My “sealed” BMW battery op die 1150 besluit toe om na net 18 maande nie meer te werk nie. Na ‘n goeie charge of ‘n trippie van so 200km – dan hou hy nog so vir 2 dae dan is hy pap flat.
EK besluit toe om die “sealed” battery oop te maak (breek). Onder die kamtige seel is daar die skroefkoppies net soos ‘n normale ongeseelde battery wat kan oopdraai.
Ek draai toe maar almal oop en sien daar is bykans geen water in die battery nie. Gooi nuwe water in, charge vir 12 ure en sedert 26/12/10 nog geen probleme nie.
My vrae is nou :
Wat is die doel om die battery as ‘n “sealed” battery te verkoop / bemark ?
Is wat ek gedoen het ‘n aanvaarde praktyk ?
Hoekom is die battery na net 18 maande moeg ?
Is dit die moeite/geld werd om weer ‘n BMW battery te koop of eerder ‘n generiese “knock off” ?
EK besluit toe om die “sealed” battery oop te maak (breek). Onder die kamtige seel is daar die skroefkoppies net soos ‘n normale ongeseelde battery wat kan oopdraai.
Ek draai toe maar almal oop en sien daar is bykans geen water in die battery nie. Gooi nuwe water in, charge vir 12 ure en sedert 26/12/10 nog geen probleme nie.
My vrae is nou :
Wat is die doel om die battery as ‘n “sealed” battery te verkoop / bemark ?
Is wat ek gedoen het ‘n aanvaarde praktyk ?
Hoekom is die battery na net 18 maande moeg ?
Is dit die moeite/geld werd om weer ‘n BMW battery te koop of eerder ‘n generiese “knock off” ?