Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya  (Read 25206 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 1ougat

• The Commodore !!!
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • The Commodore
Re: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya
« Reply #80 on: June 16, 2016, 03:36:27 pm »
 :sip:
Make mine a Boxer with a shaft!!!!
2006 R1200 HP2 !!!! - La Poderosa - "The Mighty One"
1965 R50/2
1996 R80 GS PD Classic
2010 1200 GS 1975 Suzuki AC50

Offline FrancoisTz

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #81 on: June 16, 2016, 03:47:02 pm »
Ja, pragtige wereld en waar die Kikuye in beheer is is daar vooruitgang, soos jy se, harde werkers en min nonsens.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to rank amongst those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much, because they live in the grey twilight that knows neither victory nor defeat.

Offline Herklaas

• Senior Member
  • Bike: Triumph (all models)
  • Do it, you only live twice.
« Reply #82 on: June 16, 2016, 03:57:25 pm »
 :sip: Hi Dorsland, is daar enige risiko vir siektes noudat jou bokke in die trope gehervestig word?
Yamaha 50, Yamaha 400, 2 x Yamaha DR 350 LC, Honda CBX 550 F2, Honda TransAlp 650, Triumph Tiger 800 Xc,
Now 2015 Triumph Tiger 800 Xcx.and.. my favorite... 1996 Yamaha Tenere 660 5 valve single.

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #83 on: June 16, 2016, 06:22:44 pm »
Dorsland waar kom die druk vandaan om daai spinklers teen die hange te laat loop?
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #84 on: June 16, 2016, 07:03:05 pm »
:sip: Hi Dorsland, is daar enige risiko vir siektes noudat jou bokke in die trope gehervestig word?

Raait, darem vroeg by die gastehuis vanaand.

Herklaas, ja daar is wel siektes wat hulle kan opdoen soos PPR, scrapie, bokpokke, Johnes siekte omdat Suid-Afrika vry van hierdie siektes is, maar Afrika nie.  Daaraan kan mens ongelukkig nie veel doen nie.  Die bokke word in elk geval teen meeste siektes ge-ent as deel van my dieregesondheidprogram.  Ek staan my kliente by met die opstel en bestuur van hulle dieregesondheidprogram waar die bokke heen gaan maar die grootse problem is die onbeskikbaarheid van entstowwe in ander lande.  In Afrika is Slenkdalkoors 'n algemene probleem so hulle word almal daarteen ge-ent in die nuwe land. 

Die "regering" in Suid-Afrika besef nie watter nasionale bate hulle in Onderstepoort het nie en watse bate ons nasionale gesondheidsregime is.  En nogtans verniel hulle dit willens en wetens.  Dit maak my skoon naar op my maag maar hierdie is nie die fred om my bemoerdgeit uit te haal nie.

Al wat ek kortliks wil sÍ is dat as mens so weg is van ons land dan moet ons met alle mag en geweld veg om te behou wat ons het kerels.  Dis soos fyngoud, dis ons s'n, dis onvervangbaar.  Ons land en ons kultuur en wat ons opgebou het in Suid-Afrika mag nie sneuwel nie!
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #85 on: June 16, 2016, 07:08:15 pm »
Dorsland waar kom die druk vandaan om daai spinklers teen die hange te laat loop?

Daar is 'n klomp strome water wat uit die berg uit loop Chris.  Hulle keer dit hoŽr op in 'n dam in vanwaar hulle dan besproei.  Daai gravitasiedruk trek dan 30 klapspuite gelyk! :o  Landbougesproke, het die manne alles: water, gravitasiebesproeiing, vrugbare grond, natuurlike weiding wat welig groei.  Ek kan maar net droom van so baie water wat onder gravitasie loop.
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #86 on: June 16, 2016, 07:09:52 pm »
 gravitasiebesproeiing,

daai is goud werd!!! :deal:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Hinksding

• is beslaan met ligte hoefysters
  • Senior Member
  • Bike: Honda XR125L
  • Die aai van Loeriesbaai
« Reply #87 on: June 16, 2016, 08:22:01 pm »

:o  Landbougesproke, het die manne alles: water, gravitasiebesproeiing, vrugbare grond, natuurlike weiding wat welig groei. 

Ek het efol van daai.  Helweet, al wat ek kan aflei is dat ek 'n fokken goeie boer is!
Eet vleis! 'n 1 000 000 jakkalse kan nie verkeerd wees nie.

Offline VaalBaas

• Forum Whore
  • Sogenaamde Vleismeester
« Reply #88 on: June 16, 2016, 08:25:05 pm »
 :spitcoffee:

2006 Hp2 # 882 #1555 #1785 - 2008 R1200 GSA -  2009 R1200 S - 1998 R1200 C       
2003 Yamaha 350 Banshee SE   2006 Yamaha 200 Blaster SE   TW200 Project Bike

As ek nie gister gedoen wat ek gedoen het nie, het ek nie vandag geweet wat ek weet

Offline woody1

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #89 on: June 16, 2016, 08:42:12 pm »
Sjoe. Het gisteraand by Vaalbaas gehoor jy rits so lekker rond. Geniet jou trip verder

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Herklaas

• Senior Member
  • Bike: Triumph (all models)
  • Do it, you only live twice.
« Reply #90 on: June 16, 2016, 08:44:00 pm »
 :sip: Dankie vir die terugvoering van die siektes. Die diere lyk of hulle goed versorg gaan word.
Yamaha 50, Yamaha 400, 2 x Yamaha DR 350 LC, Honda CBX 550 F2, Honda TransAlp 650, Triumph Tiger 800 Xc,
Now 2015 Triumph Tiger 800 Xcx.and.. my favorite... 1996 Yamaha Tenere 660 5 valve single.

Offline Jondu

• Senior Member
  • .................................
« Reply #91 on: June 16, 2016, 08:54:25 pm »

:o  Landbougesproke, het die manne alles: water, gravitasiebesproeiing, vrugbare grond, natuurlike weiding wat welig groei. 

Ek het efol van daai.  Helweet, al wat ek kan aflei is dat ek 'n fokken goeie boer is!

Nie eens n vridelikke regeering nie.....hoop iemand begin ons waardeer

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: Re: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya
« Reply #92 on: June 17, 2016, 03:04:49 am »

:o  Landbougesproke, het die manne alles: water, gravitasiebesproeiing, vrugbare grond, natuurlike weiding wat welig groei.

Ek het efol van daai.  Helweet, al wat ek kan aflei is dat ek 'n fokken goeie boer is!
Feite Hinks, feite. Laat val 'n blanke boer daar in jou wÍreld, in die Groot Karoo, op die Weskus, in die suide van NamibiŽ, enige moeilike landbougebied, dan is dit nie hoe lank nie dan het hy hom welaf geboer (by wyse van spreke). Daar waar die ander nasies die beste landbougebiede bewoon, krepeer hulle.

Dis nie verniet dat die ganse wÍreld, maar veral Afrika, ons boere soek nie.

Almal behalwe, natuurlik, jou regering ter plaatse. ;)

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #93 on: June 17, 2016, 03:11:24 am »
@Tom: Dankie vir die kompliment Tom. Ek glo ek is realisties genoeg om te weet my insette gaan so te sÍ niks verander nie. Ek hoop maar dat by diť enkele boere waar ek nou is, daar dalk 'n liggie aangegaan het vir klein verbeteringe.

Jou ondervinding met die salaris aspek is interessant en baie waar. Buitelanders se onkunde oor Afrika en sy sake het al baie skade berokken.

CJ Langenhoven

Offline VaalBaas

• Forum Whore
  • Sogenaamde Vleismeester
Re: Re: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya
« Reply #94 on: June 17, 2016, 03:18:00 am »

:o  Landbougesproke, het die manne alles: water, gravitasiebesproeiing, vrugbare grond, natuurlike weiding wat welig groei.

Ek het efol van daai.  Helweet, al wat ek kan aflei is dat ek 'n fokken goeie boer is!
Feite Hinks, feite. Laat val 'n blanke boer daar in jou wÍreld, in die Groot Karoo, op die Weskus, in die suide van NamibiŽ, enige moeilike landbougebied, dan is dit nie hoe lank nie dan het hy hom welaf geboer (by wyse van spreke). Daar waar die ander nasies die beste landbougebiede bewoon, krepeer hulle.

Dis nie verniet dat die ganse wÍreld, maar veral Afrika, ons boere soek nie.

Almal behalwe, natuurlik, jou regering ter plaatse. ;)

n Mens sal maar net kan wonder hoe lank die houding teenoor ons boerdery so sal aanhou...

2006 Hp2 # 882 #1555 #1785 - 2008 R1200 GSA -  2009 R1200 S - 1998 R1200 C       
2003 Yamaha 350 Banshee SE   2006 Yamaha 200 Blaster SE   TW200 Project Bike

As ek nie gister gedoen wat ek gedoen het nie, het ek nie vandag geweet wat ek weet

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #95 on: June 17, 2016, 04:41:53 am »
Ek voel om vir my 2IB 'n pluimpie te gee kÍrels. Terwyl ek hier ver van my goed is, is ek nie na aan my skade nie. Ek het 'n 2IB wat vrou alleen, 60km van die dorp en 7km van my naaste buurman af, in 'n land waar plaasveiligheid groot kommer wek, die plaas en sy dinge op koers hou. Sonder haar sou ek nie hier kon wees nie.

Sy is 'n boervrou, nie 'n boer se vrou nie. Kaalvoet oor die Drakensberg.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #96 on: June 17, 2016, 04:56:40 am »
Gister het ons die skep van infrastruktuur bespreek en het ek met raad gehelp en aanbevelings gemaak. Lamhokke, 'n drukgang en dipspuit die gaan gebou word. Walle gaan dwars oor hulle paaie gemaak word, hawer gaan tussen die nuwe lusern en kikuyu gesaai word om die grond was te hou terwyl die ander weidings vestig. Hulle bestaande voerkrip gaan smaller gemaak word dat die bokke die voer nie so bevuil nie en 2 manne is vir verdere opleiding geÔdentifiseer.  Daar gaan ook 'n voorraad spuite, naalde, en eerstelinie medisyne op die plaas aangehou word dat siek diere dadelik behandel kan word.

Vandag dek die opleiding dieregesondheid, byvoeding (hulle gaan 'n vrag Maksiwolkonsentraat en Meester 20 invoer), die produksiesiklus en bestuur van die lamseisoen. 

More klim ek die flossie States toe. :)

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #97 on: June 17, 2016, 05:31:05 am »
Goed:

Beter:

Beste:

Wees dankbaar vir wat jy het :)

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #98 on: June 17, 2016, 05:42:22 am »
Lyk my gister se vakansiedag het julle uitgeput. Almal behalwe Vaalbaas slaap laat. En hy tel nie omdat hy elke oggend blerrie vroeg wakker is 8) :)

Kom kÍrels, ek raak nou versadig van die Africans. Ek wil weer bietjie Afrikaans hoor.

CJ Langenhoven

Offline Karoo Rider

• Senior Member
« Reply #99 on: June 17, 2016, 05:50:57 am »
Ek ry lekker saam - groot respek vir jou Dorsland om ons mede burgers in Afrika so toe te rus met jou kennis, ek hoop regtig hulle gryp dit aan en pas dit toe tot hul eie voordeel.

Daai gaatjie-in-die-vloer toilet herinner my aan toe ek destyds in Tanzania was... al wat ek sÍ is dat goeie tegniek (of die tekort daaraan) 'n groot impak het op die ervaring! Veral 'n omgekrapte konstitusie kan jou skoot-groepering aansienlik belemmer.