Eerste trip op my nuwe Transalp 600!!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

BLIKSEM!!

Pack Dog
Joined
Nov 20, 2008
Messages
78
Reaction score
0
Location
Pretoria
Bike
NER-A-CAR
Na ek my TA 600 al vir maande gehad het het ons na 'n hele paar zamas die Donderdag aand besluit om die volgende dag op 'n trip te gaan verby Brits en al die kanaale te volg by Roodekoppies dam. Ek en my useless tjommie met sy nuwe TA 700 het 08:30 Vrydag oggend van af PTA moot vertrek na die Engen by harties. Daar koffiie gedrink en vertrek na Sonop. Ons het amper n' FATAL gehad nadat hy beheer verloor het met die wegtrek, darem geen skade nie!! Die hele roete wag geplot op Google earth... maar oppad Sonop het ons al verdwaal. Ons het besluit om maar net te ry en sien waar ons op eindig! Ons het die R556 pad verby Sonop na Pilanesberg gevolge en by Modikwe die pad na Beestekraal gevat. Ek moet julle eers se dat ek nog nooit op 'n sand pad gery het nie.. die pad tussen modikwe en die Beestekraal pad is 12km van LOS rivier bed sand!! dit het my meer as 'n uur gevat! Daar na het ons 'n brunch by Beestekraal stasie ge-eet. Het gesien dat die WD alreeds daar was met al die graffiti teen die muur. Van af Beestekraal stasie het ons die kanaale gevolg tot Rashoop, deur Brits en toe 'n koue zama by upperdeck in harties gedrink. Ons het nie veel fotos geneem nie want jy dink nie rerig daaraan nie. Net 'n paar.. een van my eerste "water crossing" en een van die twee TA saam een 'n 87 model en een 'n 2008 model. Moerse lekker eerste trip!!!


 

Attachments

  • IMG_4924.JPG
    IMG_4924.JPG
    160.4 KB · Views: 238
  • IMG_4925.JPG
    IMG_4925.JPG
    167.4 KB · Views: 237
  • IMG_4926.JPG
    IMG_4926.JPG
    144.8 KB · Views: 234
  • IMG_4927.JPG
    IMG_4927.JPG
    184.4 KB · Views: 234
  • IMG_4932.JPG
    IMG_4932.JPG
    181.7 KB · Views: 226
Top