tiepe size Johan, is die CRF se springs te pap. Dit veroorsaak dat jy te diep in die stroke ry. -en dan is die furk reeds harder seinde hy reeds dieper in die compression stroke is.

Jy kort harder springs en racetech valving sal nice wees.
Ek gaan myne laat doen deur Hilton Hayward.
« Last Edit: December 19, 2013, 09:35:58 am by wolf skaap »
Let the good times roll!

Offline wolf skaap

« Reply #3 on: December 19, 2013, 09:31:47 am »
Koop vir jou WP's of Marzocchi's. Was vir my die enigste ding op die CRF wat ek nie van gehou het nie (wel vir dual sporting in elk geval). Myne het drie settings gehad - hard, harder en nierversaking. Ek dink wel die CRF manual en Thumpertalk sal goeie riglyne kan gee. Begin met die "sag" eerste
CRF is gebou om die Baja 15 keer in 'n ry te wen, nie om Sondag middag cruising te loop doen langs die trein spoor nie, OK?
 :biggrin:
« Last Edit: December 19, 2013, 09:33:26 am by wolf skaap »
Let the good times roll!

Offline wolf skaap

« Reply #4 on: December 19, 2013, 09:40:46 am »
Saterdag het ek die Loodswaai roete teen Baja race pace attempt.
Dit was awesome!
Met die reen wat ons gehad het, het daar sulke huge poele gevorm duskant elkeen van daai jumps. Die jumps is te groot om te kan sien wat duskant le so mens draai maar net die oor en ramp so hoog en ver as jy kan. Idee was om die poele te clear met die voor wiel.
Jus ou! Daai CRF was befok gewees.. daai husky 610 was so ver agter, ek het al begin braai toe daag Henko eers op

Ek het myself so geniet op die ride, ek vind daardie tiepe riding baie lekkerder as Magoebas kloof 3 dag missions.

Hiers 'n video clip van Henko:
<a href="http://www.youtube.com/v/jI-IyD1CPJc" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/jI-IyD1CPJc</a>
Paar kiekies voor die fun begin het:
« Last Edit: December 19, 2013, 09:54:38 am by wolf skaap »
Let the good times roll!

Offline Bossiekop

• Pack Dog
  • **
  • Bike: AJS (all models)
« Reply #5 on: December 19, 2013, 09:44:47 am »
CRF is gebou om die Baja 15 keer in 'n ry te wen, nie om Sondag middag cruising te loop doen langs die trein spoor nie, OK?

:lol8: :lol8: :lol8: Thx manne...

Offline HK

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Husqvarna (all models)
« Reply #6 on: December 19, 2013, 03:05:03 pm »
Jou moer man !! Ek was heeltyd langs jou , kon nie agter jou ry nie want jou Honda spoeg mos  stukke chain slider opad terug 😄
« Last Edit: December 19, 2013, 03:07:48 pm by HK »
Husqvarna 610 TE
Yamaha YZ 450F

Offline wolf skaap

« Reply #7 on: December 19, 2013, 03:13:54 pm »
Jou moer man !! Ek was heeltys langs jou , kon nie agter jou ryn nie want jou Honda spoeg mos  stukke chain slider opad terug 😄
he he.

Ja ek praat net bollie. Daar niks verkeerd met die 610 of sy ryer nie  :thumleft:
« Last Edit: December 19, 2013, 03:23:24 pm by wolf skaap »
Let the good times roll!

Offline sidetrack

• Bachelor Dog
  • T7 dreamin’ ....
« Reply #8 on: December 19, 2013, 05:24:33 pm »
Presies dis hoekom die 610 so befok is, ek is nie Campbell of Norman nie !
J.R.R Tolkien

Offline wolf skaap

« Reply #9 on: December 19, 2013, 08:08:24 pm »
Dis waar.
Ons almal ry mos maar bike vir ons eie plesier en redes. Die 610 gee jou wat jy van hou.
 :thumleft:
Die ouens wat 450's ens. ry, is natuurlik opsoek na kicks wat op ander maniere gevind word, waar die 610 dit nie kan lewer nie.
Let the good times roll!

Offline sidetrack

• Bachelor Dog
  • T7 dreamin’ ....
« Reply #10 on: December 19, 2013, 08:20:00 pm »
Dis waar.
Ons almal ry mos maar bike vir ons eie plesier en redes. Die 610 gee jou wat jy van hou.
 :thumleft:
Die ouens wat 450's ens. ry, is natuurlik opsoek na kicks wat op ander maniere gevind word, waar die 610 dit nie kan lewer nie.
Ons hijack nou Bossiekop se thread, help hom met sy growwe Showa's  :biggrin:
J.R.R Tolkien

Online Motties

• Race Dog
  • Bike: KTM 1090 Adventure R
  • Was Darksider
« Reply #11 on: December 19, 2013, 08:45:35 pm »
Ek luister ook saam, myne het eibach se hardste springs vir die bike voor en agter, vorige eienaar was ook dik. Vat dit die naweek uit vir die eerste keer. Verkies beslis harder suspension, wat is die "static" en "rider sag" nommers op die X?
'16 KTM 300 XCW

Offline wolf skaap

« Reply #12 on: December 19, 2013, 08:49:25 pm »
Ja ander springs kan help maar mens moet net in gedagte hou dat die crf 'n mx furk op het.
Ktm's se enduro furke is baie lekkerder vir meeste van my tiepe stuff. Hulle nose dive wel meer in die draaie in en dit maak hul "dodgy" as jy begin jaag en minder van 'n plesier.
Horses for courses soos hulle se.

Ek dink nie mens sal baie maklik die Showa's "gemaklik" kry nie, maar dit defeat die purpose van daardie furke. Ek het vir die 1ste maal vandat ek die crf het, hom gery soos hy gery moet word en ek is 'n "changed man" Ou-toppie DS rides is nie meer vir my nie.

Ek dink mens begin maar net 'n punt bereik waar die bike gemaak is vir mense wat 'n sekere doel in gedagte het. Soos ek se, as jy nie soos 'n mal ding wil jaag nie, kry 'n XR of so iets.

Ek het wel gevind Johan, dat die tubliss sisteem op my voorwiel baie help! Ek hardloop 0.8 bar en dit het 'n verbasend positiewe effek op die andersheids "harsh" furke met die aditionele plus punt dat jy awesome grip by kry. Die tubliss sisteem help ook om te verhoed dat 'n ou die band sou deur stamp met die lae druk wat jy loop.

P.S my pel HK is nou weer opsoek na 'n 530. Ons gaan dan Lesotho toe vir 'n proper small bike DS ride en jy moet ons join! Sal jou op hoogte hou.
Ons gaan seker so 3 dae loop doen en kamp in die veld elke aand.
Let the good times roll!

Offline wolf skaap

« Reply #13 on: December 19, 2013, 08:53:58 pm »
Ek luister ook saam, myne het eibach se hardste springs vir die bike voor en agter, vorige eienaar was ook dik. Vat dit die naweek uit vir die eerste keer. Verkies beslis harder suspension, wat is die "static" en "rider sag" nommers op die X?
static is tussen 10 en 25mm
rider is 100mm of bietjie minder
« Last Edit: December 19, 2013, 08:55:06 pm by wolf skaap »
Let the good times roll!