Scorpion Rally

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

DeonDj

Race Dog
Joined
Dec 31, 2007
Messages
1,534
Reaction score
0
Location
Eastern Free State
Bike
BMW F800GS
Hier is die langverwagte ride report van die Scorpion Rally 2008, defnitief nie vir sussies nie,
, 5h00 daardie Vrydag oggend in Bethlehem, - 2 grade, maar wat die show moet aan, die wind was vrek sterk gewees wat die trippie bietjie nie lekker gemaak het na Bloem nie, dit was eers Paul Roux, Senekal, Winburg en dan Bloem.
Vanaf Bloem na Colesberg, Hanover, Richmond, Drie Susters en dan Beaufort Wes.
Was 788 kilometer tot BW, tussen Bloem en Colesberg was ek redelik haastig, kon so agter kom op die petrol verbruik!
Was so 13h30 by die kampeerterrein waar ek deur Generaal, Basset en Oom Fou-rie ingewag was..., hulle was baie hulpvaardig met die tent opslaan.., ek moet net hier noem ek het nie ereksie probleme nie.., HOOR JY BASSET!
HMMM waar was ek..., o ja, daar wil my trusted AT nie vat nie, dood, geen krag boggerall, miskien was dit die blou.. aahhmmmm, Harley wat daar naby was
, die mooi groen dome tentjie is myne, hoekom ek so na aan Basset moes slaap was later die aand helder gewees, daar word geraas in die nag....

Jammer oor die datum op die kameera, smaak hy was gejinx op Beaufort Wes..., nou ja episode twee, die eerste aand sal hierna volg, wat 'n aand gewees.
 

Attachments

  • PIC_0002.jpg
    PIC_0002.jpg
    130 KB · Views: 229
  • PIC_0041.jpg
    PIC_0041.jpg
    113.8 KB · Views: 228
  • PIC_0001.jpg
    PIC_0001.jpg
    61.4 KB · Views: 230
Top