Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Wat maak n mens in so n geval?  (Read 910 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline katvis

• Member
  • **
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • i R katvis
Wat maak n mens in so n geval?
« on: September 11, 2011, 09:23:52 pm »
 >:D ...Laat loop! Dit raak laat!!! (gelukkig nie vir oom leeu raakgeloop nie)
KTM 990 Adventure R (current)
XT660Z Tenere '11
XT660Z Tenere '09
Suzuki V-Strom 650
Yamaha AG175(plaas bike)

Offline Labrat

Re: Wat maak n mens in so n geval?
« Reply #1 on: September 11, 2011, 09:34:59 pm »
 :biggrin: hey katvis ek weet een ding( die is nie n kak storie nie) was een dag amper in so n situasie waar ek by n leeu plaas in gery het en een van die groot ooms da het nie baie van my fiets se klank gehou nie, het my toe gestorm (ja da was n draad) maar het besef teen die tyd wat ek hom gesien het was dit te laat ek sou nie vir hom kon weg ry met die spoed wat hy op my afgekom het nie, dit het geluk of hy regdeur daai draad gaan hol :o

So ek dink as jy daai meneer nie vroeg genoeg sien nie gaan jy in die moelikheid wees

Offline Hinksding

• is beslaan met ligte hoefysters
  • Senior Member
  • Bike: Honda XR125L
  • Die aai van Loeriesbaai
« Reply #2 on: September 11, 2011, 09:48:38 pm »
Jys was seker nie bang nie Katvis, daar was dan tyd vir stilhou en fotos neem. :eek7:  Jou Ma het nie bang kjenners groot gemaak nie.
Eet vleis! 'n 1 000 000 jakkalse kan nie verkeerd wees nie.

Geotraveller

• Guest
« Reply #3 on: September 12, 2011, 06:20:14 am »
Eish ek weet nie, het een dag in Botswana verlede jaar, tien minute nadat n bakkie daar verby is leeu spore in die pad gekry. Bewe nou nog somtyds in die nag. Jy neuk nie met daai goed nie!

Offline Sharingroads

• Senior Member
  • Bike: DKW (all models)
    • Sharing Roads
« Reply #4 on: September 12, 2011, 06:55:56 am »
Ons weet jy los hulle uit,  dis in ons gene.

Maar probeer nou dit vir die japanese leer by die lion parks. Hulle dink mos dis 'n groot kat wat nie vinnig is nie.

Moet se dis nou lank wat ek nie gehoor het van 'n toeris wat geeet is nie.

Offline swiftFox

• Newbie
  • *
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #5 on: September 12, 2011, 07:38:03 am »
Jys was seker nie bang nie Katvis, daar was dan tyd vir stilhou en fotos neem. :eek7:  Jou Ma het nie bang kjenners groot gemaak nie.
:laughing4:
2008, Toyota, Hilux Raider D/C 3.0 D4D 4x4

Offline Supermoto

• Senior Member
« Reply #6 on: September 12, 2011, 01:21:39 pm »
Ek k@k n koets en perde ry weg
KTM 990 SMT

Offline Kykdaar

• Forum Whore
  • Bike: Zundapp (all models)
« Reply #7 on: September 12, 2011, 01:47:25 pm »
Het eendag langs n leupark se heining verby gery to n mannetjie hom vir my bike vererg en aangestorm kom van so n hele ent af - in volle vaart.

Was n moerse scary ding om te sien en ek is seker daardie ou was vinniger as my DR in die stofpad. As jy een van hulle raakloop in n sagte riviersand bedding sal jou doppie geklink wees.

Offline Firesquirrel

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #8 on: September 12, 2011, 01:53:50 pm »
Onthou julle nog die arme man se storie...

en ook die Chinese wat by die Leeupark in Jhb uit die bus geklim het om beter fotos te neem....

Into the lion's den
November 4, 2004 | Photo: AFP

A TV grab shows local resident Chen Chung-ho being attacked by a lion inside a zoo in Taipei.
A lion attacked a man who jumped into the animal's enclosure and shouted "Jesus will save you!" at the big cat on Wednesday at a zoo in Taiwan's capital.

Cable TV stations showed the lion ripping a jacket off the man as he stood in a grassy enclosure that held two of the animals.

Without panicking, the man fell back on a stone ridge, and the lion then jumped at him, biting him in the arm. The lion then clawed at his trousers before retreating.

The man then calmly stood with his arms outstretched in front of the two animals.

An eyewitness, Hsu Li-jen, told cable station CTI that the man shouted "Jesus will save you" at the animals.

Guards drove the lions away with water hoses and police shot the animals with tranquiliser darts. The man, identified only by his surname, Chen, then picked up his jacket and climbed out of the pen himself. He was taken to the hospital for tests.

"He had bite marks both at the front and back of his leg," Doctor Wang Yao-ching told CTI.

Another doctor said Chen, 46, had psychological problems. "He took this dangerous action today because he imagined he heard voices," psychiatrist Teng Hui-wen told reporters, saying his case was still being investigated.

Current Bikes :  KTM 690

Offline JMOL

• The Mayor of Mopani
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • East London
« Reply #9 on: September 12, 2011, 06:24:01 pm »
Ek dink dat as jy die leeu sien - onthou jy moet hom eerste sien - dan MOES jy al op spoed gewees het om weg te kom anders is jy geskiedenis.  ;D
Life is hard - even harder if you are stupid.

Offline KAROODONKIE

• Senior Member
« Reply #10 on: September 12, 2011, 06:52:26 pm »
By Sanbona buite Barrydale ry `n mens ook deur die kamp met die leeus.
Na die laaste rens is daar nou so lekker strook dik  spoelsand in die pad!!
 :eek7:  :eek7:  :eek7:
Curiosity killed the cat ... !!
... satisfaction brought her back !!

Offline Goose

• NAPIER Country life is great!
  • Shop Mods
  • Forum Whore
  • *
« Reply #11 on: September 12, 2011, 11:18:49 pm »
Onthou julle nog die arme man se storie...

en ook die Chinese wat by die Leeupark in Jhb uit die bus geklim het om beter fotos te neem....

Into the lion's den
November 4, 2004 | Photo: AFP

A TV grab shows local resident Chen Chung-ho being attacked by a lion inside a zoo in Taipei.
A lion attacked a man who jumped into the animal's enclosure and shouted "Jesus will save you!" at the big cat on Wednesday at a zoo in Taiwan's capital.

Cable TV stations showed the lion ripping a jacket off the man as he stood in a grassy enclosure that held two of the animals.

Without panicking, the man fell back on a stone ridge, and the lion then jumped at him, biting him in the arm. The lion then clawed at his trousers before retreating.

The man then calmly stood with his arms outstretched in front of the two animals.

An eyewitness, Hsu Li-jen, told cable station CTI that the man shouted "Jesus will save you" at the animals.

Guards drove the lions away with water hoses and police shot the animals with tranquiliser darts. The man, identified only by his surname, Chen, then picked up his jacket and climbed out of the pen himself. He was taken to the hospital for tests.

"He had bite marks both at the front and back of his leg," Doctor Wang Yao-ching told CTI.

Another doctor said Chen, 46, had psychological problems. "He took this dangerous action today because he imagined he heard voices," psychiatrist Teng Hui-wen told reporters, saying his case was still being investigated.

Flip ... geen wonder die leeu het daai Chinaman gelos nie.... het jy al gesien wat daai Chinese eet ou maat... hulle proe seker vreeslik.... en ek sal ook nie vir hom wil byt nie....  :sleepy3:
"Life is a Waste of Time..... Time is a Waste of Life........ Get Wasted all the Time and have the Time of your Life"  ()

Offline Firesquirrel

• Senior Member
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #12 on: September 12, 2011, 11:21:54 pm »
Ja.... f@k.....  die leeu het seker darem ook 'n bietjie trots !!!!! :pot:
Current Bikes :  KTM 690

Offline DrDirt

• Senior Member
  • George - Southern Cape
« Reply #13 on: September 12, 2011, 11:29:39 pm »
<a href="http://www.youtube.com/v/atFfInoLquc" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/atFfInoLquc</a>

Offline ClimbingTurtle

• Forum Vendor
  • Forum Whore
  • Give It Horns - Save Our Rhino's
    • Majita Tool Supplies
« Reply #14 on: September 13, 2011, 06:35:56 am »
My cousin & I were riding through Mikumi Game Reserve in southern Tanzania some years ago on XT500's, I was ahead and stopped to watch an elephant eating in the reeds, about 150m off of the road on my right.
My cousin cruises slowly past me and points off to my left - I turned to look and less than 70m away were 5 lionesses sitting in a row looking at me and thinking "WTF???" :o
My bike was idling so I took the opportunity to pop it into first and refused to stop till we were out of the reserve - my cousin still thinks it's funny 18 years later!! :D
www.majita.co.za - we sell tools!

"And if I knew I was going to be this thirsty, I would have drunk more last night"

2010 R1200GS Adventure - 2007 G650x - 1981 XT500 x2 - 1980 XT500 - Gone to Mud Island for a better life with Roadcat the Lordly, Keeper of the Mead...!

Offline Dirt Compatible

• Member
  • **
  • Bike: KTM 1190 Adventure
  • George - Southern Cape.
« Reply #15 on: September 14, 2011, 05:25:47 pm »
Ons drink maar 'n koue enetjie voor die hek...net om seker te maak ons het genoeg spoed om anderkant uit te kom..
'13 KTM 1190 R - lekker man! 
'10 KTM 990 R   (sold)
'08 KTM 990 S   (sold)
'06 Honda CBR1000RR  (sold)
'06 KDX 200 (sold) '93 Honda MTX 50 (sold) '85 Italjet 50  (sold)