Stof tussen die tande ( met ekstra fotos )

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Flatout

Race Dog
Joined
Oct 24, 2010
Messages
1,236
Reaction score
0
Location
Cape Town
Bike
Honda TransAlp XL700V
Stofmonster, sy seun Jeandré en ek besluit laas Donderdag ons moet dringend die stofpad vat want die ellende van ons alledaagse doen en late is besig om sy tol te eis. Vrydagnag is ons soos kinders en slaap baie onrustig. Ses uur Saterdagoggend is ons in die pad en snel voort in die rigting van Ceres.



Hier is ons net in die karoo en stop vinnig om seker te maak alles sit nog op die regte plek en om sommer net die oggendlug in te drink.

Jakkalsdans2012008.jpg

Hier draai  Jeandré op die Middelpos pad af.

Jakkalsdans2012012.jpg

Ons ry by Oudeboskraal in en is dadelik baie teleurgesteld oor hoe die plek verval het. Die paadjie is droog en plek, plek baie sanderig toe ons weer aan die anderkant uitry. Ek voer ’n paar lekker swaaie uit en wen amper ’n tap- danskompetisie voor ons weer op die groot pad is. Hier staan ons by die Tankwa gastehuis.

Jakkalsdans2012015.jpg

Die dam daar naby is massief groot en iets wat mens glad nie hier op die dorre aarde verwag nie.

Jakkalsdans2012024.jpg


By een van die oorlope stop ons op dié rotse.

Jakkalsdans2012027.jpg


Net voor die Tankwa- kantore ry ons oudergewoonte teen die koppie uit. Die gradiënt is redelik styl en ek het my hande vol om die Transalp bo te kry. Op  die punt het ek nogal met heimwee terug gedink aan my KLR. Dit het my omtrent ’n jaar geneem om gewoond te raak aan die Transalp na jare op KLR’s.

IMG-20120303-00039.jpg


Al drie veilig bo.

Jakkalsdans2012028.jpg


IMG-20120303-00040.jpg

Stofmonster se KTM slaan oor na 50000 km se probleemvrye en genadiglik ook ongeluksvrye ritte.

IMG-20120303-00043.jpg


Die Quarry-gat en Zone 7 se sand laat staan die Suzuki sonder petrol langs die pad. Vergasser, filter en petrol kraantjie word vinnig skoon gemaak want die son steek en ons wil net wegkom na mooier en koeler dele.

Jakkalsdans2012030.jpg


Tussen die rotse in Gannagapas.

Jakkalsdans2012032.jpg


Die Transalp haal die kruin terwyl die FAN verwoed waai.

Image1173.jpg


Bo van die pas af terug Tankwa toe. Daar onder op die laaste draai het ’n paar Gemsbokke my amper van die fiets af gehardloop. Lekker groot geskrik en dit was ook nie die einde van voor-die -fiets-in hardlopende goed vir die naweek nie.

Jakkalsdans2012036.jpg


Nadat ons by Middelpos volgemaak het arriveer ons by Jakkalsdans Gasteplaas op die Sutherland pad.

IMG-20120304-00160.jpg


Ek en Stofmonster (my biologiese broer kyk maar na die koppe) sluk ons eerste “klapper” met genoegdoening in yskoue water af. Vir die wat wonder, ’n “Klapper” is wanneer jy jou eerste dop van die dag so sterk gooi dat iets wat net mans het teen mekaar klap met die eerste sluk.

IMG-20120303-00055.jpg


Soos omtrent altyd ry daar ook weer die dag ’n donkiekar verby.

IMG-20120303-00105.jpg

Stofmonster se 990 is te kragtig vir sy gladde agterband en kort voor lank spin hy vir hom ’n papwiel los.

Jakkalsdans2012043.jpg


Lien van die plaas het vir ons ’n lekker groot plaasbrood gebak. Jeandré se kommando-wurm gene maak dat ’n groot deel van die brood voor aandete verdwyn.

Jakkalsdans2012053.jpg


Na ’n lekker braai en nog vele meer sukkel ek om die volgende oggend uit die bed te kom.

IMG-20120304-00151.jpg


Die KTM word loshande gery, iets wat jy nie met n Transalp waag nie.
Jakkalsdans2012056.jpg


In Sutherland lê die koue wolkies op die horison. Lyk my hier is dit altyd koud.

Jakkalsdans2012059.jpg


Stofmonster kom met spoed en al swaaiend teen die bult uit.

Jakkalsdans2012067.jpg


Net na Sutherland eet ons lekker, in ’n driffie, aan gisteraand se oorskiet kos.

Jakkalsdans2012070.jpg


Oubergpas  bly maar altyd weer net iets besonders.

Jakkalsdans2012075.jpg


Hier vat mens nie kanse nie want die klippies is skerp en remvermoë beperk.

Jakkalsdans2012080.jpg




By Bo-Wadrif span ons lekker uit en neem ’n paar fotos.

Jakkalsdans2012086.jpg


Dis droog maar dié berg is altyd iets besonders en vandag amper misterieus met die skadu’s bo in die kranse.


Jakkalsdans2012088.jpg


Hierna stop ons by die Tankwa padstal wat nou gelisensieerd is. Ons sluk ’n paar biertjies om die nodige moed bymekaar te skraap om weer huis toe te ry. So kom nog ’n onvergeetlike rit tot ’n einde maar ons sal spoedig weer begin planne maak, julle weet mos hoe dit werk.
 
Top