I have an Akro slip on so they said the back pressure is different than with the OEM. One of the solutions they said is to replace the headers to remove the cat, but if you do that it will void the warranty ! I'm mean WTF. They are expecting a major recall soon though, so we shall see.
Ons sal maar sien ivm die warrenty. BMW moet net een ding onthou, ons fietse is nog onder CPA en jy kan dit nog terug gee vir hulle. Noem dit bietjie vir jou dealer en jy sal sien hou gou verander hy sy praatjies oor "Void Warrenties". Hulle is in groot moeilikheid met die 2017 fietse en sal uit hulle pad gaan om jou te help voordat hulle jou fiets terug neem en jou geld terug gee. Jy kan hulle natuurlik ook vir n ander fiets vra om mee te ry totdat hulle die probleem opgelos het. Ek dink dit hang ook maar baie van jou handellaar af, ek weet van hoeveel 2017 fietse waar die handellaars self die CATS laat uithaal het of Akra / Remus Headers aangesit het. Ongelukkig is die koste aan dit verbonde op die oomblik vir die eienaar se sak.
Ek kan ongelukkig nie die handellaars se name op n openbare forum noem nie.